55-díl

1.2K 97 18
                                    

To jméno jsem už někde slyšela.Dokonce mám pocit že jsem ho už někde viděla ale nemůžu si vzpomenout kde.

„Neviděly jsme se už někdy ?."Nadzvedla jsem oboči.

„Kde pak."Usmál se.

Nechala jsem to tedy tak a kývla mu na souhlas.

„Omluv mě prosím."Křivě jsem se usmála a obešla ho.Šla jsem směrem za Esme.

"Esme půjdeme ?."Otázala jsem se když sem k ní došla.

„Seš unavená viď ?."Semknula rty.

„Docela ano."Přiznala jsem.

„Tak dobře pojďme."Usměv mi oplatila.Spolu jsme se zpátky vydaly do jejiho auta.Nasedly jsme a ona nastartovala auto.Měla jsem divný pocit jako kdyby nás někdo sledoval.Zvyk,jen zvyk.

Když jsme došly domů osprchovala jsem se.Oblékla si pyžamo vlasy jsi zapletla do copánku.Lehla jsem si do postele a vydala se do řiše snů.

Ráno

Probudila jsem se tehdy když mi  do oči svítily sluneční paprsky.Otevřela jsem oči a promnula si je.Chvíly jsem koukala do stropu a nemohla uvěřit tomu že jsem vážně volná.Nakonec jsem přece jenom vstala z postele a šla do koupelny.Kde jsem se osprchovala udělala si ranní rutinu.Pořad mi v hlavě vrtalo to jak je možný že jsem ještě nedostala menstruaci.Tohle je hodně divný.Několik měsíců jsem je nedostala.Možná že je to jenom nějaká malá chybička.No přesto mi v hlavě prolítla jedna hloupá myšlenka.Celkem to ke všemu sedí.Nevolnost,ranní zvracení,nechuť k jídlu,únava,a teď vynechávaní menstruace.To je blbost.Na co to myslím.Dala jsem si v sobě facku.

Panebože po ránu na takový blbý věci přemyslím.Oblékla jsem si černé kalhoty a bílou halenku.Vlasy jsem si dala do vysokého culíku.Trochu jsem se namalovala a šla dolů za tetou.

„Dobré rano."Usmála jsem se.

„Dobré ráno zlato."Usmála se.

„Posaď se,připravila jsem snidani."Dodala.Sedla jsem si na proti ní.Neměla jsem hlad nebo chuť k jídlu.A toho jsem se obávala nejvíc.

„Esme pořad spí ?."Otázala jsem se a myšlenky odehnala daleko.

„"Ano,spáč jeden."Zasmála se a já sní.

„V kolik jste včera přišly domu ?." Otázala se.

„No...kolem půl jedné..myslim."Mykla jsem ramenami.Kývla na souhlas.

„Dnes budu muset odjet do firmy,doufám že ti to nebude vadit ciť se tu jako doma."Usmála se.

„Teto nebude,vždyť víš že tě beru jako vlastní matku."Usměv jsem jí opětovala.

„To jsem ráda."

„Dobré rano."Ozval se za mnou hlas, Esme.

„No,konečně jsi se probudila."Zasmála se teta.

„No jo."Nafoukla tváře.Sedla jsi vedle mě a popadla hnedka kávu.

„Co budete dneska dělat holky moje ?."Otázala se nás teta.

„No...já nevim."Mykla jsem ramenami a podívala se na Esme.

„Taky nevím..mohly jsme se třeba projít po městě nebo jít nakupovat."Mykla ramenama.Na to jsem jí přikývla.Strašně bych chtěla vidět znovu město.

„Dobře,tak se tu mějte já letim." Dala nám každé zvlášť pusinku na líčko jako malým holkám.Musela jsem se zasmát.Popadla kufřík a už ji nebylo.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat