Home

1K 66 1
                                    

Eo ga i novi nastavak ostavite usputne komentare i što mislite o nastavku. Eh i da žao mi je što nastavak kasni. I nastavak je malo kraći jer nemam inspiracije.


Podignem se sa kauča pazeći da ne probudim Louisa. Dogovorili smo se da imamo filmsku večer, ali on je zaspao. Ne krivim ga ipak radi od ujutro do navečer i ne vidimo se više ko prije. Nakon što bavim sve što trebam vratim se u dnevni boravak, Louis je sjedio budan na kauču prolazeći rukama preko lica. Zagrlim ga s leđa i poljubim u obraz „Jel sve u redu ?" kimne glavom i okrene se prema meni „Idemo spavat ?" složim se s njime i krenem prema njemu.

Zatvorenih očiju se okrenem prema Louisu, ali odmah ih otvorim kada shvatim da pored mene nema nikoga. Mjesto gdje je ležao još uvijek je bilo toplo, znači da se nedavno ustao. Uzmem mobitel i pogledam koliko je sati 8.15 ustanem se i krenem u kuhinju subota je znači nije na poslu. Kad uđem u kuhinju zateknem ga za šankom kako pije kavu. Bio je zamišljen toliko da me nije ni primijetio. Uzmem šalicu i usipam dvije žličice kakaa u šalicu iz hladnjaka uzmem mlijeko te usipam u šalicu i promiješam žlicom. Podignem pogled prema Louisu i uhvatim ga kako gleda prema meni. Izgleda da me je ipak primijetio „Louis" uhvatim ga za ruke te me pogleda „Reci što nije u redu ?" u zdanje vrijeme je bio vrlo čudan, nekako je bio tih i povučen to jednostavno nije bio moj Louis. Sjednem na barsku stolicu pored njega i okrenem se prema njemu „Slušam" kažem mu dajući mu doznanja da se neću maknuti sve dok mi ne kaže što se događa s njime „Hoću li ja biti dobar otac ?" kaže gledajući u svoje ruke. Nježno stavim ruku na njegovu bradu i podignem njegovu glavu tjerajući ga da pogleda u mene „Hoćeš" kažem sa smiješkom „Naravno ne mogu ti obećati da će sve ići onako kako ćeš ti zamisliti, ali sigurna sam da ćeš se truditi i biti uvijek uz njega" nasmiješi se „Hoćeš li se vratit kući ?" tiho pita te se nasmijem „Bilo bi vrijeme, zar ne ?" odgovorim mu te on kimne glavom.

Spremim zadnju majicu u kofer, pređem pogledom po sobi provjeravajući da mi nešto nije ostalo. Izađem iz sobe te dođem do Kevina „Faliti ćeš mi" tiho kažem te mi jedna suza sklizne niz obraz. Ovih 3 tjedna s njime su bila divna i obećala sam sama sebi da ću ga od sada češće posjećivati. Okrenem se prema Louisu koji je držao moj kofer u ruci te još jednom zagrlim Kevina „Ovo je za vas" kaže sa smiješkom i pruži mi crnu kovertu na kojoj je srebrnim slovima bilo ispisano Louisovo ime. Otvorim kovertu te izvadim srebrni papir pravokutnog oblika Galerija Awell, 15. ožujka 2017. godine u 20 sati  osmijeh prekrije moje lice „Uspio si" vrisnem i zagrlim ga. Napokon imat će svoju izložbu i to već sljedeći tjedan.

Uđem napokon u naš stan koji je nekim čudom bio vrlo čist „Jesi ti čistio ili ?" upitam ga te odmahne glavom „Mama je bila neki dan, ovdje stan je bio užasan pa sam ju zamolio da mi pomogne" kaže te ja kimnem glavom i dalje razgledavajući po stanu opazim par novih slika mene i Louisa koje su bile obješene na zid „Samo je ona znala za svađu između nas ?" upitam ga te on odmahne glavom „Ne, svi su" pogledam u njega „Zamolio sam ih da se ne miješaju jer je to bio između nas" da mi odgovor prije nego li sam ga uopće išta pitala „Za divno čudo poslušali su te" kažem stavljajući ruke oko njegovog vrata „Morali su" nasmijem se i spojim naše usnice „Nedostajao si mi" tiho kažem pokušavajući da ne pokvarim tišinu koja je vladala u stanu. Podigne me te ja prikrijem vrisaka sa rukom, odnese me u sobu i nježno spusti na krevet. Njegove usne nađu put do mojih. U cijelom stanu je vala tišina i mir, kao i mrak samo ponegdje bi mjesečeva svjetlost osvjetljavala pod.

Ujutro me je dočekao doručak i taman kada sam mu htjela napisati poruku i pitati ga gdje je, oko mog struka se nađu dvije poznate ruke „Znaš, mogla bih te lupit" kažem te dobijem zbunjeni pogled od njega „Zato jer si me prepao" pojasnim mu te se on nasmije. Sjednem za stol i pogledam u njega „Imaš li nešto u planu za danas ?" pitam ga te se on nasmije „Pojedi to i obuci se dolazim za pola sata" i samo nestane. Što li je smislio ?    

It was an accident/ l.tWhere stories live. Discover now