Everything Is Possible part 40

3.4K 360 138
                                    


Η Κλειω μας τραβηξε με το ζορι μαζι της στην σκηνη οπου βρισκονταν και ολοι οι καθηγητες...καλα τι στο καλο οργανωσε???

Πηρε το μικροφωνο και το αναψε...

-Λοιπον...ειπε

-Οπως ολοι πιθανον να ξερετε την Παρασκευη προκειτε να διαδραματιστει εδω ενα θεατρικο...ομως πιστευω πως το θεμα του θα πρεπει να αλλαξει λιγο...ολοι γνωριζετε την Ναντια Ηλιαδη και τον Ιασονα Ευστρατιου...αυτοι λοιπον ειναι τα κυρια προσωπα του θεατρικου...η Ναντια δυστυχως την Παρασκευη το βραδυ θα φυγει μονιμα για Λονδινο...εκτος αν ολοι κανουμε κατι για να βοηθησουμε...Το σχεδιο ειναι το εξης...θα αλλαξουμε τελειος το σεναριο...τωρα πια θα εχει να κανει με δυο εφηβους που ειναι ερωτευμενοι και που δυστυχως θα πρεπει να αποχωριστουν ο ενας τον αλλον...με λιγα λογια θα περιγραψουμε την περιπτωση αυτων των δυο παιδιων...Οι γονεις της Ναντιας θα βρισκονται εδω για να το παρακολουθησουν και αυτο θα τους βαλει σε σκεψεις...ενω εμεις θα εχουμε επικοινωνησει με τους γονεις του Ιασονα για να τους ρωτησουμε αν θα μπορουσαν να φιλοξενησουν την Ναντια...πραγμα πολυ πιθανο...γενικα η ολη ιστορια θα δειχνει ποσο δυσκολο θα ηταν για αυτους τους δυο ανθρωπους να ζουν χωρια...και ετσι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα οι γονεις της Ναντιας να της επιτρεψουν να μεινει...ομως αυτο θελει πολυ προσπαθεια και οργανωση...δεν εχουμε πολυ χρονο...τι λετε λοιπον ηστε μεσα???ρωτησε και ολοι αρχισαν να χειροκροτανε και να σφυριζουν...εγω ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο...τι σχεδιο ηταν αυτο???

-Ωραια...τοτε πρεπει να ξεκινησουμε ΑΜΕΣΩΣ!!!! ειπε ενθουσιασμενα η Κλειω και προσθεσε...

-Χριστινα παρε τηλεφωνο τους γονεις σου γιατι χρειαζομαστε και την δικη τους υποστηριξη...

-Αμεσως...ειπε χαρωπα και εξαφανιστηκε προς τα καμαρινια...

-Πετρο παρε τηλεφωνο την μαμα σου και προσπαθησε να την πισεις να φυγετε το Σαββατο για να ειναι εδω στην παρασταση και καλα για να αποχαιρετησει η Ναντια το σχολειο της...

-Εγινε...ειπε και αυτος και απομακρυνθηκε...

-Ωραια...Ναντια και Ιασονα πρεπει να αρχισετε να δουλευετε το σεναριο...εγω λεω να δειξετε την ιστορια σας κατα καποιο τροπο...εννοω να δειξουμε πως εγινε και γνωριστηκατε μεσω της εργασιας, πως σε φιλοξενησε, πως αρχισατε ο ενας να ερωτευεστε τον αλλον...ολα οσα περασατε μαζι και να το συνεχισουμε και μεχρι τωρα που η Ναντια φευγει...τι λετε???

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now