Everything Is Possible part 18

4.6K 422 79
                                    


-Πρεπει να σου πουμε κατι...ειπε η Κλειω...

-Ακουω...απαντησα και αρχισα να πινω λιγο νερο...

-Εγω και ο Ιασονας παντρευομαστε ειπε και πνιγηκα με την μια...εκεινη προσθεσε και θελουμε να γινεις κουμπαρα...ειπε και εγω δεν μπορουσα να αναπνευσω...

Wtf???

-Πως???ρωτησα αφου ξαναβρηκα την ανασα μου...

-Λεω...εγω και ο Ιασονας παντρευομαστε και θα θελαμε να γινεις κουμπαρα...ειπε η ξινη και μου χαμογελασε

-Πλακα μου κανετε ετσι???

-Οχι γιατι να σου κανουμε πλακα??? Ειναι ολα κανονισμενα...το απογευμα θα παμε για "νυφικο"...μιας που ειπα νυφικο θα ηθελες να ερθεις μαζι μου το απογευμα??? Ξερεις για να παρουμε και σε σενα ενα φορεμα...

Εγω προσπαθουσα με δυσκολια να επεξεργαστω οσα μου ελεγε...την κοιτουσα σαν να ηταν εξωγηινος...

-Ναντια...με ακους???ρωτησε και κουνησε το χερι της μπροστα απο το προσωπο μου

-Συγγνωμη δεν σε παρακολουθουσα...σοβαρα τωρα ομως γαμος??? Πως σας ηρθε???

-Εμας???την καθηγητρια της Ιστοριας ρωτα...ειπε η Κλειω και μπρδευτικα ακομα πιο πολυ...

-Τι σχεση εχει τωρα αυτη???

-Να αφου εβαλε σε εσενα και στον Ιασονα να κανετε αυτη την εργασια για το γαμο σκεφτηκε να κανετε και μια ζωντανη παρουσιαση δηλαδη κανονικο γαμο- αρραβωνα οπως θα ηταν στον Μεσαιωνα...και τα ρουχα πρεπει να μοιαζουν της εποχης και ολα...ειπε και αναστεναξε...καλα η κοπελα ειναι ηλιθια δεν εξηγητε αλλιως...επρεπε να παθω 5 συνεχομενα εμφραγματα για να μου πει οτι ηταν για την εργασια

-Αααα μαλιστα...και εσυ που κολλας???

-Η καθηγητρια ηθελε και μια αλλη για να γινει κουμπαρα ή να σκηνοθετει και γενικως να βοηθαει αλλα σκεφτηκα πως αφου εγω και ο Ιασονας τα εχουμε δεν θα σε πειραζε να παντρευτει μαζι μου και να εισαι εσυ η κουμπαρα ετσι???ρωτησε και μου εκανε τα γλυκα ματια...αμα την διαολοστειλω τωρα και αυτην και τον αγαπητικο της θα φταιω??? Οχι πειτε μου θα φταιω???

-Εμενα γλυκια μου δεν με πειραζει...ομως μηπως εχει προβλημα η φιλολογος???

-Θα την παρω τηλεφωνο να την ρωτησω...ειπε και πηρε το κινητο της στα χερια της...

~Παρακαλω?~

~Γεια σας κυρια...η Κλειω ειμαι απο το μαθημα ιστοριας~

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCADonde viven las historias. Descúbrelo ahora