49-díl

1.5K 102 24
                                    

Žádná bolest nepřicházela.Viděla jsem sice rozmazaně.Ale necítila žádnou bolest.Položila jsem křečovitě pistol na zem a nemohla se vzpamatovat.Byla jsem celá rozklepaná.

„Co jsi to udělala ?."Vzal mou tvář do jeho dlaní a opřel si čelo o to moje.

„Co kdyby tam ta kulka vážně byla ?."Zavrčel.Neměla jsem ani sílu mluvit.Moje srdce bilo o závod.Určitě jsem musela mít celou tvář od řasenky.Chtělo se mi tak strašně křičet.Ale nezmohla jsem se na nic než sedět a potichu vzlykat.Točila se mi hlava.Nemohla jsem se přestat klepat.Tenhle pocit jsem dlouho nezažila.Teď mám vážně chuť skočit z mostu.Do čeho jsem se to zapletla.Jak jsem mu mohla dat šanci.Jak jsem se do něho mohla zamilovat.

„Proč si vystřelila na sebe ?." Zašeptal a já zpozorovala jeho lesklé oči.Mysl mi napovídala abych řekla jedno a srdce to druhý.

„Tak strašně tě nenávidím."Vzlykla jsem.

„Lžeš,miluješ mě."Zašeptal a přibližoval se čím dál tím víc k mým rtům.Chvíly jsem tam jen tak seděla no pak se odtáhla a stoupla jsi.Podíval se na mě se smutným pohledem.

„Nepřibližuj se ke mě,iž nikdy víckrát."Zamračila jsem se.Utřela jsem si slzy a vlasy si dala za ucho.Chtěl mě vzít za ruku ale já od něho odskočila do zadu.

„Nepřibližuj se !."Zařvala jsem a znovu se mi spustily slzy.

„Tiffany."Zašeptal a podíval se na mě lítostivě.

„Ještě před chvíly si mě chtěl zabít co si teď jako myslíš že ti skočím no náruče ?."Zařvala jsem a fňukla.

„Nikdy bych ti neublížil"Řekl a zamračil se.

„Né ? vždyť to děláš vždycky."Vzlykla jsem.

„Neuděl bych to teď bez příčiny."Zařval tentokrát on.

„Co jsem ti udělala ? že jsem ti nezvedla telefonáty nebo že jsem ti nazpátek nezavolala ?."Zamračila jsem se.

„O to nejde."Vyhrkl.

„Tak o co potom jde ?." Zařvala jsem.Vzal do ruky nějakou fotku ze stolu a hodil mi jí.Sklonila jsem se a zvedla jí ze země.Vykulila jsem oči když jsem uviděla na fotce sebe a i Justina.

„Ty si mě dal sledovat ?."Zavrčela jsem.

„Co si to dovoluješ ?."Zamračila jsem se.

„Já ? co jsi to dovoluješ ty ! taháš mě jenom za nos v tu dobu kdy jsem ti vyvolával si si byla venku snim."Zařval a já se zamračila.Tak o to,tu de.

„Myslíš si že jsem s nim byla venku ?."Zvýšila jsem hlas.

„Ještě řekni že né."Zasmál se.

„To teda nebyla ! šla jsem do lékárny a omylem na něho narazila."Řekla jsem a propálila ho pohledem.

„Nevěřím ti." Zavrčel a já se musela usmát.

„Já ti potom všem mohla věřit že jo ? já se v tobě ale doopravdy zklamala za to ty né."Zašeptala jsem a zamračila se.Koukal se na mě zaskočeně.

„To ty jsi mě zklamala Tiffany."Zamračil se.

„S čim prosím tě ?."Zamračila jsem se.

„Lhala si mi a né jednou."Propalil mě pohledem.

„Nikdy jsem ti nelhala."Povzdechla jsem si.

„Né ? lžeš mi každou chvíly či sekundu,lžeš mi do očí a sama se přesvědčuješ o tom že nelžeš."Zavrčel a leskly se mu oči.

„Moc dobře vím jak si to celý chtěla,chtěla si mě namotat a pak mi dát kudlu do zad. Chtěla jsi se mi jenom pomstít ! Všechno byla jenom hra."Zašeptal a koukal se mi do očí.V tu chvíly jsem ztratila slova.Nevím čím to bylo možná že měl pravdu.Chtěla jsem se mu ze začátku pomstít.Chtěla jsem mu všechno vrátit jen se to prostě vymklo nedokázala bych to.Chtěla jsem mu toho tolik říct ale během minuty se mi slova ztratily.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat