Παρολο που ηδη ειχα κανει ντουζ η Χριστινα με αναγκασε να ξανακανω μπανιο και βασικα τα λογια της ηταν...
-Κανε μπανιο για να ξυριστεις κιολας...δεν ξερεις που μπορει να καταληξετε...μην εισαι σαν τον ταρζαν...εγω απλα την μουτζοσα αλλα δεν βοηθησε γιατι με εβαλε με το ζορι μεσα στο μπανιο και εκλεισε την πορτα...
-Τα αδελφια Ευστρατιου υπαρχουν για να με παιδευουν...ειπα φωναχτα...και ακουσα απεξω απο την πορτα...
-Το ακουσαμε αυτο...και μετα γελια...
-Σας μισω...ειπα και εκεινοι δεν σταματησαν να γελουν...
-Και εμεις σε αγαπαμε...ειπαν και ακουσα βηματα σημαδι πως απομακρυνθηκαν...γεμισα τη μπανιερα με νερο και χαθηκα μεσα...ξυριστηκα κιολας...οχι για αυτο που ειπε η Χριστινα προς Θεου απλα...να...εεεμμ...εμενα με ενοχλει η τριχα στα ποδια...
Δικαιολογιες...ειπε το υποσεινηδητο μου
Εσενα τωρα ποιος σε ρωτησε???αντεπιτεθηκα
Βασικα εσυ...η τρελα σου εχει ανεβει επιπεδο τωρα μιλας και μονη σου...
Ωωωω σκασε πια...
Καλααααα εγω θα σκασω αλλα ολοι καταλαβαν γιατι ξυριστικες...#justsayin...
Βγηκα απο το μπανιο και τυλιχτικα με την πετσετα μου...πηγα στο δωματιο μου και ειδα την Χριστινα να εχει κανει ανω κατω την ντουλαπα...ουτε που με πηρε χαμπαρι...μεχρι που...
-Ναι...να το...επιτελους φωναξε...και ειδα τι κρατουσε...ηταν ενα αρκετα προκλητικο μαυρο φορεμα...
-Θα φορεσεις αυτο στο μεσημεριανο???την ρωτησα με απορια...
-Οχι ντε...αυτο ειναι για το βραδυ...ααα σου βρηκα και σενα το τελειο για το βραδυ ειπε και μου πεταξε κατι...το ξετυλιξα για να δω και εμεινα...