Araba gitgide uzaklaşıyordu. Ben se nereye gittiğimizi bilmiyordum. Kafamı Alper'e çevirdim. Yol boyunca konuşmamıştık:
-" Nereye gidiyoruz acaba? "
Fazlamı resmi olmuştu?
-" Henüz bende bilmiyorum. Gökhan'ı takip ediyorum şuan." dedi. Gülümsemesinden cesaret almıştım.
-" Ne kadar zamandır arkadaşsınız? "
Kafasını çevirmeden kaşlarını kaldırdı hafifçe gerindi:
-" Uzun süredir. Çocukluğumuzdan beri. Ama uzun zamandır görüşemiyorduk. Zorla getirdi beni. Ne yapıcam hiç bilmiyorum." dedi gelerek.
-" Aslına bakarsan bende bilmiyorum.." diye mırıldandım.
-" Sen? Ahsen , ne kadar zamandır tanışıyorsunuz? "
İnanmıyorum. Adımı unutmamıştı.
-" Biz şe-y çok kısa zamandır."
-" Ya öylemi? Gökhan sizleri sevmiş demekki. Bu kadar kısa sürede kimseyle arkadaş olduğunu görmedim." dedi yine gülerek. Hafifçe gülerek karşılık verdim.
Daha sonrasında havadan sudan konuştuk. Kısa bir süre sonra güzel bir mekana geldik. Üç katlı bir binanın en üst katıydı. Ve dışarıdan merdivenle çıkılabiliyordu. Aslına bakılırsa çok hoştu. Herkes arabadan indi. Gökhan ve Esra'nın samimiyeti gözümden kaçmadı. Beraber merdivenleri çıktık. Alper'in bana öncelik vermesi çok hoşuma gitmişti. İster istemez gülümsedim.
-" Oo centilmen adam." diye zırvaladı Gökhan. Aldırış etmemiştim bile. Merdivenlerin sonunda cam bir kapı vardı. İçeriye girdiğimizde ortamın sıcaklığı hepimizi etkilemişti. Biz dışarda oturmayı tercih etmiştik. Güzel bir masaya oturdum manzara çok güzeldi. Esra ile Gökhan yanyana oturdular öteki yanlarına Melih geçti. Melihin yanına Aslı ve Büşra oturdu. Alper' de mecbur benim yanıma geçti.
-" Ne kadar güzel bir yermiş. Kim seçti?" dedi Aslı.
Melih kafasını Gökhan'a çevirdi.
-" Abi bak sen işini biliyorsun." dedi gülerek. Gökhan da hafifçe güldü.
-" Eee. Konuklarımız güzel bi kere." dedi ve sonra Esra'ya baktı.
Esra'nın yanakları kızarmıştı. Aval aval guluyordu.
-" Alper siz Ahsen'le tanışmışsınızdır."
-" Ve evet Gökhan biraz sohbet etme imkanımız oldu. Ama eminim daha çok sohbet ederiz." dedi gülerek.
-" Ohio biz neciyiz?" dedi Gökhan güldü. Diğerleri de kafalarıyla onayladılar. Bir süre boş boş konuştular. Pek sarmadığı için konuşmaya pek katılmıyordum. Zaten bana sırada gelmiyordu. Bir süre sonra kelimeleri duyamamaya başladım ve manzaranın güzelliğine odakladım. Bir süre sonra herkesin sustuğunu hissettim.
-" Ahsen sana diyoruz." dedi Büşra.
-" Ah şey.. Dalmışım da efendim?"
-" Baya bi derin dalmışsın." dedi Gökhan yine alayla.
Biraz bozulmuştum.
-" Üşüdün sanırım. Sana şal alayım." diye yerinden kalktı Alper.
-" A yok, gerek yok.." diyecek oldum ama gitmişti bile. Ne yalan söyliyim. Çok hoşuma gitmişti. Masadakilerinde imalı bir biçimde güldüklerini görüyordum. Tek somurtkan Gökhan'dı. Derdi neydi bunun!
-" Eee nasıl gidiyor hayat? Zorlanıyor musun?" dedi.
-" Eh biraz. Kolay değil tabi." dedim.
Bu sırada Alper gelip şalı omuzlarına örttü teşekkür ettim. Gökhan sözlerine devam etti;
-" Hem kız başına yalnız koskoca evde..." dedi.
Hafifçe öksürdüm.
-" Sanıldığı kadar zor değil." dedim yapmacık bi gülümsemeyle.
-" Tabi Esra geliyordur yanına. Sonra belki erkek arkadaşın?"
Bunu da nerden çıkarmıştı. Suçlu gibi Alper'e baktım. O ise önüne bakıyordu.
-" Erkek arkadaşım yok. Olsa bile bu evime elini kolunu sallayarak girebileceği anlamına gelmez." dedim sert bir şekilde.
-" Tamam sakin ya." dedi yine gülerek. " Ne yiyoruz?"
*****************
Yemeğin sonunda herkesin gerginliği üstünden kalkmıştı. Gülerek arabalara bindik. Bu sefer Melih Alper'in arabasına binmişti. Gökhan kızları tek tek evlerine bıraktı. En son ben ve Esra kalmıştık. Esra öndeydi. Gökhan a yolu tarif ediyordu. Arada da şakalaşıp gülüyorlardı. Gökhan dikiz atmasından bana baktı.
-" Biraz asabiyiz galiba?"
-" Hiçte değil." dedim. Esra güldü:
-" Hıc değil hiiic."
İster istemez gülümsedim. Gökhan tekrar aynadan baktı. Dudağının kenarında yine o arsız gülüş vardı. O bana bakınca kendimi kötü hissediyordum. Daha sonra önüne döndü.
Mahalleye girmiştim. Esra ve benim evlerimizin arasında durdu. Herşey için teşekkür ederek arabadan indik. İçeri girmemizi beklemeseydi Esra'nın koşarak gelip Alper le neler konuştuğumuzu soracağına emindim. Ama Gökhan'ın hareketiyle bu hayalleri suya düştü.
Benim için iyi olmuştu. Çok yorgundum. Kendimi hemen yatağa attım. Deliksiz uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü ben yalnızım.
RomanceGüzel aşk hikayeleri okuduk. Şimdi birazda gerçekleri görelim. Yalnız bir kızın hikayesi.. Mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız...