Hayatıma -eski rutiniyle olmasa da- bir şekilde devam etmeye başladım. Okulda arkadaşlarım bir sürü soru soruyor ben ise yanıt bile veremiyordum. Malesef.. Ama aline alışmaya başladım. Sanki o günden öncesi yokmuş gibi. Gitgide hafizamdan siliniyordu bazı şeyler. Bir şekil de mutlu olmaya çalışıyordum. Esra ve diğer arkadaşlarım yardımcı oluyorlardı.
Son zamanlarda sınıfta bir isim dolaşmaya başlamıştı. Gökhan.. Herkes bu isimden hayranlık la bahsediyordu. Benimde ilgimi çekmemişti bile. Ta ki Esra heyecanla gelip anlatmaya başlayana kadar:
- Ya inanmıyorum Ahsen. Ben hayatımda bu kadar yakışıklı bi çocuk görmedim. Mükemmel yaaaa acaba sevgilisi var mıdırr??
Abartıyordu yine aldırış etmedim.
- Mutlaka gösteriden sana tenefüste kızların dibi düştü. Eminim sende beğeniceksin. Yan sınıftan Zeliha numarasını istemiş bu da vermiş biliyomusun?? Hiç güzel değil!
Dedikodunun devamını dinlemedim ve :
- Tamam sende çok abarttın. Hadi hadi görürüz elbet
Diye geçiştirdim.
Hiç merak etmiyorum desem yalan olmazdı. Kızlar böyleydi yeni olan onlara hep cazip geliyordu. Daha iki hafta öncesine kadar sınıfımızın Cenk' i onlara en yakışıklı geliyordu.
Çocuk gönlünü kızın birine kaptırınca işler değişti tabii.
Tenefüste Esra beni sürükleyerek merdivenlerden indirdi. Gözleriyle bahçede çocuğu arıyordu. nitekim biraz sonra dünyalar yakışıklısı diye tabir ettikleri çocuk dışarı çıktı. Yanında birkaç zengin çocukla. Nasıl bu kadar çabuk arkadaş edindiğine şaşmıştım.
Yakışıklıydı. Eminim son sınıftı hatta kalmıştı çok büyük duruyordu. Yeşil gözleri koyu kahve saçları vardı. Bence tatlı değil ürkütücüydü. Bizim olduğumuz tarafa baktı. Bu sırada Esra kolunu sıkıyordu. Asi bir hareketle kolunu çektim. Bu dikkatini çekmiş olacak ki daha dikkatli baktığını hissettim. Arkadaşları da bu yöne bakınca gelerek kafasını çevirdi. Esra nın neşesine diyecek yoktu.
Bence Gökhan da Esra yı beğenmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü ben yalnızım.
Roman d'amourGüzel aşk hikayeleri okuduk. Şimdi birazda gerçekleri görelim. Yalnız bir kızın hikayesi.. Mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız...