60-díl

1.4K 105 37
                                    

Všude kolem dým z marihuany,který doplňoval mírně štiplavý zápach dalších drog.Hlasitá hudba.Všude lidi tancujících páru.Seděl jsem na laciné kožené sedačce a sledoval okolí dnešní party.Dnes večer sem neměl plán dělat něco jako je tohle.Jenže Chanyeol se nedá odbýt.Neměl jsem popravdě vůbec chuť někam pařit.Což je pro mě samotného novinka.Podíval jsem se na parket a uviděl automaticky kluci.Nebavilo mě to tu.Teda možná by mě to bavilo kdyby nepřijel Namjoon s Emily.Ten kluk to snad dělá naschvál.Nechápu z jakýho důvodu jí sem musel přinést.Nesnesu pohled na ní automaticky se mi připomene všechno co mi udělala a s toho pak šílím.

„Jungkookie si nějaký zamlklý."Vyrušila mě z přemýšlení.Nic sem jí na to neřekl.Nesnáším když tohle dělá.Dělá jako kdyby měla právo být semnou a vyptávat se mě.

„Pojď tancovat."Chytla mě za ruku.

„Co blázníš,běž si sama."Propálil sem jí pohledem.Jenom si povzdechla podíval sem se na ní a vykulil oči když si dala vlasy na stranu.Na jejím krku měla stále vytetovaný mé jméno.Myslel jsem že si ho dala odstranit ale ona ho pořad má.

„Co je ?."Nadzvedla obočí.

„Já...myslel sem že sis to dala odstranit."Řekl jsem.

„Nedala...popravdě chtěla sem ale nešlo to."Usmála se.

„Měla by sis to nechat odstranit."Uhnul sem pohledem.

„Nechci...ten den sem ti slíbila že si to nikdy nesundám a slib dodržím."Prohrábla si vlasy.

„No jasně...taky si mi slíbila to, že s Jacksonem nic nebudeš mít taky si to dobře dodržela."Řekl sem ironicky.

„Pořád tě žere to že jsem tě podvedla s nim ?."Zasmála se.

„Mě,kde pak...je mi to ukradnutý chci zničit jeho,znovu opakuji že ty pro mě jsi mrtvá."Usmál sem se na ní.

„Mrtvá,ale já tě stále miluju." Kousla se do rtů.

„Bohužel je to jednostraný."Usmál sem se.

„Koho potom miluješ ?."Zamračila se.Bylo jasný že začne něco takového měla v sobě dost panáku.

„O to se ty starat nemusiš."Mykl sem ramenami.

„Jaká lehká holka je v tom teď ?."Zamračila se znovu.

„Jediná kdo je tady lehká si ty."Usmál sem se na ní.

„Před pár lety sem pro tebe lehká nebyla."Propálila mě pohledem.

„Jenže to jsem nevěděl že si se vyspala s celým Jacksonovím gangem."Řekl sem klidně.

„Když jsme u toho...jí měl přece taky." Usmála se a já na ní nechápavě hleděl.

„O čem to mluvíš ?."Propálil sem jí pohledem.

„Mluvím o Tiffany nebo jak se to jmenuje."Odvětila.

„Od kať znáš její jmeno ?."Skenoval sem jí pohledem.

„Ale prosím tě nečerti se hned...řekl mi to Namjoon."Usmála se.

Nedávalo mi to rozum.On by jí to nikdy neřekl nebo jo.

„Říka se že prý mi je podobná."Našpulila rty.

„Pff tebe,ty máš od ní daleko."Zasmál sem se.

„Ale Jungkookie...přiznej si že tě to k ní tahalo jen diky tomu že mi byla podobná."Pohladila mě po tváři.Popravdě mě to dost štvalo ano byla pravda že sem v ní ze začátku viděl Emily ale to se změnilo časem není jí vůbec podobná ano možná že mají stejný rysy ale Tiffany je mnohem hezčí a taky roztomilejší.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat