86-díl

1.3K 79 11
                                    


Jakmile to dořekl ani jsem nestihla zareagovat a povalil mě pod sebe.Znovu se mi přisál na rty.

„Přestaň."Zamumlala jsem,když se ode mě odtrhl.

„Neveřiš mi viď?."

„Věřím...jen...mám strach."Zašeptala jsem a stiskla vička k sobě.

„Nemáš se čeho bát,prostě mi věř."Promluvil hrubým hlasem,podívala jsem se mu do očí a zastihla v nich chtíč,chtěla jsem aby se mě dotýkal a ostatní věci jenže...mám strach.Já vím,musím se toho strachu zbavit.Usmála jsem se a pohladila ho po tváři.Prostě mu věř.

Tentokrát jsem políbila první já jeho,všechno jsem vypnula a soustředila se jen na něho.Na chvíli se ode mě odtrhl slezl ze mě chytnul mě za ruku a vedl do ložnice.Jakmile se za námi zavřeli dveře přitiskl mě na ně a začal náruživě líbat.Se svýma rukama ze mě začal stahovat vestu,kterou následně odhodil na zem.Objala jsem ho kolem krku a nohy si omotala kolem jeho pasu.Zaklonila jsem hlavu když se mi vrhl na krk a daroval mi malé pusinky.Zavřela jsem oči,a zhluboka se nadechla.Nemysli na to.

Skousla jsem si ret když mi začal okusovat krk,bylo mi najednou strašný horko.Sklonila jsem hlavu a zabránila mu tak v jeho činnosti místo toho jsem se mu znovu přitiskla na rty a ruce mu zabořila do vlasů.Rozešel se i semnou k posteli na kterou mě následně položil.Nepřestával mě líbat a ruce mi tak uvěznil s tima jeho na posteli.V tu chvílyjsem uvnitř v sobě zpanikařila.Nejspíš to ale vycítil,pustil moje ruce a hladil s nima tentokrát moje boky.Pak se znovu přisál na můj krk a mě unikl z pusy tlumený vzdech.Začínalo se mi to líbit,chci cítit na své.těle jeho doteky.

***

Okusoval jsem jí krk a jen tak se držel na uzdě.Na tohle jsem čekal tak dlouho,z jiných okolnosti bych zní to triko roztrhl ale nechci jí ublížit.Už nikdy víckrát,chci aby se jí tenhle pocit zalíbil.Znovu mi zabořila ruce do vlasů a mě to rozrušilo.Na dekolt jsem jí věnoval letmé pusinky,a pomalu zní začal sundávat triko.Cukla sebou tak jsem triko pustil,zkusil jsem to tedy znovu.Sundal jsem zní to triko a odhodil ho na zem.Podíval jsem se na ní abych se přesvědčil jak je na tom.Musel jsem se usmát když měla zavřené oči a skousnutý ret.Ani si neumí představit jak byla krásná.Krásná,a jenom moje.

Sklonil jsem se k jejímu krku a udělal si tak všude možně značky,několikrát vzdychla a mě to nakoplo k něčemu většímu.

S palcem jsem jí sundal ramínko od podprsenky a dal jí několik pusinek na rameno.Přitiskl jsem se na její rty a skousl jí horní ret.Chtěl jsem jí sundat podprsenku ale nedovolila mi to.

„Věřiš mi?."Podíval jsem se jí do očí.Jen kývla na souhlas.

„Vtom případě se mě nemusíš stydět,jsi nádherná."

Chvíly ještě váhala no,po chvilce konečně povolila.Nikdy bych jí nedal pocit stydět se či něco podobného,je krásná nemá se rozhodně za co stydět.

Rozepl jsem jí,a odhodil a zem kde se nacházelo i její triko.S chutí jsem vzal její levé prso do úst a začal ho laskat.Měla tak jemnou kůži,začala vzdychat a já myslel že se zblázním.Její vzdechy byli jako rajská hudba.Neklidně se vrtěla a já se pro sebe muset usmát.Mám vyhráno.

Nedalo se to však vydržet,proto jsem to neprotahoval a motýlími polibky se dostal na její podbřišek.Nadzvedla zadeček, a já zní mohl tak sundat kalhoty.Pusinkoval jsem její vnitřní stehno a nadzvedl jí jednu nohu kterou jsem si omotal kolem pasu.Vášnivě jsem jí políbil a nakonec jí sundal i druhou část spodního prádla.Následně jsem ze sebe svlékl věci,a sklonil se nad ní.Byla tak strašně pěkná,neodolal jsem a znovu se jí přisál na rty.

„Tak jsem se nemohl dočkat."Zamumlal jsem.Věnovala mi úsměv,a následně si omotala své ruce kolem mého krku.

„Miluju tě."Líbl jsem jí na nosánek a pomalu do ní vnikl.Na čemž se prohnula v zádech a silně stiskla víčka,z kterých jí vytekly slzy.

„Uvolni se,ono to přejde."Šeptal jsem jí do ouška,a dával jí pusinky na tvář.Čekal jsem než si zvykne,nikdy bych si neodpustil kdybych jí něco znovu provedl.

„Můžu?."Otázal jsem se.

„Ještě né..."Fňukla.

Pomalu jsem do ní začal přirážet,po chvilce se konečně uvolnila a se skousnutým rtem zaklonila hlavičku do zádu. Pořád jsem však musel být při smyslech,aspoň zatím.Spojil jsem naše rty v jedno a probojoval se jazykem do její krásné pusinky.Chutnala tak dokonale. Po chvilce mě však přestalo tohle pomalý tempo bavit,a probudil jsem v sobě zvířecí instinkty.

Postupně jsem přidával rychlost i tvrdost na přírazech.Hlasitě zasténala mé jméno,křečovitě v prstech svírala prostěradlo,kdyby jste viděli ten dokonalý výraz v její tváři.Neodolal jsem a rty sjel k jejímu krčku,na němž pár značek bylo,no mně to nestačilo.

„Vzdychej pro mě baby."Skousl jsem jí lalůček.

Musel jsem se prostě pro sebe usmát když tak učinila.

To taky způsobilo náš příjemný orgasmus.

„Jungkookie~ahh!."

(Co jsem to sakra napsala ?😂😱😱😰)
-------____-------
Aish jdu se zahrabat😂

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat