39-díl

1.5K 110 20
                                    

„Vstavej."Začal na mě řvát ten idiot od kterého stále nevím jak se jmenuje.

„Slyšíš vstavej !."Zařval až semnou trhlo.

„Co chceš ?."Zařvala jsem.

„Vstaň jedeme pryč !/"Zavrčel a vytáhl mě z postele.

„Kam ?."Řekla jsem zděšeně.

„Jedeme pryč na dovolenou."Usmál se a vzal mě na ruce.

„Pusť mě !."Zařvala jsem a vrtěla se.Vyšel se mnou ven z bytu hodil mě do auta.Následně dal do kufru nějaké věci.Nastartoval auto a rozjel se někam.

„Kam to jedeme ?."Zamračila jsem se.

„Slyšíš kam mě to vedeš ?."Zařvala jsem znovu.

„Drž hubu jinak tě tady na místě přetáhnu !."Zařval a bouchnul do volantu.Lekla jsem se a pak už byla sticha.Podívala jsem se z okna ven a z očí mi začaly téct proudy slz.Co se to dopekla děje ? Kde je Jungkook ?

Po chvilce zastavil auto na dálnici vystoupil z auta a šel do kufru.Využila jsem šanci otevřela dveře a začala utíkat pryč.Pak jsem si všimla že utíká za mnou řval na mě.Podkopla se mi noha a já spadla na zem chtěla jsem vstát ale už bylo pozdě jelikož mě chytil za zápěstí.

„Ty mrcho ! o co se to snažíš ?."Zařval vytáhnul mě na nohy a tahal k autu.

„Pusť mě."Vzlykla jsem.Hodil mě do auta a následně mi zavázal ruce i nohy.Na pusu my přilepil pásku takže jsem nemohla mluvit.

„Já nejsem on rozumíš ! Zabiji tě do pěti minut !." Zařval a uhodil mě do tváře.Rozbrečela jsem se ještě víc bolelo to jako blázen.Následně nastartoval auto a rozjel se.

Pohled Jungkookieho

„Není tady !."Zařval jsem když jsme došly na místo které nám nadiktoval Chanyoel.

„Musely tady bejt,ale někdo mu dal určitě vědět tak sní odjel jinam."Zavrčel Namjoon a porozhlížel se po bytě.Šel jsem znovu na horu a prohledal všechny pokoje.Zastavil jsem se ve dveřích jednoho pokoje.Můj pohled okamžitě spadl na věci které ležely na zemi byly roztrhlé a byly Tiffany.Sklonil jsem se k nim a vzal do ruky její tudíž roztrhlé triko.

„Jungkookie notak pojď."Vrazil do pokoje Jimin a zastavil se hnedka u dveří.

„Neboj najdeme jí." Poplácal mě no zádech.

„On...jí...On..."Nemohl jsem se vymáčknou.

„Já vím."Řekl a sklonil se ke mě.

„Neboj najdeme ti jí."Usmál se na mě povzbudivě.

„Chci jí mít už u sebe,já....chybí mi."Povzdechl jsem si a zmáčknul triko v ruce.

„Já vím,neboj se najdeme jí."Zamumlal vstal jsem a i sním jsem šel zpátky dolů.

„Jungkookie volal jsem Chanyeolovi má jeho signál."Vyhrkl Suga.

„Co ? kde ?."Nadzvedl jsem obočí.

„Pojď jedem."Řekl Namjoon.Nastoupily jsme do auta volantu se ujmul Namjoon nastartoval auto a někam se rozjel.

**********

Probudila jsem se v něčem měkkém.Otevřela jsem oči a uviděla zelezkavou místnost.Nemohla jsem se pohnout jelikož jsem byla zavázaná.Všimla jsem si že mám pásku z pusy dole.Podívala jsem se z malého okna a zpozorovala že je večer.To jsme jeli tak dlouho ? Nebo jsem tak dlouho spala ? Kde to vůbec sem ?.Ptala jsem se sama sebe.

