„Říkála jsem ti že ti nepatřím,můžu si dělat co chci."Řekla.
„A já tě varoval,taky jsem ti řekl že když tě nebudu mít já tak nikdo."Zavrčel jsem sklonil se k ní nadzvedl jí a strčil na postel.
„Myslíš si že mi ublíží když mi vyryješ nějakou blbost na ruku a k tomu znásilníš ?."Řekla chladně a bez emocí.Překvapilo mě to a to dost nikdy se mi takhle nepostavila.
„Budeš ještě prosit o to abych udělal jenom tohle,ale jak si přeješ."Usmál jsem se vytáhl si ze šupliku injekci.
„Takhle to bude zábavnější."Řekl jsem a podíval se na její vystrašenou tvář.Přilož jsem injekci ke své ruce a stříkl si jí.
„Neříkala jsi náhodou že když já tak ty taky ?."Zamračil jsem se a šel k ní automaticky se zvedla z postele a couvala do zadu až narazila do zdi.
„Nějak rychle tě přešla ta odvážnost."Usmál jsem se.
„Nepřibližuj se ke mě."Řekla a nervozně se kousla do rtů.
„No tak trest přece musíš mít."
„Navíc to bude dost „tvrdý." trest."Zašeptal jsem a šel s k ní blíž i s injekcí.Přejel jsem jí prstem po spodním rtů a popojížděl níž zastavil jsem se na krku a usmál se na ní.
„Co takhle do krku,úžasný místo nemyslíš ?."Podíval sem se na injekci a zpátky na ní.
„Prosím nech mě."Vzlykla a namačkala se ještě víc na zdi a přitom to už ani nešlo.
„Je to přece trest."Usmál jsem se a přiložil injekci na její klíční kost jen tak jsem jí tam držel nic víc.
„Prosím tohle né."Zamumlala.
„Takže říkáš že chceš ten první trest ?."Nadzvedl jsem pobaveně obočí.Nic neřekla jenom se tiše dívala do země.
„Měla by jsi si pohnout než ti to střiknu."Usmál jsem se.
„Nech mě na pokoji."Zamumlala.
„Vždyt je to trest,a když jsou takhle zlobivé holčičky jako jsi ty musejí dostat trest."Usmál jsem se.
„Jseš psychopat."Zavrčela.
„Být tebou tak si pospíším než to bude kolovat ve tvé krvi."Zašeptal jsem.
„Nikdy."Zavrčela.
„Jak chceš."Řekl jsem a zamračil se.Pak zní však vypadlo.
„Přestaň s tímhle."Zamumlala.
„Mé takhle to nechci slyšet chci to slyšet celou větou."Zašeptal jsem jí do ouška a skousl jí lalůček.
„Neřeknu to nikdy."Zašeptala a já se musel usmát.
„Jak chceš princezno vybrala jsi si to sama."Řekl jsem a podíval se na injekci.Pomalu jsem jí chtěl zapíchnout když v tom promluvila.
„Fájn,Prosím chci to první."Zavzlykala.
„Ale,chci to slyšet hlasitěji."Řekl jsem a skousl jí spodní ret.Chvíli byla ticho a pak promluvila.
„Já.....chci...to první."Řekla o dost hlasitěji.
„Takhle se mi to líbí,říkal jsem ti že budeš prosit o to první."Usmál jsem se a injekci jí sundal z krku.Musel jsem se v sobě smát ta její reakce byla doopravdy srandovní,nikdy v životě bych něco takového neudělal jenom jsem si s ní chtěl trošičku pohrát a vidět její reakci nikdy bych nedovolil aby se jí něco takového dostalo do těla.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jk
Fanfiction„Buď budeš moje,nebo budeš zničená." „Budeš moje,po dobrým či po zlým." „Ty samotná si moje,největší droga." „Si droga který se nikdy nevzdám a nenabažim." „Protože tě tak moc miluju, tak...