Güçlü olmak aslında annem gibi bir kadından öğrendiğim tek şeydi. Buna rağmen bunca zaman kendimi kanatları kırılmış bir kuş gibi hissettiğimden tam benligimle insanların karşısına çıkamadım. O günden sonra Faruk la arkadaşlığımız ilerledi. Gökhan uzaktan uzağa kıskançlık krizleri geçirsede bunu görmezden geldim ve zaman zaman açıkça meydan okudum.
Nerden farketti veya neden böyle yaptı bilmiyorum ama geri çekildiğini hissetmeye başladım. Bu geri çekiliş bana çok fazla cesaret vermişti.
.......................-Ahsen!
-Ne var Faruk?
-Şöyle cevap verince tüm konuşma şevkim kırılıyo biliyosun dimi?
-Sen ve konuşma şevkinin kırılması? Hadi ordann.
-Tamam tamam, senle konuşmadan nasıl durabilirim.
-Şu baklayı çıkar artık ağzından!
-Benim bi fikrim var.
-Neymiş?
-Sen hiç anneni bulmaya çalıştın mı?
-Sana defalarca anlattım benim annem yok!
-Bak tamam kızma. Nasıl böyle olabiliyosun anlamıyorum ben babamı aylardır arıyorum.
-Nasıl arıyosun?
-Her yerden. Sosyal medyadan, gazetelerden, gittiğim her yerden. Babamın arkadaşlarını bulmaya çalışıyorum.
-Ya arkadaşlarıda babanın yerini bilmiyorsa?
-Öyle bi imkan yok, illaki birileri biliyor.
-Sanmıyorum, telefon konuşmalarını bulmaya çalışsana.
-Nasıl olucak o? Bunu bi araştıralım iyi bir fikir olabilir.
-Bencede.
-Hem belki senin annen..
-Benim annem yok diyorum.
-Tamam.
Okul kantininde konuşulabilecek en son konuyu belkide konuşmuştuk. Faruk ilk zamanlar daha gizemli görünsede konuştukça açılmıştı ve Esra'dan sonra tek arkadaşımdı. Esra artık yüzüme bakmıyordu. Bu ilk zamanlar yüreğimi kasıp kavursada artık üstesinden geldiğim bir durumdu.
Gökhan artık gerçekten umursamazdı ama sanki Esrayla yolunda gitmeyen birşeyler de vardı. İçim içimi kemirsede önemsememeye çalıştım.
Sene sonu yaklaşırken tüm kızların aklında olan tek şey okulda yapılacak eğlenceydi. 12.sınıflar mezun oluyordu ve bizde katılabilirdik. Ama ben katılmayacaktım tabiki.
Hem giyecek hiçbir kıyafetim yoktu hemde param. Esra da olmadığına göre orda işim yoktu.ama olayların farklı bir şekilde ilerleyeceğini tahmin edebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü ben yalnızım.
RomansaGüzel aşk hikayeleri okuduk. Şimdi birazda gerçekleri görelim. Yalnız bir kızın hikayesi.. Mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız...