-Λοιπον...
Αυτος που ειδατε ηταν ο κολλητος του αδελφο μου ο Μαριος. Απο τα 12 με τον αδελφο μου ηταν αχωριστοι και αυτος ηταν συνεχεια σπιτι μας...στα 15 μου αρεσε και τα φτιαξαμε...δυο μηνες μετα ειχαμε βγει...εγω αυτος ο αδελφος μου και η κολλητη μου...ηταν η πρωτη φορα που πηγαινα σε μπαρ και ημουν ενθουσιασμενη...ο Μαριος επινε πολυ και καποια στιγμη μου ειπε να παω μαζι του στο μπανιο γιατι θα εκανε εμετο...δεχτηκα και μολις μπηκαμε στις τουαλετες ηρθε πανω μου με κολλησε στον τοιχο και αρχισε να με φιλαει...εγω φωναζα και εκλεγα αλλα δεν με αφηνε...μου ειπε οτι του το χρωσταγα που δυο μηνες με ανεχοταν...το καθικι...παλι καλα ο αδελφος μου νοιαζοταν για αυτον και ηρθε στις τουαλετες να δει αν ειναι καλα...μπαινει λοιπον μεσα τον βλεπει πανω μου και εμενα να κλαιω και αρχισαν να χτυπιουντε...ευτυχως ο αδελφος μου ηταν πιο μυωδης και νικησε...αλλα μετα απο αυτο δεν ξαναμιλησαν...ο αδελφος μου εχασε τον κολλητο του εξαιτειας μου...του στοιχησε πολυ...αλλα ενταξει το ξεπερασε τωρα ειναι στο Λονδινο...σπουδαζει σεφ και εχει αποκτησει καινουριους φιλους...ειπα με μια ανασα ενω ειχα βουρκωσει...-Ελα εδω βρε αγαπη μου...ειπε η Χριστινα και με αγκαλιασε...
-Δεν φταις εσυ...ισα ισα εκανες χαρη στον αδελφο σου και εμαθε με τη μαλακα εκανε παρεα...
-Πρεπει να τον παρω τηλεφωνο...να του το πω...ειπα και εκεινη απλα εγνεψε...πηγα στο δωματιο μου και επιασα το τηλεφωνο...
~Hallo???~
~Πετρο εσυ εισαι???~
~Ναι...τι κανει η αδελφουλα μου~
~Κοιτα γενικα ειμαι καλα αλλα σημερα συνεβει κατι και θελω να το συζητησουμε...~
~Τι εγινε??? Ποιος πειραξε την αδελφη μου να τον πατησω κατω???~
~Καποιος που το εχει ξανακανει...~
~Ποιος???~ειπε λιγο νευριασμενα και πηρα μια βαθια ανασα
~Ο Μαριος...~
~Θα τον σκοτωσω τον παλιομαλακα...τι εκανε...~
~Να...ειχα παει σε ενα μπαρ με κατι φιλους μου και εκει που χορευα ηρθε αυτος και με επιασε απο τη μεση και μετα πηγε να με φιλησει...τον χαστουκισα και πηγα να φυγω αλλα αυτος με τραβηξε μου εκλεισε το στομα και με πηγε στις τουαλετες...και πηγε παλι να με βιασει αλλα τοτε μπηκαν μεσα η Χριστινα και ο Ιασονας και παλι καλα δεν εγινε τιποτα...του εριξα και εγω μια γονατια και κατι μπουνιες και το ευχαριστηθηκα...~