84-díl

1.2K 80 12
                                    


Lehce jsem jí uždiboval rty.Měla je tak sladké a chutné,málem jsem zapomněl na to jak skvěle chutnají.Byli přitom tak chladivé jako vždycky předtím.Nikdy nepochopím to, že jsou pokaždé studené a přitom tak hebké. Dychtivě jsem ji líbal a vnímal její poddajné rty na svých.Pak se však odtáhla.

„Slezeš ze mě ?."Nevinně zamrkala očima.Je tak strašně roztomilá když je nervozní.Slezl jsem zní a stoupl si.To samí po chvilce udělala totéž.

***

Vstala jsem totéž ze země a nervozně sklopila hlavu.Vůbec mi nevadilo to co se právě teď stalo.

„Já...asi bych měl jít."Poškrábal se nervozně na zátylku.

Nechtěla jsem aby odešel,né teď.

„A-ale...c-co k-když s-se v-vrátějí ?."Vykoktala jsem.

„Určitě né,neboj."

Pravda byla taková že mi nešlo o ně.Jen...jsem nechtěla aby odešel.I když to teď mezi námi je divný.Prostě bych chtěla aby zůstal,už navždy.Já vím, vím že jsem říkala o něm všechny ty věci.Jenže...vidím na něm všechnu tu snahu.A byl by schopný udělat kvůli mě všechno.Né jen kvůli mě ale i pro malého.Je to přece otec mého dítěte.

„Zůstaň prosím...aspoň dnes."Vyhrkla jsem ze sebe.Překvapeně na mě hleděl,byla jsem z toho nervozní.

„Chceš ?."Nadzvedl obočí.

„Já..já..jo."Povzdechla jsem si.Všimla jsem si jeho úsměvu a pro sebe se musela usmát též.

„A co budeme dělat ?."Prolomil ticho.

„Pustíme si třeba nějaký film ?."Navrhla jsem.

„Klidně."Usmál se.

Já se vybrala do kuchyně udělat popcorn a pití zatím co on vybíral nějaký film.Jenže mi začalo kručet v břiše na pomyšlení pizzy kterou jsem měla už čest dnes ochutnat.

„Mám hlad."Postěžovala jsem si a sedla si na sedačku.

„Tak si něco uvař."Zasmál se.

„Já neumím vařit."Zamumlala jsem.

„Děláš si srandu že jo ?."Zadržoval smích.

„Nedělám,neměla jsem šanci se učit vařit byla jsem celý den jen v práci a sama práce a práce."Vyhrkla jsem a povzdechla si.

„Ty by jsi uměl něco uvařit ?."Rozzářily se mi oči s plnou nadějí.

„Vypadám snad že bych to uměl ?."Nadzvedl obočí.Takže nic.

„Fájn...objednám pizzu."Dodal.

„Jupí."Vyskočila jsem ze sedačky.

„A chci k tomu ještě zeleninový salát a pak zvlášť hranolky."Dodala jsem na čemž se začal smát.No co...mám hlad.

Zatím co objednával jídlo,já mezitím jedla na sedačce popcorn.

„Co si tedy pustíme ?."Otázala jsem se když si sedl vedle mě.

„Já nevím,je mi to jedno vyber něco ty."Mykl ramenama.

„Noták...uhm třeba...Hunger Games ?."Navrhla jsem.

„To mě nebaví."

„Ták...nebo Zkus mě rozesmát ?."Nadzvedla jsem obočí.

„To jsem viděl nejmíň sto krát."Protočil očima.Haha jak vtipný,neříkal že je mu jedno co pustím.

„Tak co chceš ?."Rozhodila jsem rukakama.

„Pustíme nějaký horor."Odvětil.

„Horor nechci."Fňukla jsem.

„Tak to uděláme takhle nejdřív si pustíme komedii a pak horor dobře ?."Nadzvedl obočí.Kývla jsem tedy na souhlas.

„ Mr. & Mrs. Smith."Vyhrkly jsme oba dva na stejno když jsme zahlídly komedii z tímto názvem.Tuhle komedii miluji,je to vážně suprová komedie.

Pustila jsem tedy tuto komedii,mezitím co on šel ke dveřím převzat pizzu.

