Everything Is Possible part 36

3.7K 382 127
                                    

Το πρωι με ξυπνησε το διαβολεμενο ξυπνητηρι...γιατι εγω ακομα παω σχολειο...σε περιπτωση που το ξεχασατε...

Ντυθηκα, ξυπνησα τον Ιασονα και κατεβηκα να πιω καφε μπας και ξυπνησω καθολου...

Οταν φτασαμε στο σχολειο ενιωθα πολλα ζευγαρια ματια καρφωμενα επανω μου...πιθανον για αυτο το θεμα με τον Μαριο...ενιωθα αβολα και ο Ιασονας το καταλαβε...και μου επιασε το χερι...

-Εισαι καλα καρδια μου???ρωτησε και εγνεψα...

Ποσο μου αρεσει οταν με λεει "καρδια" του, "ψυχη" του και ολα τα συναφη...με αφηνει να δω την αλλη του πλευρα...την γλυκητητα και την προστατευτικοτητα του...με κανει να νιωθω ξεχωριστη γιατι ολα αυτα τα κοριτσια που περνουσαν κατα καιρους απο το κρεβατι του απλα τα αποκαλουσε μωρα του κυριως επειδη δεν θυμοταν τα ονοματα τους...ενω με εμενα δεν συμβαινει κατι τετοιο...

Η "κολλητη" μου μας πλησιασε και με αγκαλιασε...ενω την ακολουθουσε ο Κυριακος...απαπα τα δυο ποδια σε ενα παππουτσι του εχει βαλει...τον εχει ευνουχισει...

-Λυπαμε τοσο για αυτο που συνεβει...

-Ναι αλλα δεν μπορουσες να παρεις τον κωλο σου να'ρθεις να με δεις...ειπα και με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα...οχι γλυκια μου τωρα θα τα ακουσεις...αντε μια μια να φευγουν οι σκυλες...

-Φυσικα δεν μπορουσες να ερθεις γιατι ησουν υπερβολικα απασχολημενη με το αγορι σου για να δεις την "αδελφη" σου οπως ισχυριζοσουν μετα τον παρολιγο βιασμο της...ειπα νευριασμενα και μπορουσα να αισθανθω πως ολοι μας κοιτουσαν...

-Ναι αλλα δεν σε βιασε...ειπε και αμεσως καλυψε το στομα της ενω καταλαβε τι ειπε...

-Απλα δεν ξερω τι να σου πω αυτη τη στιγμη...ειπα ενω δακρυα ειχαν αρχισει να σχηματιζονται στις ακρες των ματιων μου...

-Ναντια εγω...πηγε να πει αλλα μια φωνη την διεκοψε...

-Χευ sis...τι κανεις καρδια μου??? Να σου πω ελα σε παρακαλω μια μαζι μου στις τουαλετες γιατι συνεβει μια τρομερη αποτυχια στο μανικιουρ μου και απλα ειμαι χαλια ψυχολογικα...ειπε η πιο ψωναρα, η πιο barbie girl, η πιο πουτανα του σχολειου...

Δεν το πιστευω...με αντικατεστησε...με ποια??? Με αυτην που θαβαμε παρεα...δεν το πιστευω...

-Πλακα κανεις??? Αποτυχια στο μανικιουρ??? Πως αντεχεις και δεν εχεις καταρευσει ακομα??? Παμε αμεσως...Ναντια θα το συζητησουμε σε λιγο...εχουμε πιο σοβαρα θεματα...ειπε με ψωνιστικο υφακι και αρχισε να απομακρυνετε...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now