-Ωραια...παρτε θεση...τωρα αρχιζει το show...ειπε η Κλειω χαμογελοντας...
Αρχισαμε λοιπον να αναπαραγουμε οσα συνεβησαν εκεινη την μερα στο σχολειο...ενιωθα αρκετα περιεργα...δεν ημουν τοσο σιγουρη πως το σχεδιο θα πετυχει...
Η Κλειω με εμψυχωνε συνεχεια λεγοντας μου πως ολα θα πανε καλα αλλα δεν το πολυ πιστευω...οι γονεις μου θα εχουνε φτασει σε μιση ωρα οποτε θα παω στο σπιτι για να μαγειρεψω και τιποτα...ετσι κανονισαμε ολοι να βρεθουμε εδω το απογευμα...
Αντε να δουμε...
{...}
Μαγειρεψα κοτοπουλο στο φουρνο με πατατες, εστρωσα τραπεζι και τους περιμενω να εμφανιστουν απο λεπτο σε λεπτο...ο Πετρος πηγε να τους παρει...
-Ηρθαμε και εμεις, ακουσα την γνωστη φωη του αδελφου μου απο το σαλονι...
Εγω και η Τζενη που ειμασταν στην κουζινα πηγαμε στο σαλονι για να τους υποδεχτουμε...
-Μαμα, μπαμπα...αναφωνησα και τους αγκαλιασα...
-Κοριτσακι μου καλε εσυ αλλαξες, ψηλοσες ομορφυνες απ'ολα...ειπε και γελασα...
-Κλασσικη μανα...εχει να σε δει μια εβδομαδα και ξαφνικα εχεις αλλαξει τελειως...
-Αντε ρε...ειπε πραγμα που μας εκανε να γελασουμε πιο πολυ...
-Ελατε να φαμε εχω μαγειρεψει...ειπα χαμογελοντας και τους οδηγησα στο τραπεζι...
-Ειχατε καλο ταξιδι???τους ρωτησα οταν καθησαμε...
-Ναι μια χαρα...τα αεροπλανα ειναι πολυ ανετα...θα το καταλαβεις και εσυ το Σαββατο που θα ερθεις μαζι μας...ειπε η μαμα μου και αμεσως κατσουφιασα...το προσεξε...
-Ελα βρε καρδια μου...μην κανεις ετσι...θα το συνηθισεις...ειπε και εγω στραβοκαταπια
-Καλα...εγω παω να ξαπλωσω...το απογευμα εχω προβα για την παρασταση...οποτε θα τα πουμε το βραδυ...ειπα και ανεβηκα στο δωματιο μου...
ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑ!!!
Δεν ξερω...εχω ενα προαισθημα πως δεν θα πετυχει...
Everybody gets high sometimes
You know
What else can we do when we're feeling low???~Ελα Ιασονα...~
~Τι εγινε βρε ματακια μου??? Γιατι σε ακουω ετσι???~
~Εχω ενα προαισθημα πως αυτο που παμε να κανουμε δεν θα πετυχει...~