71-díl

1.3K 94 18
                                    

M-mami ?"Vykoktal jsem.Nemohl jsem věřit svým očím.Stála přede-mnou,přímo přede-mnou.Byla to ona,ne já už blázním nejspíš to bude s toho že jsem si nepíchl dávku.Tohle je šílený.Stála naproti mě a na tváři jí hřál spokojený úsměv.Ten úsměv tak strašně mi chyběl.Nehnul jsem se z místa,nevěděl jsem co mám dělat.

„Kurva..Už mi haraší"Promnul jsem si oči.A znovu se podíval před sebe.Ale pořád tam stála.

„Tohle je skrytá kamera či co ?"Zamumlal jsem a pořádně si jí prohlídl.

Znovu jsem zavřel dveře a jen tak stál.Po chvilce jsem je znovu otevřel a nikdo tam nebyl.Docela mě to zklamalo,přál jsem si aby tam vážně stála ale nebyla tam.Měl jsem jen halucinace.Bože...už mi haraší v bedně.Málem sem prodělal infarkt.Šel jsem do kuchyně a napil se.Musím se provětrat,obul jsem si boty vzal na sebe mikinu a šel se tedy projít.

Procházel jsem se v parku který byl poblíž domu.Popravdě se mi stýská po domově v Korei.Je to tu sice fakt pěkný ale jsem zvyklý na něco jiného.Zastavil jsem se u jezírka a díval se na něj.Naprosté ticho mi nahánělo zvláštní pocit.Cítil jsem se sám,bál jsem se.Poprvé v životě,se bojím.Ne o sebe ale o ně.Přemýšlel jsem o tom a to hodně.Jak to bude když se probudí,fajn slíbil jsem že jí nechám na pokoji ale,mám právo na své dítě.Je to mé dítě,a chci být při něm při-každé příležitosti.Chci vidět jak roste,jak se směje či brečí,chci slyšet jeho první slůvka či první kroky.Jenže to nejde,nemůžu je znovu ohrozit.Nemůžu ublížit svému dítěti.Můj svět je samý nebezpečenství a tam dítě nepatři.Nevzdávám se ho...jen se ho snažím ochránit proto bude lepší když odejdu z jejich života.Bude to lepší hlavně pro ně dva.

Otočil jsem se a šel dál,musel jsem protočit očima když na proti mě šly zřícený kluci a bůh ví co ještě.To je vtipný jindy mi to nevadilo.Haha fakt vtipný Jungkooku.

Smáli se na celý park a tak ticho přerušily.

„Neumíš čumět ?"Zařval jeden z nich když jsem do něho narazil.

Jenom sem nad tím protočil očima chtěl ho obejit ale chytl mě za loket.Ten kluk si koleduje.

„Pusť mojí ruku"Zavrčel jsem dost jasně aby pochopil že si má dát odraz.

Pustil jí ale dál nepřestaval provokovat a stoupnul si na proti mě.Stačil mi pouhý jeden pohled na něho a došlo mi jak je na tom,opilý a zdrogovaný.

„Ale ale na koho si vyskakuješ ?"Zasmál se další kluk který stál vedle něho.

„Koleduješ si o problém,otoč se a padej jinak ti rozbiji hubu"Zavrčel jsem a propálil je pohledem.Bylo jich celkem asi 5 no všechny byli na to stejně jako ten jeden.

„Co si to řekl ?"Zařval a já se musel zasmát když zakopnul o kámen.

„Jseš snad hluchý ?"Dodal jsem.

„Rozbiju ti hubu ty kretene !"Znovu zařval.Nad tím jsem musel jenom protočit očima.Všiml jsem si jednoho stál tam v tichosti se sklopenou hlavou.

„Když s tebou mluvím dívej se mi do oči a sundej tu kapuci !"Znovu zařval ten idiot a měl co dělat aby se udržel.

„Tak mě poslouchej,řekl sem ti jednou aby si si dal odraz a po druhý to nemíním opakovat"Zařval jsem tentokrát já.

Ucítil jsem za sebou pohyb chtěl jsem se otočit ale někdo mi uštědřil ránu do obličeje a ze zadu chytnul.Vytrhl jsem se mu a přiložil mu nakládačku.Postupně další a další.Znovu mě někdo chytil ze zadu a silně držel.Ten kokot se zvedl ze země a začal mě mlátit do obličeje,do břicha.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat