66-díl

1.1K 90 18
                                    

Pohled Namjoona

„Jseš si jistý že je to správná adresa ?"Otázal jsem se Jungkooka když jsme nasedávali do auta.Jenom kývl na souhlas.Jako vždy za volant nasedl Jin a mě tak znovu nepustil k volantu,místo toho jsem si musel sednout na místo spolujezdce.

„Stejně mi to vcelku nedochází,proč by unesl Tiffany když to mohl udělat rovnou s Emily"Poškrábal se nervozně na zátylku Taehyung.

„Taky mi to příjde divný"Kývl na souhlas Jin.

„Co je Emily ? Si nějaká tichá"Rýpnul si do ní Jimin.

„Jdete si pro jistou smrt,ale jsem ráda že to bereš v klikdu"Zákeřně ho propálila pohledem.

Nedávalo mi to smysl.Jak mohl vědět že tady vůbec Tiffany je,či kde se nachází.Celou dobu jsem sledoval Emily která nervozně něco psala do mobilu.Už od začátku se mi tenhle nápad nelíbil.Jednou nás už zradila nedá se jí věřit.Navíc když se mě Jungkook ptal jestli jsem jí řekl o Tiffany zaskočilo mě to.Jelikož já jí nic takový neřekl.Ani jsem Tiffany nevzpomněl už jenom s toho mám divný pocit.Klidně se mohla spojit s Jacksonem co já vím.

„Nemám s toho dobrý pocit"Zamumlal si pod nos Jin.Jenom sem mu kývl na souhlas.Podíval jsem se do zrcátka diky kterému jsem viděl na zadní sedačky kde seděly kluci.Zastřehl jsem Jungkooka který od té doby neřekl ani slůvko či nadávku jak je u něho známo.V tichosti seděl na zadní sedačce se sklopenou hlavou.Vypadal že na něčem přemýšlí.Od té doby co šel s Jiminem do vedlejšího pokoje je divný.

„Nezdá se ti Jungkook divnej ?"Zašeptal jsem Jinovi potichu do ucha aby to slyšel jen on.Jenom my kývl na souhlas a mykl ramenama.

„Počkat ! Není to sklad-"Nedořekl Jin jelikož mu do toho skočila Emily.

„Je to ten sklad"Dodala a protočila očima.

„Nevypadáš jako kdyby jsi svojí sestru chtěla zachránit"Propálil jsem jí pohledem.Na to nic neřekla.Jak mile Jin zastavil vystoupil jsem z auta.To samé udělaly ostatní.Prohlížel jsem si okolí a porozhlížel se jestli jsme tu sami.Zastavily jsme se uslyšíc blížící kroky.

Otočil jsem se jako prví a automaticky je zpozoroval všechny.Stali na druhém konci skladiště.Popravdě se mi z toho pohledu na ně dělalo špatně.Tohle dobře nedopadne.

„Kde je Tiffany ?"Automaticky vyjel Jungkook na Jacksona.

„Taky tě rád vidim"Zákeřně se usmál,a strčil si svou pistoli za pásek u kalhot.

„Nezajimají mě tvoje blbý kecy,Kde je ?"Zařval na něho Jungkook,a namířil na něj pistoli.

„Jungkookie být tebou si nevyskakuji,Klidně hned teď ji můžu zabít"Usmál se na něj zákeřně Jackson.

„Dohodly jsme se na něčem"Dodal a tentokrát vytáhl pistoli i on.

„Nedám ti ani jednu"Zasmál se Jungkook.

"Chapu,pořád lakomý blbeček"Zasmál se na oplátku Jackson.

„Nedostaneš ani jednu"Propálil ho pohledem Jungkook.

„Možná že nedostanu,Zato ty ale jednu ztratíš myslím že víš o kom mluvím.Stačí jenom moje jedno slovo a bude mrtvá"Zavrčel na něj Jackson.

Sledoval jsem oba dva.Tohle neskončí dobře.Buď pro ně,nebo pro nás.

„Emily ?"Podal ruku Emily Jackson.Okamžitě jsme hned všechni zbystřili,Já věděl že tu není cosi v pořádku.

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat