Everything Is Possible part 24

4.2K 436 180
                                    

-Παω εγω...φωναξα και κατευθυνθηκα προς την πορτα...ανοιξα και εμεινα με αυτο που ειδα...

-Πετρο???ρωτησα εκπληκτη...

-Γεια σου αδελφουλα...ειπε και με αγκαλιασε...

-Τι κανεις εδω??? Ρωτησα με ενα πλατυ χαμογελο

-Μου ελυψες βρε μικρο και ηρθα να σε δω...

-Τελεια...ποσο θα κατσεις???ρωτησα και το χαμογελο δεν ειχε φυγει στιγμη απο τα χειλη μου...

-1 εβδομαδα...αλλα δεν ηρθα μονο για να σε δω...θελω να σου γνωρισω καποια...ειπε και τοτε προσεξα μια ομορφη καστανομαλλα κοντουλα κοπελιτσα να στεκετε στην πορτα και μπορουσες να καταλαβεις πως ενιωθε αβολα...εγω φταιω για αυτο...

-Γεια σου...ειπα συνεχιζοντας...

-Ειμαι η Ναντια...και εντεινα το χερι μου για χειραψια...εκεινη ειχε αλλα σχεδια με πλησιασε και με αγκαλιασε...

-Με λενε Τζενη...ειπε χαρωπα...ενταξει τωρα νιωθει πιο ανετα...τελεια

-Χαρηκα Τζενη...εισαι φιλη του αδελφου μου??? Ρωτησα ενω απομακρυνθηκαμε...και τα μαγουλα της αμεσως κοκκινησαν...μαλλον ειναι πολυ καλοι φιλοι...αν με καταλαβαινετε...

-Βασικα...ε-εμεις... αρραβωνιαστικαμε, ειπε εκεινη ντροπαλα και ενα πλατυ χαμογελο απλωθηκε στα χειλη μου...

-Ρε μπαγασα αρραβωνιαστηκες και στην αδελφουλα δεν ειπες τιποτα???ειπα και του χαλασα τα μαλλια οπως οταν ειμασταν μικροι...

-Εεε το μαλλι...μου χαλας το image...ειπε...τρομαρα του το ψωνιο...

-Ιδιος και απαραλαχτος...αχχχ εσυ παντα ψωνιο θα μεινεις...απο τον καημο της για αυτο δεν πηγε και η φουκαριαρα η γιαγια μας...ειπα στην Τζενη και κοπανησα διακριτηκα ενα ξυλινο επιπλο...μην γινει καμμια βλακεια και κλαιμε την γιαγια...το ιδιο εκανε και ο Πετρος...

-Τι λες κοπελα μου αφου η γιαγια ζει...

-Λεπτομεριες...ειπα και χαμογελασα στην Τζενη η οποια ανταπεδωσε με ενα τρανταχτο γελιο...

-Κοιτα σορρυ που δεν ησουν στον αρραβωνα αλλα δεν ηθελα να χασεις σχολειο...για αυτο τσακιστηκαν και οι γονεις μας να ερθουν...τελος παντων για την ωρα η μαμα και ο μπαμπας ειναι στο Λονδινο και εμεις θα μεινουμε εδω για μια εβδομαδα...ειπε ο αδελφουλης μου

-Κατσε...που βρικατε την διευθυνση αυτου του σπιτιου???

-Η μαμα μιλησε με την μαμα του Ιασονα και την ρωτησε που ειναι το σπιτι για να σου κανω εκπληξη...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now