Everything Is Possible part 32

3.7K 400 111
                                    

-Θα με αφησεις να επανορθωσω???ρωτησε και παλι αισθησιακα ενω εγω ανατριχιασα...

-Π-πως???ρωτησα με δυσκολια...

-Ασε με να σου δειξω...ειπε ικετευτικα  και περασε μια τουφα μαλλιων μου πισω απο το αυτι μου...και τοτε γυρισα και τον κοιταξα...αντικρισα αυτα τα καταγαλανα ματια που τοσο ειχα ερωτευτει...με υπνοτιζε...δεν μπορουσα να κανω αλλιως...

-Ε-ενταξει...ειπα με δυσκολια και εκεινος χαμογελασε...

Ω Θεε μου...

-Εισαι σιγουρη???ρωτησε και με κοιταξε στα ματια...

Εγνεψα...και εκεινος με πλησιασε και με φιλησε αισθησιακα στα χειλη...ενας αναστεναγμος μου ξεφυγε καθως εκεινος μου δαγκωσε το κατω χειλος και τον ενιωσα να χαμογελαει στο φιλι...

-Ελα εδω...ειπε ενω απομακρυνε ελαχιστα τα χειλη μας...με επιασε απο τους μηρους και με εφερε πανω του στο δικο του καθισμα...ειμαι σιγουρη πως ειχα γινει κατακοκκινη πραγμα που προσεξε καθως με κοιταξε στα ματια, χαμογελασε, περασε μια τουφα απο τα μαλλια μου πισω απο το αυτι μου και μου ειπε...

-Εισαι τοσο ομορφη οταν κοκκινιζεις...γελασε και εγω τον χτυπησα στο στηθος...ποπο αυτο ειναι που λεμε στηθος πετρα...σιγουρα ειχε sixpack...ενταξει Ναντια απλα σκασε!!!

-Δεν ειναι αστειο...ειπα μολις επανηλθα στην πραγματικοτητα...αλλα εκεινος συνεχισε να γελαει...εγω ρολαρα τα ματια μου και πηγα να επιστρεψω στην θεση μου οταν με επιασε απο τους γοφους και με ξαναεβαλε πανω του...

-Ποιος ειπε οτι μπορεις να φυγεις???ρωτησε αισθησιακα με εκεινη την σεξυ βραχνη φωνη του...ενα ριγος διαπερασε το σωμα μου...προφανως το καταλαβε γιατι χαμογελασε...

Με πλησιασε και με ξαναφιλησε με παθος...τοποθετησε τα χερια του στην μεση μου και εγω εβαλα τα δικα μου στα μαλλια του τραβωντας τα ελαφρα...ηταν απλα τοσο ανεβαστικο...ο τροπος που με φιλουσε...που τα χερια του ταξιδευαν και ανακαλυπταν καθε εκατοστο του κορμιου μου...με ηθελε και τον ηθελα και αυτο ειναι το καλυτερο συναισθημα στον κοσμο...

Τα χειλη του ταξιδεψαν στο λαιμο μου βασανιζοντας με ενω φιλουσε, εγλυφε και δαγκωνε το δερμα εκει...σιγουρα εχω πιπιλιες...αλλα δεν με νοιαζει τοσο πολυ...τα χερια του κατεβηκαν στο τελειωμα της μπλουζας μου και με κοιταξε σαν να ζητουσε αδεια...εγνεψα και αυτος σηκωσε πανω την μπλουζα μου βγαζοντας την και ηλεκτριζοντας τα μαλλια μου...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now