Myslela jsem že je sem nou konec.Pomalu mi docházel kyslík.Máchala jsem rukama a snažila se jí od sebe odstrčit,ale marně.
„Emily pusť jí !."Uslyšela jsem další hlas vlastně řev.
V tu chvíly ze mě slezla a já se tak mohla konečně nadechnout.Podívala jsem se do dveřích a stál tam vysoký kluk.Někde sem ho viděla,no nemůžu si vzpomenout kde.
„Si normalni ? Kdybych věděl co máš v plánu nikdy bych tě sem nevzal."Znovu zařval.
„Nestarej se."Zavrčela.
„Si blázen ? Chceš aby tě snad zabil ?."
„Trhni si."Vykřikla věnovala mi hnusný pohled obešla ho a už jí nebylo.
„Není ti nic ?."Sklonil se ke mě.
„Sem v poho."Zamumlala jsem.
„Važně ti nic není ?."Znovu se otázal.
„Jo,jsem v pohodě."Kývla jsem na souhlas.
„Nečekal jsem že to udělá,je mi to lito."Řekl lítostivě.
„Kdo jsi ?."Otázala jsem se.
„Nepamatuješ si na mě ? Jsem Sehun."Usmál se a mě málem přeskočilo srdce.Je strašně milý.
„Už vím."Usměv jsem mu opětovala.
„Děkuju ti."Dodala jsem a znovu se na něj usmála.
„Nemáš za co."Usměv mi opětoval.
„Jimin ti prý volal tak mě poslal za tebou,abych tě odnesl sebou."Odvětil.
„A kam ? Děje se něco ?."Otázala jsem se.
„Přijely jsme všechny volal nám že se něco stalo s JungKookiem."Povzdechl si.
Jakmile vzpomněl jeho jméno na nic jsem nečekala postavila se a i hned s nim zamířila do auta.
„Znáš Emily ?."Otázala jsem se ho v autě.
„Jo znám."Usmál se.
„Nechápu to,říkala docela nesmyslné věty."
„Tiffany nevšímej si jí,ona už je taková."Odvětil a nervozně se poškrábal na zátylku.
Pořád sem musela mít její slova v hlavě.Chtěla mě zabít.Jenže proč ? Nic jsem jí neudělala.Navíc říkala blbosti co to má společného s mýma rodičemi a jejíma.Nechápu to,znělo to trochu divně.Kde to vzala ? Navíc proč mluvila o životě jako kdybych měla něco co patřilo jí.
„Tohle není hotel."Zamračila jsem se na něj.
„Neboj se,máme tu pořízený byt tolik by jsme se do hotelu nevešly."Zasmál se.
Vystoupila jsem sním,a zamířila tedy do toho velkého bytu který vypadal skoro jako Villa.
„Už jste tu ?."Uslyšela jsem Jimina hlas.
Vstoupila jsem sním nejspíš do obýváku a hned na to litovala.Jelikož všech kluku co tu byly spadl pohled na mě.Bylo mi trapně mezi tolikami klukama být.
„Hej ty !."Vykřikla jsem když jsem zastřehla kluka kterého jsem viděla i na párty s Esme.
„Ahoj."Nevinně se usmál.
„Já věděla že jsem tě už někde viděla."Zamračila jsem se.
„Chanyeole."Dodala jsem a propálila ho pohledem.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jk
Fanfiction„Buď budeš moje,nebo budeš zničená." „Budeš moje,po dobrým či po zlým." „Ty samotná si moje,největší droga." „Si droga který se nikdy nevzdám a nenabažim." „Protože tě tak moc miluju, tak...