„Konečně vzhůru."Uslyšela jsem vedle sebe hlas.Otočila jsem hlavu a zpozorovala toho idiota.

„Kde to jsem ?."Nadzvedla jsem obočí.

„Milá Tiffany vítej v Tokyu."Usmál se a já se málem udusila vlastní slinou.

„Co ?."Vykřikla jsem.

„Slyšela jsi."Usmál se a já nemohla uvěřit vlastním ušim.Dopekla co se to děje ? Kde je Jungkook ? Co ode mě chce ?.

„Prosím pusť mě,co ode mě chceš ?."Fňukla jsem.

„Jenom mu oplacuju to co on udělal mě." Zavrčel a chytl mi bradu.Pak se na mě podíval jako na kořist a já věděla že je špatně.

„Prosím nedělej to !."Vzlykla jsem.

„Pšt."Přiložil mi prst na rty.Vyhoupl se na mě a zavázal mi znovu pusu.Začala jsem se vrtět a škubat sebou ale strhl ze mě jeho triko a tvrdě ho do mě zasunul.Tak strašně to bolelo.Automaticky mi začaly téct slzy.Neotálel a začal hned tvrdě přirážet.Bolelo to tak strašně.Modlila jsem se aby to už přestalo.

„Ah~Vybral si vážně~ah~dobře." Zasténal a pořád tvrdě přirážel po pokoji se odrážely jeho steny a moje potichounké vzlyky.

„Jsi ahh tak nádherně uzká~" Vystenal mi do ucha.Asi hodinu vkuse přirážel pořád rychle a tvrdě bolelo to jako čert.

„Kurva jo!."Vykřikl vytáhl ho ze mě a lehl si na záda.Svoje nohy jsem si přitáhla ke svému tělu neměla jsem sílu ani tolik už brečet.

Přikryl mě dekou nakonec vstal a oblékl se.

„Nadherný pohled."Prohlídl si mě a skousl si ret.

„On si pro mě přijde a tebe zabije."Zavrčela jsem a propálila ho pohledem.

„Nechápeš to co ? nepřijde nikdy tě nepřijde zachranit."Zasmál se.

„Uvidíme kdo se bude smát naposledy."Zamračila jsem se.

„No moc dobře si tě nevychoval,drzá mrcha."Zavrčel a zamračil se.

„Jsem poctěná."Zamračila jsem se.

„Bohužel už od včerejška moje mrcha takže já jsi tě srovnám."Propálil mě pohledem.

„Myslíš ? nejsem ničí a když už mám být někoho tvoje určitě né !."Zařvala jsem a propálila ho pohledem.

„Je mi jedno jestli to chceš nebo né,už dávno jsi moje."Zavrčel naštvalo mě to a vyhrkla jsem ze sebe tu největší kravinu.

„Nejsem tvoje,jsem jenom jeho."Sama jsem byla překvapená co jsem řekla.

„Hm musím uznat že si tě vycvičil dobře." Zasmál se.

„Nech mě na pokoji."Zavrčela jsem a fňukla.

„Nebo co ?."Zavrčel a namířil si to ke mě.

„Stůj tam kde si !."Zařvala jsem a zamračila se.Pak se postavil když mu zavibroval telefon.

„Co je Jinyoungu ?."Zavrčel do telefonu když hovor příjmul.Chvíly jen tak stál v pokoji pak vyšel z pokoje uslyšela jsem jak zamyká dveře.Stoupla jsem si z postele a rozhlížela se po pokoji.Došla jsem k okénku ale bohužel byl na klíč.

„Kurva."Zaklela sem.Zkoušela jsem hledat dál ale marně.Sedla jsem si na zem a propukla v pláči.

Uslyšela jsem ze z dolejška rámus a následně i řev.Prudce jsem vstala ale na to semi automaticky zamotala hlava.

Tak další díl :D vím je nudný no prostě Merry new year :D

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat