„Sakra." Zavrčel sáhl mi na čelo a hned někam utíkal. Po chvilce přišel s nějakým práškem v ruce.
„Já to nechci." Zamumlala jsem a odstrčila mu ruku.
„Tiffany hoříš musíš si to vzít neboj je to jenom prášek." Řekl a sedl si vedle mě. Nakonec sem ho tedy vzala podal mi skleničku na zapití. Zapila jsem ho a znovu si lehla bylo mi špatně hodně špatně.
„Je ti špatně ?." Otázal se.
„Já...jo." Zamumlala jsem a nadechla se.
„Co tady mám s tebou dělat?." Zamumlal povzdechl si.
„Jediný co můžeš udělat je to že jsem nepustíš toho psychopata." Zamumlala jsem a skrčila se.
„Jasně nepustím ho." Zamumlal a podíval se na mě.
„Podáš mi prosím pití ?." Otázala jsem se automaticky mi podal pití napila jsem.
„Už ti je líp ?." Nadzvedl obočí.
„Trochu." Řekla jsem a povzdechla si. Sáhl mi znovu na čelo a zděšeně se na mě podíval.
„Né to není ani trochu dobrý, musím mu zavolat." Vyhrkl chtěl si stoupnout ale já ho zastavila
„Prosím nevolej mu." Zašeptala jsem. Bylo mi na omdlení viděla jsem dokonce i rozmazaně.
„A co tady mám s tebou dělat, musí příjet." Protestoval.
„Né prosím nevolej mu." Zamumlala jsem a dala si pramínek vlasů za ucho.
„Vždyt jsi celá červená to není dobrý." Zhrozil se a někam utíkal. Po chvilce přišel z ledama. Přiložil mi je na čelo byla mi zima.
„Vydrž to možná to ztlumí teplotu." Řekl a lítostivě se usmál.
„Děkuju." Zamumlala jsem a pokusila se o úsměv i když to v téhle chvíly vůbec nešlo.
Pohled Namjoona (Krátký)
Přidržoval jsem jí na hlavě ledy vypadala strašně. Byla celá červená a uřícená. Po chvilce se jí zavřely oči a já poznal že usnula. Musel jsem se usmát. Nechápu jak jí může ten idiot takhle ubližovat fájn chápu ho ale měl by stím přestat nemůže si na ní vybíjet nervy kvůli tomu co se mu stalo. Odehnal jsem jí vlasy z tváře které jí padaly do tváře. Sundal jsem jí ledy z hlavy a položil je na stůl klidně spala. Nechápu ho místo toho aby se pokusil si jí získat ubližuje jí. Vím že k ní něco cítí nikdy se k holce takhle hnusně nechoval. Chová se k ní tak jenom protože si nechce připustit že k ní něco cítí tak si vybíjí nervy. Vstal jsem pomalu sem došel ke dveřím otevřel jsem je a zpátky zavřel nebudu jí zamykat. Sešel jsem potichu schody a hned mě propálily pohledy kluku.
„Co jsi tam dělal ?." Nadzvedl obočí Suga.
„Hej uchyle jenom jsem jí pomohl nic víc." Řekl jsem a sedl si na sedačku.
„S čím ?." Otázal se Jin.
„Je na tom špatně ten idiot jí dodělal." Zavrčel jsem.
„Takže ?." Nadzvedl obočí Jimin.
„Je jí prostě blbě má horečku." Řekl jsem dost stručně.
Pohled Jungkookieho
Celou tu dobu co jsem s Yunnou myslím jenom na Tiffany co asi děla. Nejradši bych už šel k ní ale nemůžu.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jk
Fanfic„Buď budeš moje,nebo budeš zničená." „Budeš moje,po dobrým či po zlým." „Ty samotná si moje,největší droga." „Si droga který se nikdy nevzdám a nenabažim." „Protože tě tak moc miluju, tak...