„Co se ti stalo ?."Zděsila jsem se a dotkla se jeho ruky která byla od krve.Překvapilo mě když mi mou ruku odhodil.Následně jsem ucítila strašlivou ostrou bolest na tváři.
„Ty máš ještě tu kuráž sem přít ?."Zařval a opilecky se zasmál.Sáhla jsem si na pravý ličko který pálilo jak blázen.Samy od sebe se mi spustily slzy.
„Z-za co ?."Vykoktala jsem a podívala se mu do očí.Byly tak černé chladné a bez citu.
„Ty se ještě ptáš ?."Zavrčel a propálil mě pohledem.
„Nemá to stebou cenu."Vzlykla jsem chtěla jsem se otočit na odchod ale chytil mě za loket a zpátky otočil k sobě.
„Kam si myslíš že jdeš ?! Zase budeš líst za tim kokotem ?."Zavrčel.
„O čem to mluvíš ?."Zamračila jsem se."
„Nehraj si na neviňátko,ty totiž nejsi vůbec nevinná."Zavrčel a chytnul mi bradu.
„Jseš opilý nech mě."Fňukla jsem.
„To je dobře aspoň bude větší zabava."Zasmál se.
„Proč jsi to udělala ?."Zavrčel,propálil mě pohledem.
„O co ti de ? co ode mě vůbec chceš ?."Prohodil opile.
„O čem to mluvíš ?."Nadzvedla jsem obočí.
„Nedělej že nevíš ! nehraj si na blbou !." Zařval a chytl mě za loket.
„Ale já vážně nevím co jsem ti udělala."Vzlykla jsem.
„Né ! nedělej to nesnáším když si hraješ na neviňátko,možná že tak jenom vypadáš ale uvnitř jseš pěkná mrcha."Zařval a bouchnul pěstmi do dveří.
„Co jsi to dovoluješ ? mám toho dost ! o čem to kurva mluvíš ?."Zařvala jsem nazpátek docházely mi nervy.
„Mluv na rovinu."Dodala jsem měla jsem nervy za blbé nepřijaté hovory mě uhodí a dělá skandál.Jenom mě propálil pohledem vzal mě za zápěstí a tahal do jeho pokoje.Začala jsem křičet a nadávat mu.Sám se jen tak udržel na nohy ale i tak mě donesl až do jeho pokoje.Surově mě pustil což mi způsobilo pád na zem.
„C-co to d-děláš ?."Vykoktala jsem když zamykal dveře a klíček odhodil do rohu.
„Teď si spolu trochu užijeme jako za starých dob."Usmál se a já automaticky začala panikařit.
„Nech toho ! pusť mě jsi opilý."Couvala jsem do zadu.
„Ale bude to zábava."Usmál se.Zvedl mě ze země a přitiskl mě ke zdi.
„Nesahej na mě !."Zařvala jsem a začala se vrtět.
„Jseš moje rozumiš ?!."Zařval hned na to se mi spustily slzy.
„Prosím...uklidni se."Hekala jsem dál.
Zadíval se mi do očí a ušklebil se.
„Ale noták puso bude se ti to libit,slibuji."V tuhle chvíly bych ho nejraději trefila.
Hladově se mi přisál na rty.Šlo z něho cítit chlast.Odtrhla jsem se od něho a otočila hlavu jiným směrem.Jenže jen tak se neodbyl a tentokrát mě začal líbat na krku.
„Přestaň !."Vzlykla jsem.Odtáhl se ode mě a strčil mě na postel.Svlékl si tričko které odhodil do rohu.Chtěla jsem si stoupnout ale zabránil mi v tom.Přišpendlíkoval mi ruce k posteli a začal mě znovu hladově líbat.Vrtěla jsem hlavou aby přestal ale chytnul mi z rukou bradu a tak mi zakázal veškeré činnosti.
ČTEŠ
D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jk
Fiksi Penggemar„Buď budeš moje,nebo budeš zničená." „Budeš moje,po dobrým či po zlým." „Ty samotná si moje,největší droga." „Si droga který se nikdy nevzdám a nenabažim." „Protože tě tak moc miluju, tak...