κεφάλαιο 1ο

13.2K 293 12
                                    

Ανδρέας αρχηγός του σώματος των επίλεκτων αστυνομικών. Ψηλός, γεροδεμένος, μελαχρινός,30 ετών, ένας άνδρας που όλες οι γυναίκες θα ήθελαν να είχαν αλλά πάνω απ'όλα ικανός στην δουλειά του.
Στέφανος επίλεκτος αστυνομικός για την διερεύνηση της υπόθεσης. Ψηλός, ωραίος,μελαχρινός, γεροδεμένος,ετών 25 άνδρας που δεν περνάει απαρατήρητος από το γυναικείο μάτι.
Γιώργος επίλεκτος αστυνομικός και εκείνος, συνεργάτης και κολλητός φίλος του Στέφανου, ψηλός, γεροδεμένος,ετων 25 και εκείνος, μελαχρινός και πολύ πονηρός!

-Μυστικές εγκαταστάσεις του F.B.I

Ανδρέας:Σας φώναξα σήμερα εδώ για ένα θέμα άκρως απόρρητο και πολύ σοβαρό που απασχολεί το θέμα εδώ και 1,5 χρόνο περίπου.
Στεφ:Σας ακούμε αρχηγέ
Ανδρέας:Λοιπόν έχουμε πληροφορίες από έμπιστες πήγες πως κάποιοι μεγάλο μαφιόζοι κάνουν διακινησεις ναρκωτικών και όπλων και ως μέσο χρησιμοποιούν οίκους ανοχής έτσι ώστε να μην δίνουν μεγάλο στόχο.Εκει μέσα καταφθάνουν μεγάλες ποσότητες μαριχουάνας, ηρωίνης, κοκαΐνης Και το πιο σημαντικό απ όλα   LSD.Ίσως αυτό να μας απασχολήσει περισσότερο από τα υπόλοιπα,από εσάς θέλω...τον διακόπτει ο Γιώργος
Γιωρ:θέλετε να ρίξουμε φως στην υπόθεση....
Αρχ:Ναι Γιώργο αυτό θέλω αν και είναι καλό να ακούς πρώτα και μετά να μιλάς. (Κάνει μια παύση και φτιάχνει την γραβάτα του)Εδώ σας έχω κάποιους φακέλους με μερικά παραπάνω στοιχεία και πληροφορίες.Λοιπον Στέφανος και Γιώργος πάνε μαζι.Οι υπόλοιποι θα διερευνούν από την έδρα και δεν θα ανακατευτουν με...
Στεφ: Με τι;;...ο Ανδρέας ξεροκαταπινει και συνεχίζει...
Αρχ:Λοιπόν για εσάς τους δύο έχω και κάτι πιο λεπτό...οριστε δύο φάκελοι που θα χρειαστείτε πολύ. Μέσα σε αυτούς τους φακέλους έχουμε στοχοποιήσει κάποιες κοπέλες που είναι μάλλον εμπλεκόμενες στο κύκλωμα αυτό. Θελω από εσάς να τις έχετε από κοντά..και εννοώ στενό μαρκάρισμα και προσοχή μην σας καταλάβουν. Πρέπει να λειτουργήσετε μυστικά. Επίσης πρέπει να φροντίσετε να μην πάθουν τίποτα...ειναι χρήσιμες.
Στεφ:Καταλάβαμε απόλυτα.
Αρχ:Ελεύθεροι
   Μετά από μια κουραστική μέρα τα αγόρια γύρισαν στο διαμέρισμα τους που τους είχαν νοικιάσει σχεδόν δίπλα από τον οίκο ανοχής. Τα αγόρια μπήκαν μέσα στο σπίτι. Ο Γιώργος πήγε να κάνει ένα μπάνιο και ο Στέφανος ξεκίνησε να μελετά την υπόθεση. Άνοιξε τον πρώτο φάκελο και άρχισε να διαβάζει. Το χαρτί έλεγε πως αυτό το κύκλωμα έχει διακλαδώσεις στην Ρωσία, στην Πολωνία, την Βουλγαρία και εκτείνεται κάθε τρεις και λίγο. Διάβαζε και διάβαζε προσεκτικά μέχρι που το μάτι του έπεσε πάνω στον δεύτερο φάκελο με τις κοπέλες που έπρεπε να παρακολουθούν. Τον πήρε στα χέρια του και τον άνοιξε...αμεσως αμέσως το μάτι του έπεσε πάνω σε έναν ξανθό άγγελο. Όνομα:Ιωάννα Ηλικία:23 Τόπος καταγωγής:Αμερική Τόπος Διαμονής: - ..δεν έγραφε τίποτα..αρχιζε να διαβάζει για εκείνη...ηθελε να μάθει περισσότερα..κατι Τον τράβαγε πάνω της ...την ίδια στιγμή ο Γιώργος ει χε βγει από το μπάνιο και βρισκόταν στο σαλόνι...εβλεπε τον στέφανο πολύ σκεπτικό...τον πλησίασε...
Γιωρ:τι διαβάζεις εκει;;..ο Στέφανος τινάζεται ενώ ο Γιώργος παίρνει στα χέρια του το άλλο χαρτί με μια άλλη κοπέλα...
Στεφ:Τίποτα. Να εδώ διαβάζω για την υπόθεση...ο Γιώργος παρακολουθεί την κοπέλα στη φωτογραφία. Όνομα: Χριστίνα Ηλικία:23 Τόπος καταγωγής:Αμερική Τόπος Διαμονής: -...ο Γιώργος ξαφνιάστηκε..
Στεφ:ούτε για αυτή λέει από που ειναι;
Γιωρ:Ναι και για την άλλη το ιδιο;;
Στεφ:Ναι..πρεπει να διαβασεις και αυτό εδώ.. .και του δίνει το χαρτί με τις πληροφορίες.
Μετά από περίπου 10 λεπτά ησυχίας ο Γιώργος Αφού Διάβασε τις πληροφορίες είπε:
Γιωρ:τι γίνεται εδω ρε Στέφανε;Κάνουν μέχρι και εμπόριο οργάνων αυτοί..
Στεφ:Ναι το είδα και γω...
Γιωρ:που πάμε να μπλέξουμε..
Στεφ:από Πότε φοβάσαι εσυ;;
Γιωργ:Δεν φοβάμαι ρε μαλακα απλά γίνεται της πουτανας εδω περα...απο που να ξεκινήσεις και που θα καταλήξεις είναι το θέμα...
Στεφ:Καλά άστα αυτά τώρα...και του παίρνει τα χαρτιά από το χέρι...άφησε τα αυτά τώρα και πάμε να ξεκουραστούμε..θα ξεκινήσουμε Αύριο με καθαρό μυαλο.
Γιωρ:Καλά λες ..
Και έτσι τα δύο αγόρια έπεσαν να ξεκουραστούν...απ ότι φαίνεται Αύριο έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά...




Γεια σας!!Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μου Wild Conflict ελπίζω να σας άρεσε!!είναι η πρώτη μου ιστορία 💛💛τα λέμε στο επόμενο κεφαλειο φιλιά σε όλους 😙😙.Απο εδώ μερικοί από τους ήρωες της ιστορίας μου

Ο αρχηγός του σώματος









Wild Conflict Where stories live. Discover now