Epilog

1.2K 67 10
                                    


2  GODINE KASNIJE

„Mamice" podignem pogled sa haljine boje šampanjca na malenog dječaka. Louis ga je držao u svom naručju „Moja dva muškarca" golemi osmjeh se nađe na mom licu. Louis mi priđe i otisne maleni poljubac na čelo. Poljubim Luka u ruku i nasmijem mu se „Danas ćeš biti glavni zavodnik" glasno se nasmije. Odmaknem se od Louisa i pređem pogledom preko njega. Uske crne traperice, bijela košulja i preko toga crni sako. Kosa mu je kao i inače sva neuredna. Louis spusti Luka koji odmah otići van iz sobe. Približi mi se stavljajući ruku oko mog struka „Predivna si" spusti pogled na moju haljinu koja je bila tako jednostavna, ali ipak lijepa. Odvojimo se jedno od drugoga kada začujemo glas iz nas, podignem pogled prema vratima i ugledam nervoznog Harrya „Jesi li spreman ?" upitam ga te on nervozno uzdahne i pređe rukom preko lica. Sporim korakom mu priđem te obmotam svoje ruke oko njega, prislonim glavu na njegova prsa srce mu je kucalo toliko jako i brzo da sam samo čekala kada će iskočiti „Došao je i taj dan" zastanem kako bih se odmahnula od njega i pogledala ga u oči „Moj brat se ženi.

Uđemo u salu pogledom pređem preko nje. Bilo je sve kao u bajci, po stolu su bile svijeće i latice sa bijelim kristalnim kamenčićima. Sara je uvijek voljela da bude jednostavno, ali opet spektakularno. Dođemo do našeg stola gdje su već sjedili dečki pozdravim se sa Liamom, Niallom i Zaynom te sjednem „Gdje su cure ?" upitam gledajući po Sali ne bi li ih slučajno ugledala „Na toaletu još malo će doći"

Čim ugledamo Harrya i Saru kako ulaze svi uzvanici počnu pljeskati i zviždati. Nasmijem se kada vidim tu golemu sreću na Sarinom i Harryevom licu. Nevjerojatni su, bolju osobu nije mogao izabrati dok su plesali njihov prvi ples tako su se zaljubljeno gledali, jednostavno su bili tako divni. Louis me lagano povuče prema plesnom podiju. Lagano smo se pomicali u ritmu pjesme te na jednom svijetla se ugase i jedino svijetlo su radile svijeće. Nisam više osjetila Louisove ruke oko sebe. Jedno svijetlo obasja mjesto ispred mene i pogledam prema dolje. Louis je klečao na koljenima sa crnom kutijicom u ruci, otvori kutijicu i otkrije srebrni prsten sa malenim dijamantom. Suze krenu niz moje oči kada čujem te čarobne riječi „Hoćeš li se udati za mene ?" gledam u njega te se nasmijem i počnem klimati glavom „Da"

2 GODINE KASNIJE

Da mi je neko rekao prije pet godina da ću stajati pred oltarom govoreći da i to za dečka u kojeg sam bila ludo zaljubljena kao srednjoškolka ne bi mu vjerovala. A pogledaj me sada pred oltarom u dugačkoj bijeloj vjenčanici sa buketom u ruci i veom na glavi. Sve je krenulo od jednog pijanstva gdje sam napravila nešto što trijezna ne bi, a završilo sa golemom ljubavi dvoje ljudi. Ko bi rekao ipak to je bilo slučajno.





It was an accident/ l.tTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang