Wszyscy wyciągnęli swoje prezenty z pod choinki. Po chwili zaczęłam rozrywać papier i otwierając najmniejsze pudełko, gdyż chciałam zostawić największe na koniec. W pudełku znalazłam nie wielkie słuchawki i przenośny głośnik. W kolejnym znalazłam shorty i rajstopy. W następnym znalazłam trampki. Dostałam też strój renifera i żyrafę (normalnie piżamy do wyboru, do koloru👍🏻) postanowiłam wziąć się za największe pudełko. Był w nim miś, duży miś. Zaczęłam patrzeć czy inni są zadowoleni z moich prezentów... Wyglądali na szczęśliwych, więc się ucieszyłam. Po jakiejś godzinie wszyscy zaczęli się rozchodzić, więc postanowiłam że dam prezenty Toriel. Szybko przebrałam się w renifera, podniosłam paczki i ruszyłam w stronę Ruin. Idąc przez miasto można było czuć że jest inaczej niż zwykle, milej. Zapukałam do drzwi, a po chwili stanęła w nich Toriel, więc życzyłam jej miłych Świąt i dałam prezenty. Wróciłam do domu i zaczęłam sprzątać salon. Usiadłam na kanapie, a po chwili przyszła US.Chara.
-Wbijam!!- powiedziała i weszła do salonu.
-Hej
-Yo! Czy ty masz naleśniki?- spytała
-Jasne że tak- przerwałam na chwilę swoją wypowiedź- w brzuchu
-To mi zrób
-To zrób gwiazdę- powiedziałam wstając
-Nie umiem
-Nie ma gwiazdy, nie ma naleśników- Skończyłam siadając
- Oj no weź!- zaczęła prosić
-Znaj mą łaskę- wstałam ponownie
-Och dzięki- powiedziała idąc ze mną do kuchni-Mam pytanie
-Pytaj- powiedziałam, po raz kolejny robiąc masę na naleśniki
-Gdzie Sans i Papyrus?
-W sumie to nie wiem, wyszli nie dawno- powiedziałam, patrząc jak Chara czeka na pierwszego naleśnika- Ile chcesz tych naleśników?
-10
-10?
-10, 3 zjem teraz reszta do domu, a ponieważ znam moich przyjaciół to jak wejdę z nimi do mojego pokoju to będzie ich 2- powiedziała z lekkim rozbawieniem
Porozmawiałyśmy jeszcze chwilę, póki nie skończyłam gotować. Chara nagle dostała jakąś wiadomość i powiedziała że musi znikać. Zaraz po tym jak wyszła, zdałam sobie sprawę że nie spytałam się Chary jak się tu dostała... Muszę z nią kiedyś wrócić do tego tematu.
CZYTASZ
Undertale | Determinacja
FanfictionA co jeśli Frisk nie wpadnie do podziemi jako dziecko tylko nastolatka? Jak potoczą się losy młodej dziewczyny w świecie potworów? Czy wydostanie swoich nowych przyjaciół na powierzchnie?