***

V tichosti jsem vedle něho seděla,a snažila se na něho nedívat.Jenže jsem na sobě jeho pohled pořád cítila.Nevím proč ale vybavily se mi slova Emily.O čem to mluvila.Zajímalo mě proč mi vše vyčítala vždyť to nedává žádný smysl.

Podívala jsem se na něho a měl zavřené oči.Asi usnul,musela jsem se usmát.Ofina mu padala do očí,prohrábla jsem mu jí na čemž nespokojeně něco zamrmlal.Musela jsem si přiznat že když byl blízko byl strašně pěkný.Líbily se mi jeho čokoládové oči,které vždycky tak ztmavnou když je naštvaný.Už hned na začátku to bylo první co mě na něm tak zaujalo oči měl doopravdy tak...chladné a přitom zajímavé.

Trochu jsem sebou cukla když mu začal zvonit mobil,který byl položený na stole.Chtěla jsem ho vzbudit ale ani to snim nepohlo.Vzala jsem tedy ten mobil do ruky a musela se zamračit když jsem zastřehla holčičí jméno.Po chvilce jsem však ucítila vedle sebe pohyb.

„Co to děláš ?."Zachraptěl.

Podala jsem mu mobil se slovama.

„Zvonil ti mobil."

Vzal si ho nervozně se poškrábal po zátylku a stejně ten mobil nakonec nezvedl.

Opřela jsem se o polštářek a znovu s zakoukala do filmu.Nevim z čeho a proč,ale byla jsem naštvaná.Kdo to zase byl,to si už znovu našel náhradu či co.Musela jsem na své přemyšleni trochu zamyslet.Proč na to vlastně myslím je to jeho věc.Podívala jsem se na něho,se zamračeným pohledem mě skenoval.

„Kašlu na to."Zavrčel.

Nestihla jsem ani nijak zareagovat jelikož hned na to přitiskl své rty na ty mé.Zavřela jsem oči,a v tuhle chvíly vnímala jen jeho rty.Jemně mi okusoval rty,nevím přesně z čeho ale uvědomila jsem si.Že ho potom všem stále miluji,a žárlím.Omotala jsem mu ruce kolem krku,a zapojila se do polibku.Pak jsem si však vzpomněla na tu poslední noc kdy mě znásilnil a dokonce mířil na mě pistoli.Odstrčila jsem ho a postavila se.

„Měl by jsi jít."Zamumlala jsem.

Mířila jsem čím dal tím víc do zádu když ke mě pomalými kroky mířil.Uvěznil mě mezi ním a zdi.

„Přestaň se mě už bát!."Zavrčel a za ucho mi dal jeden neposlušný pramen z vlasů.

„Vím že mi nemáš proč věřit,a vím že máš strach ale nemáš se čeho bát.Ano ublížil jsem ti hodně a lituji toho,je mi to líto.Jenže sama víš že jsem bral drogy a to mě dělalo jiným.Já stím přestal Tiffany přísahám ti klidně se zeptej i kluku.Přestal jsem stímhle a přestanu i s dalšíma věcmama když to bude nutný.Ano lituji že jsem ti ubližoval a ták...ale nikdy nebudu litovat toho že jsem tě unesl protože nebýt toho tak bych si nikdy neuvědomil co je to doopravdy milovat.Nechtěl jsem si připustit že k tobě něco cítímtak jsem ti ubližoval,jenže to neznamená že bych pro tebe neudělal cokoliv.Protože až do teď jsem myslel jen na sebe jenže mi otevřel oči náš syn.Vzdám se všeho jen aby jste byli v bezpečí,protože vy jste pro mě to nejcennější v mém životě."Dokončil prolog.Překvapeně jsem se na něho dívala,zaskočil mě.Nevěděla jsem co říct,nebo jak zareagovat.Já se o tohle snažila tak dlouho,a nepodařilo se mi to.Nikdy bych si nepomyslela že ho změní dítě.

„Miluju tě."Dodal.

Utřela jsem si jednu neposlušnou slzu,a objala ho.

Já tebe taky."

Hi lady přinašim vám dalši čast 😂se kterou nejsem vůbec spokojená 😰😟Je to až moc aaaa ta romantika se mi prostě v téhle ff nelibi,dejte mi někdo svolení abych to zničila😂😂jinak omlouvam se za chyby bay💝💝💝👑❤

D.A.N.G.E.R.O.U.S. | j.jkKde žijí příběhy. Začni objevovat