29-díl

1.8K 110 11
                                    

„Tak už mě pusť."Zavrčela jsem.

„Né mam v planu dodělat to co jsem začal."Šibálsky se usmál.

„Ale-."Chtěla jsem něco namítnout ale on mě předběhl.

„Ale rozmyslel jsem si to."Slizce se usmál.Sklonil se k mému krku ale díky bohu někdo zaklepal na dveře a já si oddechla.

„Co je ?"Zavrčel Jungkook.

„Blbče okamžitě se oblíkni máme problém."Zavrčel naštvaně Jimin.Stoupl si a otevřel dveře.

„Co jaký problém ?."Otázal se.

„Svedli na nás tu dodávku Justin chce aby jsme k němu přišly jsme v prdeli když to nedá do kupy."Zavrčel Jimin vůbec jsem tomu nechápala.

„Všechny ?."Nadzvedl obočí Jungkook.

„Všichni."Z opakoval Jimin.

„Nemůžu jí nechat samotnou."Uslyšela jsem hlas Jungkooka.

„Nebude sama bude s ní Jin ty tam musíš jet."Řekl Jimin.

„Jin ? nebudu riskovat vždyť už mu jednou utekla."Zavrčel Jungkook.

„Nemáš na výběr."Odpálkoval ho Jimin.Něco spolu ještě mluvily ale tomu jsem už nerozuměla.Natáhla jsem si rychle tričko.Po chvilce zavřel zpátky Jungkook dveře pospíchal ke skříni vytáhl si z ní věci a oblékl si je.

„Musim teď někam odejít,pokusíš o něco a slibuji že budeš do smrti mrzák."Zavrčel pevně.Nic sem mu na to neřekla.

Po chvilce vyšel z pokoje.Seděla jsem na posteli a byla vážně ráda že k ničemu nedošlo.Přešla jsem do koupelny kde jsem si opláchla obličej.Ze zdola jsem uslyšela bouchnutí dveří což znamenalo že odešly.Podívala jsem se na svůj krk kde byli červenofialové cufleky.Šlo to strašně vidět dokonce zářily.Povzdechla jsem si a opřela se o umyvadlo.Po chvilce jsem se vrátila do pokoje otevřela jsem dveře a šla dolů.Dole jsem viděla jenom Jina.

„Už šly ?."Otázala jsem se.

„Jo šly."Zastavil se pohledem na můj červenofialový krk kde byly všude možně cucfleky.V tuhle chvíli bych se nejradši zahrabala pod zem.

„De to vidět co ?."Zamračila jsem se.

„Přímo to svítí."Řekl a křivě se usmál.

Nevěděla jsem co dál říct sedla jsem si na sedačku a jen tak seděla.Jin se motal všude možně jenom aby se uklidnil.Když přešla asi hodina rozhodla jsem se jít na horu do pokoje.Sedla jsem si na postel a jen tak do blba koukala nakonec jsem si lehla a usnula.

*************

Probudila jsem se na rámus dole.Lekla jsem se a přiběhla dolu.Ale viděla jsem na zemi omráčeného Jina.Zmocnil mě strach.Přiběhla jsem k němu a pokusila se ho nějak vzbudit.

„Jine ? slyšíš vstaň."Davala jsem mu male facky po tváři.Když se však zhasly všude světla přestala jsem.Stoupla jsem si a pomalu přešla do předsíně.

Začala jsem křičet když se mě někdo dotknul ze zadu.

„Pšst to jsem já."Uslyšela jsem velmi známý hlas a přestala otočila jsem se.

„J-Justine ?."Nadzvedla jsem obočí.

„Rychle musíme jít."Začal mě někam tahat.

„Co to děláš ? kam mě to taháš ?."Zavrčela jsem.

„Vím že tě tu drží."Zastavil se.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat