Chapter 43

931 35 0
                                    

Byla jsem tak neskutečně ráda, když jsem cítila jeho rty na mých. Po dlouhé době, i když možná nebyla tak dlouhá. Každý minuta je nekonečná, když nejsem s ním.

„Ahoj." zašeptala jsem na oplátku do polibků, který se stále neukončoval. Po chvilce vášně, která mnou projela jako blesk, se Harry odtrhnul.

„Jak je na tom? Lepší než minule? Mám o ni starost." starostlivě se zeptal a mě bylo hned jasné koho tím myslí.

„Myslím, že líp než dny předtím. Nebo se jenom dobře přetvařuje, což doufám nedělá." koukla jsem na něj, když se zrovna posadil ke mně na postel.

Vypadal k sežrání, jako každý den, někdy jsme se sama sobě divila, jak se dokážu ovládat, abych z něj neservala všechno oblečení. Polkla jsem a skousla si spodní ret. Stále na mě upíral oči a později sklouzly o něco níž.

„Ehmm, neruším náhodou?" řekla jsem a luskla prsty před jeho obličejem.

„Co?" řekl po chvilce, někdy jsem měla pocit, že si s mými prsy, rozumí mnohem víc než semnou.

„Oči mám trochu výš, jestli sis nevšiml."

„Nevím, co mu přijde vždycky vtipný. Mě nepřijde vtipné, že pokaždé kouká na má prsa jako na svatý obrázek."

„Já vím. Neboj se." usmál se a přitom si olízl spodní ret.

„On to dělá naschvál ne? Tohle můžu dělat taky!"

Vždycky věděl, že jeho oblizování rtu ve mně vyvolá jakousi vlnu vzrušení. A teď to dělá znovu. A znovu. Je pravda, že jsme spolu nespali dost dlouhou dobu, vlastně od té doby o mě holky vytáhli do toho debilního Lunaparku. Z přemýšlení mě vytrhl Harry, který svoje ruky přesunul z bezpečí jeho klínu na moje prsa. Nechápavě jsem se na něj koukla a pozvedla jedno obočí, jak to dělám vždycky, když mě něčím překvapí nebo naštve.

„Vážně Harry?" skoro jsme vypískla, ale on si mě ani nevšiml. Jeho ruce zůstali na stejné pozici jako před pár minutami.

„Fajn. Chce válku? Má ji mít chlapec." řekla jsem si sama pro sebe a svoje ruky mu dala na rozkrok.

Najednou se probral z jeho transu, a už ho nezajímali moje prsa ale moje ruky u něj mezi nohama. Koukl na mě s vytřeštěnýma očima a já se zářivě usmála. Nepohnula jsem se z pozice, kterou jsem zaujala před chvíli, začal se pomalu nadechovat a zase vydechovat. Věděla jsem, co to s ním udělá, takže zase takový problém, že by ty ruky z mého poprsí nesundal, jsem neměla.

„Rachel, no tak." Vydechl

Prosebně se na mě koukl, trochu jsem se zasmála a našpulila rty. Bylo to ode mě dost zákeřné, ale ruku jsem z jeho klína stáhla zase k sobě a on si docela dost ulevil. Aspoň věděl, že to nemá dělat.

„Když už jsme u toho, něco jsme před nedávnem nedokončili."

Řekl to zase tím svým sexy chraplákem, kvůli kterému se mi dokázali podlomit kolena. Vlastně ne jenom mě, ale všem holkám. Bohužel všechny holky nemohly slyšet všechno, co říkal vždycky mě.

„Myslím, že vím, co máš na mysli." řekla jsem bez myšlenkově.

Přitáhla jsem ho za černé sako, které měl na sobě víc k sobě. Začal mě zasypávat polibky, které jsem mu jenom oplácela. Dlaněmi sjel na moje boky, kterými mě k sobě víc přisunul a hned na to je přesunul na můj zadek, kde si nemohl odpustit to, aby ho stiskl, usmála jsem se a on taky. Ale zřejmě to bylo pro něj větší odloučení, než jsem si myslela, a proto spojil naše rty znovu. Ani jsem se nenadála a stál tam jenom v trenýrkách a já ve spodním prádle. Vážně tenhle pohled jsem dlouho neviděla tak dlouho a proto jsem ho tolik milovala. Každý sval na jeho těle, každé tetování co zdobilo jeho tělo a co víc, milovala jsem jeho doteky. Začal mě líbat na krku a jeho prsty putovali níž až k mému klínu. A přejel mě zase to příjemné chvění a mě nezbývalo nic jiného než se mu poddat. Nemusela jsem se ani moc snažit, když jsme se neviděli tak dlouhou dobu. Musel to v sobě dusit nějaký ten pátek, proto, když sem rukou přejela po jeho trenýrkách bych dostatečně vzrušený na to, abych se ani nemusela o nic snažit.

