It's going down
I'm yelling timber
You better move
You better dance
Let's make a night
You won't remember
I'll be the one
You won't forgetΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! φωναξα και εβαλα το μαξιλαρι μου πανω στο κεφαλι μου για να μην ακουω...
Πως την εχει γλιτωσει αυτο το ξυπνητηρι δεν ξερω...Καθε μερα να ξυπναω απο τις 7:00 για να παω σε ενα μερος το οποιο εχει γεμισει πουτανες και πεφτουλες...
Τελεια...Dream come true...Σηκωθηκα και πηγα στο μπανιο οπως καθε μερα ημουν σαν ζομπι...επλυνα προσωπο και δοντια και χτενισα αυτο το βασανο που λεγετε μαλλι.
Ποτε δεν βαφομαι για το σχολειο οποτε αυτη ηταν η ολη προετοιμασια που εκανα απο το μπανιο μου.
Επεστρεψα στο δωματιο μου και βαριεστημα παντα διαλεξα ενα φουτερ και μια φορμα απο την ντουλαπα μου...
Οι περισσοτερες σε αυτη την ηλικια φορανε λεπτες μπλουζες με βαθυ ντεκολτε και σκισμενα τζιν...ειμαι το ακριβως αντιθετο...αν καποιος με εβαζε να φορεσω κατι τετοιο χειμωνιατικα Ιανουαριο μηνα θα νομιζα πως ηθελε να με βασανισει...εκτος του οτι θα ξεπαγιαζα αυτα τα "ρουχα" ειναι πολυ αβολα...
Αφου ετοιμαστηκα κατεβηκα στην κουζινα οπου βρηκα αυτο το σημειωμα στον παγκο
Καλημερα καρδια μου,
Εγω και ο πατερας σου φυγαμε πολυ νωρις...θα σε ξυπνουσαμε αλλα κοιμοσουν πολυ γαληνια...σου εχουμε εμπιστοσυνη οτι αυτες τις δυο εβδομαδες που εμεις θα ειμαστε στο Λονδινο θα προσεχεις και τον εαυτο σου και το σπιτι...σου εχουμε αφησει χρηματα και τα ντουλαπια ειναι γεματα τροφιμα...σε περιπτωση που χρειαστεις κατι παρε μας αμεσως τηλεφωνο ή επικοινωνησε με την γιαγια για να σε συμβουλεψει...
Αυτα απο εμας να προσεχεις σε αγαπαμε πολυ
Μαμα και Μπαμπας...