Ostavite usputne komentare jer sam se stvarno potrudila oko ovog nastavka i stvarno me zanima što misite.
Nakon jednosatne vožnje Louis se zaustavio na parkiralištu restorana u kojem smo nedavno bili. Izađem iz automobila i krenem prema restoranu „Hej" Louis mi dovikne, zbunjeno se okrenem prema njemu „Ne idemo na ručak u restoran" pojasni mi te pričeka dok dođem do njega. Uhvati me za ruku te krenemo prema parku koji se nalazio iza restorana „Kud me vodiš ?" pitam ga kada prođemo klupicu na kojoj smo zadnji puta sjedili „Vidjet ćeš" kaže.
„Louis , koliko još ?" kažem jedva dolazeći do zraka „Samo još malo" odgovori mi ostavljajući kratak poljubac na mojim usnicama. Hodali smo još svega tri minute i baš kada sam htjela odustati izašli smo na čistinu, prvo što mi je upalo u oko je bilo golemo jezero. Prizor je bio poput onih slika u časopisu u kojem vas savjetuju gdje da odete ovo ljeto na odmor. Golemo jezero koje je okruženo drvećem, borovima i grmljem. Okrenem se prema Louisu i ugledam ga kako vadi dekicu iz košare koju nisam primijetila sve do sada.
Uživala sam u čokoladnom mafinu kojeg je Louis priredio kao desert „I kako ti se sviđa ?" okrenem se prema Louisu sa osmijehom „Mafin ili sve ovo ?" nasmije se na moje pitanje „Oboje" odgovori mi „Divno je Louis, kako si uopće otkrio ovo mjesto ?" pitam ga sa zanimanjem jer nikad prije nisam bila ovdje niti sam čula za ovo mjesto. Možda on zna za ovo mjesto već duže vrijeme, ali nikad me prije nije vodio ovamo. Da li je vodio druge cure ovdje ili sam ja prva ? To me je pitanje mučilo „Pa znam za ovo mjesto malo duže i često sam ovdje dolazio kad sam bio ljut ili kad me je nešto mučilo. Dolazio sam ovdje da se opustim i mogao sam o svemu razmisliti u miru." kaže, no i dalje nisam dobila odgovor na svoje pitanje dali je i druge cure dovodio ovdje „Jesi li ikad dovodio i druge cure ovdje ?" upitam ga bez imalo razmišljanja „Ne, nisam nikad. Ti si prva, ali ne i zadnja" nasmijem se, ali kad shvatim što je rekao osmjeh mi odmah padne s lica „Molim ?!" kažem i dalje ne vjerujući što sam upravo čula „Pa dovoditi ću i našu kćer ovdje" kaže sa malenim smiješkom dok su se meni oči punile suzama. On planira imati sa mnom još djece, suza sklizne niz moje lice te se on odmah uspravi „Hej, hej nisam te htio rasplakati" odmahnem par puta glavom i mahnem rukama ispred lica „Malo sam osjetljiva" te se nasmijem „Louis ti bi stvarno htio imat još djece ?" samo se nasmije i poljubi me u čelo „Budući da mi je u planu cijeli život provesti s tobom, odgovor je da" još par suza sklizne niz moje lice, koje je ovaj puta krasio golemi osmijeh. Uhvatim ga za obraze i privučem njegove usnice mojima spajajući ih.
„Molim te dohvati mi ove pahuljice" pokažem mu na najvišu policu gdje je stajala žuta kutija u kojoj su se nalazile pahuljice s medom „Što nam još treba ?" upita me gledajući po policama „Čokolade i sladoleda" kažem te on pogleda u mene „Osim toga" namrštim se „Nemoj se ljutiti kupiti ćemo i to, ali prvo ono što nam stvarno treba" kaže te ja kimnem glavom u zadnje vrijeme je on brinuo o mojoj prehrani jer da se mene pita ja bih samo jela čokoladu i sladoled.
Uzme vrećice te izađemo iz trgovine „Louis" ženski glas vikne njegovo ime te se okrenemo prema mjestu odakle je glas dolazio „Sam" kaže veselo te krene prema visokoj curi dugačke smeđe kose. Krenem za Louisom jer me je bilo strah ostati sama na parkiralištu u mraku, a i zanimalo me je tko je ona. Kada dođemo do nje oni se zagrle tek sam sada mogla vidjeti koliko je zapravo ta Sam lijepa. Bila je sve suprotno od mene imala je velike grudi i stražnjicu, savršeno lice, nisam mogla primijetiti ni jednu manu „Koliko se dugo nismo vidjeli" Louis kaže sa osmjehom na licu „Od kad smo prekinuli" odgovori mu te mi je u tom trenutku postalo neugodno i htjela sam samo otići. To sam i napravila samo sam se okrenula i krenula prema autu, osjećala sam se kao višak, ali u namjeri da odem u auto i pričekam dok oni završe razgovor me spriječi njen glas „A tko je ovo?" pita ga te se on okrene prema meni „To je Rose" kaže kad se napokon sjeti da sam i ja ovdje „Njegova cura" nadodam te ga podsjetim da je u vezi „Vidim da je trudna" kaže te se Louis nasmije i kimne glavom. Bravo, bar se sjetio da će dobiti sina „Tvoje je ili ?" njeno pitanje me šokira „Što bi to trebalo značiti?" pitam zbunjeno „Samo pitam" po njenom glasu sam shvatila da ta cura nema nimalo srama „Ja idem ti kako hoćeš" kažem te se okrenem i krenem prema autu. Uskoro osjetim njegovu prisutnost kraj sebe „Zašto si takva ?" upita me te ga ja šokirano pogledam „Dali si ti ozbiljan ?" kažem i dalje ne vjerujući „Pa da,samo me je pozdravila" otvori prtljažnik stavljajući vrećice „Zar nisi vidio kako se ponašala prema meni ?" sad sam bila toliko ljuta da sam htjela izvaditi jaja iz vrećice i gađati ga „Zašto si toliko ljubomorna ?" čekaj što, on je meni upravo rekao da sam ljubomorna „Molim !?" povisim glas „Kao prvo nisam ljubomorna kao drugo ti si taj koji je zaboravio da uopće ima curu i grlio se tamo sa svojom bivšom i smiješio joj se dok me ona vrijeđala" kažem vidno ljuta „Nemoj pretjerivati i smiri se" kaže smirenim tonom „Ja pretjerujem ?" pokažem rukom na sebe „Dali si ti bio tamo kad je pitala dali je to dijete tvoje ? Ah da, vjerojatno si se prisjećao dana kada ste bili zajedno" kažem mašući rukama više nisam bila ljuta, bila sam bijesna. Uhvati me za ruke pokušavajući me smiriti „Uredu malo je pretjerala" nasmijem se u nevjerici „Znaš ponekad se pitam dali je ovo između nas sve stvarno" pokažem rukom između nas „Pitam se dali me stvarno voliš koliko pričaš i dali si samo sa mnom zbog njega" pokažem rukom na svoj trbuh „Jer ako jesi, ne držim te slobodno odi, mogu i sama" kažem i pustim suze da padaju niz moje obraze „Rose, molim te" ne dopustim mu da dovrši rečenicu samo se okrenem „Ma goni se" i uđem u auto.
YOU ARE READING
It was an accident/ l.t
FanfictionUšla sam u njegovu sobu i ugledala ga sa ručnikom oko struka "Koji vrag ti radiš tu?" pitao je.Kada su njegove plave oči došle u kontak sa mojim smeđim. Teško sam progutala knedlu koja mi se stvorila u grlu "No ?" bio je već dosta naživciran "Louis...