„Už mi je sundej. Prosím." zamumlal s velkou nedočkavostí v hlase a já přejela prsty zase od jeho trenýrek po jeho hrudi, až jsem se zastavila tím nejnevinnějším pohledem u jeho tváře a nevinně zamrkala.

„Přestaň si semnou hrát. Na tohle teď nemám náladu." řekl dost naštvaně.

Hned na to si skousl spodní ret a pak mě políbil. Nebyl to normální polibek, byl plný vášně, prosby a zoufalství, možná i něco víc. Přesně tohohle jsem chtěla dosáhnout, aby mě potřeboval. Potřeboval jako nikoho jiného. Po pár polibcích jsem mu vyhověla a trenýrky mu stáhla, cítila jsem jeho úsměv, který se mu rozlil po tvářích. Hned na to se natiskl jeho klínem na ten můj, zavzdychala jsem a nebyla jsem jediná i Harry zavzdychal a já si to užívala.

Vždycky jsem nad ním měla určitou moc, kterou jsem si užívala. Jakmile sundal poslední kusy oblečení, co jsem na sobě měla, zase se jeho pohled upíral na moje prsa. Jenom jsem si povzdychla, zase se na ně zadíval a držel je. Měla jsem dost toho, jak na ně neustále civí. Nahnula jsem se a rukou zajela na jeho zadek a pořádně ho zmáčkla. Hned jak se tak stalo, se mi podíval ho očí a pochopil, proč jsem to udělala. Na nic nečekal, když prsty pomalu zajel do mě, vzrušeně jsem vydechla.

Přesunul své polibky od mého krku níž a já se nezmohla na nic jiného, než jen vzdychání a šeptání jeho jména. Ani jsem si neuvědomila, kdy změnil pozici a vniknul do mě něčím jiným než jeho prsty. Nad tímhle mi nezbylo nic jiného než se zasmát, zřejmě si toho všiml, protože se na mě hned koukl a nechápavým pohledem.

„Promiň, ale já tu pracuju, mohla by ses přestat smát? Je to vážná věc." zeptal se mě úplně klidným tónem a já souhlasně přikývla.

„Fajn, děkuju." řekl a hned na to spojil naše rty a začal přirážet, po pár přírazech jsem se mu sama snažila vyjít vstříc a pánví vyrazila proti němu.

Přirážel více, když mi obě ruce nad hlavou sevřel jednou dlaní, zatímco druhou pevně svíral můj bok, aby proti němu opět přirazil. Nemohla jsem rukama ani hnout, i když jsem chtěla.

"Nepřestávej," zašeptala jsem mu do ucha.

Stačilo už jen pár přírazů a mé tělo se prohnulo, lapala jsem po dechu a šeptala Harryho jméno. On ale nepřestával a tím mě dostával ještě dál. Po pár dalších minutách, jsme se oba dostali na vytoužený vrchol. Hned se vedle mě sesunul a vydýchával předešlou aktivitu. Na jeho tváři se objevil úsměv, což mě donutilo se taky usmát, a hned na to spojil zase naše rty.

„Miluji tě, mnohem víc každý den." zašeptal a já ho bez odpovědi zase políbila.

„Rachel, jdete s námi na večeři?" vtrhl do mého pokoje Louis a hned na to si zakryl oči. I když jsme byli pod dekou, pohled na nás dva mu musel stačit, aby si uvědomil, z čeho nás vyrušil.

„Proboha lidi, ovládejte se, nebuďte jak zvířata! Bydlí tu i Perrie momentálně, nemůžete si to rozdávat, kdy a kde se vám zachce. Asi budu potřebovat operací očí, tohle z hlavy jenom tak nevyženu!" začal řvát a máchat volnou rukou, kterou neměl přes oči.

„Louisi vypadni!" zařval na něj unaveně Harry.

„Už jdu, už jdu"

„Kluci, oni spolu zrovna měli sex, nevím, jestli je dostaneme z postele! A ještě jsou oba odhalení, tohle jsem nechtěl vidět. Možná že mě i ta chuť na jídlo přešla. Měli jsme se vsadit, kdo tam půjde!" začal řvát na kluky, než úplně zavřel dveře od mého pokoje.

Koukli jsme se na sebe s Harrym, a obou nám bylo jasné, že je nám absolutně jedno, jestli nás někdo nachytal nebo ne. Je to přirozená věc, kterou dělá každý.

„Taky tě miluji." řekla jsem na oplátku.


Nothing Like Us (At least I think.)    (H. S. / CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat