Christmas

1.4K 76 0
                                    


Eo novi nastavak, kasni iz razloga zato jer je ovaj nastavak moj poklon vama i ovo je ajmo nazvati božićno izdanje. Svima koji slave Božić želim sve najbolje i da vam se sve željice ostvare. I da želim Louisu sa malim zakašnjenjem sve najbolje. Uživajte i ostavite komentare.

-Nekoliko mjeseci kasnije-

Stavljam zadnju crvenu kuglicu na božićno drvce. Udaljim se par koraka unazad „Savršeno" kažem te osjetim dvije velike ruke oko mog već povećeg trbuha. Prije tjedan dana sam ušla u peti mjesec trudnoće i osjećam se divno. Mislim da nema ljepšeg osjećaja nego kada znate da nosite maleno stvorenje u sebi „Jesi gotova ?" kaže te me poljubi u obraz „Aha" promumljam i stavim svoje ruke na njegove. Nakon Nove godine imam zakazan termin za pregled na kojem ćemo saznati dali nosim curicu ili dečka. Ne mogu dočekati. Louisov i moj odnos je bio sve bolji i bolje, postajali smo nekako povezaniji, provodili smo vrijeme skroz zajedno. Čak smo i kupili stan. Mislili smo da bi bilo to najbolje rješenje za nas i za dijete. Cijelo vrijeme bi bili zajedno i dijete nebi imalo taj osjećaj da mu nešto fali, a imamo i svoj vlastiti prostor. Sve ide kako treba, život mi je savršen. Maknem njegove ruke sa mog trbuha, okrenem se prema njemu i stavim ruke na njegova prsa. Zagrli me „Što želiš za Božić?" pitam ga te se on nasmije i nagne se prema meni, naše usnice su bile odvojene par milimetara. Nasmijem se te mi on odgovori na moje pitanje „Tebe" te spoji naše usnice. Pogledam u njega „Ipak si trebao slaviti rođendan" on se nasmije i odmahne glavom „Ti si mi jedina bitna, i sad ga slavim s tobom" nasmijem se „Volim te i još jednom sretan rođendan" kažem te se on nasmije

Pogledam u Louisa koji je ulazio u kuhinju sa vrećicama. Louisova mama nas je u zadnji tren pozvala na ručak. Pošto je već večer i skoro su sve trgovine zatvorene nisam kupila nikakav poklon, jer su njegovi trebali biti na skijanju. Stavi vrećice na stol te me pogleda „Skoro se trgovina zatvorila, ali stigao sam na vrijeme" nasmijem se i poljubim ga u njegov crveni nosić „Hvala" kažem te počnem vaditi namjernice iz vrećica. Izvadim čokoladu te pogledam u Louisa „To nije ta čokolada" kažem te me on pogleda „Pa iste su" kaže „Nisu" povisim malo glas na njega „Kaka je razlika?" sad on povisi glas na mene te se ja namrštim „Ona ima više kakaa" kažem ljuto te on pogleda u mene „Ali nikad me ne slušaš, nikad" promrmljam ljuto „Pa onda si ti trebala otići" izdere se na mene te ode u dnevni boravak i upali tv, okrene na utakmicu i pojača. Suze se pojave u mojim očima, krivim hormone.

Mažem čokoladnu kremu po biskvitu. Te rukavom majice obrišem suze, uopće ga nije briga za mene. Nije se ni jedanput okrenuo ili došao do mene da vidi kako sam. Sada se pojavi još više suza u mojim očima i počnem plakati. Ostavim glupu žlicu u zdjeli i naslonim se na sudoper te stavim lice u dlanove. Pokušam se smiriti, ali nije mi baš išlo samo sam još više rasplakala. Osjetim dvije ruke oko mene „Bebo, pogledaj me" tiho kaže, odmahnem glavom koja mi je bila dlanovima. Ispravi me te pokuša maknuti ruke sam mog lica „Molim te" Polako maknem ruke sa lica, mogla sam zamisliti kako sam izgledala, crvene oči i obrazi od suza crveni također. Njegovo lice je poprimilo najtužniji izraz lica ikad te sam se tata još više rasplakala. Snažno me zagrli, stežem njegovu majicu pod prstima te natapam njegovu majicu suzama. Tiho mi na uho počne šaptati „Smiri se" i „Žao mi je" znam da nije htio biti bezobrazan, ali ima kratke živce, a ja sam ga izazivala. Skine mi pregaču i poljubi me u čelo „Idi spavati" kaže te ja odmahnem glavom „Torta i" umjesto da završim on mi se ubaci u riječ „Ja ču to dovršiti" kaže, kimnem glavom te me odvede u sobu. Skine mi majicu, hlače i grudnjak te mi obuće moju svilenu svijetlo ružičastu spavačicu. Pokrije me i poljubi u čelo „Trebaš odmora" kaže dok se igra sa mojom kosom i pjeva mi na uho. Oh, kako volim njegov glas.

Louis P.OV

Napokon je zaspala, izađem iz sobe te odem u kuhinju. Prvo što sam napravio dovršio tortu, nije bilo toliko teško trebao sam ju samo namazati i ukrasti čokoladnim listićima. Stavim ju u hladnjak, a sada trebam pospremiti ovaj nered. Teško uzdahnem te počnem sa pranjem suđa. Kada napokon kuhinja izgleda kao da se ništa nije dogodilo, siđem na parkiralište te iz i auta izvadim dvije vrećice u kojoj su bili pokloni umotani u ukrasni papir sa božićnim motivima i mašnama. Sve to poslažem ispod bora te se vratim do auta po najveću kutiju u kojoj je bilo specijalno iznenađenje za nju. Nešto što ona najviše voli. To ostavim pokraj bora jer nije stalo ispod. Bilo je preveliko, te se skinem i odem u krevet privučem ju bliže sebi te ona nesvjesno stavi glavu na moja prsa. Poljubim ju u rame te se nasmiješim. Bože čim sam ju zaslužio.

It was an accident/ l.tWhere stories live. Discover now