...

677 13 0
                                    

Bu kadar hızlı nasıl samimi oldular anlamıyorum. Ben arkadaşımı o çocuktan uzak tutmaya çalıştıkça o daha çok yaklaşıyordu.

Ben mümkün olduğunca tenefuse çıkmamaya çalışıyordum. Ama maalesef Esra beni dinlemeyip her seferinde Gökhan'ı görmek için gidiyordu. Ben test kağıtlarına gömülmüşken nesneyle şakıdı bizim kuş (!)

-" Neler kaçırıyosun bir bilsen. Gökhan la o kadar samimiyiz kii. Rüya gibi. Bu tenefüs beraber dolaştık. Kızlar bir kıskandı bir kıskandı.' dedi gülerek.

-" Sen nerden anladın kıskandıklarını?"

-" Ya! Görmen lazımdı öyle bir bakıyorlardı ki." diyip kikirdedi. Verildiğini hissettim.

-" Ne oluyor sana? Neden böyle davranıyosun?" dedi.

-" Ya bak.. O çocuktan hiç haz etmiyorum tamam mı."

-"Neden peki??"

-" Bilmiyorum. Ama iyi değil."dedim.

-" Sana çarptı diye mi böyle söylüyorsun?" dedi gülerek.

-"Hayır!" biraz sert çıkmıştım.

Biraz sonra kollarını boynuna doları.

-" Anladımm. Kıskanç seni. Aramıza giremez biliyorsun değil mi?" dedi gülerek ve iki yanağından öptü. Asıl neden bu değildi ama ister istemez yumuşamıştım. Hafifçe gülümsedim.

-" Ne konuştunuz anlat bakalım?"

************

Esra uzun uzun , ballandıra ballandıra anlattı konuşmalarını. Belki de haksızlık ediyorum diye düşündüm. Nitekim bu fikrinden hemen Vazgeçtim. Beyefendi iki tarafına kızları almış ortamını kurmuştu. Esra'nın gözlerindeki hayal kırıklığını farkettim. Kolundan tuttum:

-" Gel gidelim hadi."

Tam o sırada Gökhan'ın sesini duyduk.

-" Esra! Gelsene."

Şok olmuştum. Bu ne yüzsüzlüktü. Ama benim avare arkadaşımın ağzı kulaklarına varmıştı bile. Yürüycekken tekrar tuttum.

-" Ne yani gidecek misin?"

-" Evet, sende geliceksin.."

Ne olduğunu anlayamadan kendimi Gökhan'ın karşısında buldum. Ne kadar sinsi korkunç bir gülüşü vardı. Tabii bunu çekici bulanlar da..

-" Bu haftasonu toplanıp bir yerlere gitmeyi düşünüyoruz. Gelmek ister misiniz?" dedi Gökhan.

-siniz?? Asla gitmem!

-" Tabii nereye gideceksiniz?" dedi gelerek Esra.

Ne diyordu bu kız!!

-" Henüz karar vermedik. O an kararlaştırırız."

-" Olur o zaman." diye sırıttı leyla arkadaşım.

-"Ben gelemem." dedim buz gibi bi sesle.

-"Eğlenceli olucak, ama annen izin vermezse bilemem.." dedi gülerek züppe.

Birkaç saniye donakaldım. Esra durumu kurtarmak için atıldı.

-" Hahaha. Tabiki değil Ahsen yalnız yaşıyo bir kere. Ondan rahatı yok valla. "

Kaş yaparken göz çıkardı. Gökhan tekrar bana döndü:

-" Vay be! Hiç öyle bir tipe benzemiyordun."dedi.

-" Öyle canım.." sinsi gülüsünü söndürmek bile hoşuma gitmişti.

-" Kimler geliyor?" :)

Çünkü ben yalnızım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin