Everything Is Possible part 11

5.3K 524 64
                                    

Καληνυχτισα τα παιδια και κατεβηκα απο το αμαξι...τα παιδια εφυγαν και εγω πλησιασα την πορτα...τοτε ενα χερι με τραβηξε και μου εκλεισε το στομα...τι στο...

-Ωστε αγορακι εεε???ψυθιρισε στο αυτι μου...

-Πας καλα αγορακι μου τι δουλεια εχεις εδω??? Ρωτησα και προσπαθησα να απομακρυνθω αλλα δεν τα καταφερα...

-Ηρθα να θιξουμε τον αντρισμο μου...τωρα τι να του πεταξω στο κεφαλι???

-Δεν ειναι αναγκη...αφου δεν εισαι αντρας

-Θες να παμε μεσα να σου δειξω τι αντρας ειμαι???ειπε λιγο θυμωμενα στο αυτι μου...

-Αγορακι μου ακομα να καταλαβεις εγω δεν αναφερομαι στις σεξουαλικες σου επιδοσεις αναφερομαι στη συμπεριφορα σου γιατι ο τροπος που μου φερθηκες ηταν ανανδρος και τωρα ασε με πριν αρχισω να ουρλιαζω πως πας να με βιασεις και σε κλεισουνε μεσα...

-Δεν προκειτε να φυγω...ειπε πεισματικα στο αυτι μου...

-Καλα τοτε ελπιζω να μην εχεις προβλημα με το κρυο γιατι σπιτι μου δεν μπαινεις που να χτυπας τον κωλο σου κατω...

-Εγω σε φιλοξενισα σπιτι μου...

-Επειδη ειχες κατι να κερδισεις εγω δεν εχω κατι να κερδισω...ειπα ενω ακομα δεν ειχα γυρισει να τον κοιταξω...

-Εισαι σιγουρη πως δεν εχεις τιποτα να κερδισεις???ειπε αισθησιακα στο αυτι μου

-Ναι δεν εχω ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα να κερδισω...καληνυχτα...ειπα και επιτελους απομακρυνθηκα απο αυτον...πηγε να φυγει

-Αααα και ξεκινα να ετοιμαζεις το κονε με τη Λυδια και τον Αχιλλεα γιατι το στοιχημα δεν υπαρχει περιπτωση να το κερδισεις...καλο δρομο...ειπα και ανοιξα την πορτα...αυτος ειχε μεινει σε μια φαση τι????

-Τι??? Πως ξερεις εσυ για αυτο??? Η Λυδια στο καρφωσε??? Για να χασω???

-Οχι σας ακουσα εκεινη τη μερα...ποια ηταν ακριβως τα λογια σας??? Οτι ειμαι ενα τιποτα...το τιποτα ομως εχει αξιοπρεπεια σε αντιθεση με εσας...πραγματικα λυπαμε για λογαργιασμο σου...να παιζεις ετσι με τους ανθρωπους αδιαφοροντας για τα αισθηματα τους...ειναι σκληρο και απανθρωπο...αλλα εγω ημουν τυχερη γλιτωσα τα κοριτσια που θα το παθουν αυτο στο μελλον φοβαμαι...αλλωστε ειμαι σιγουρη πως θα εχεις ξαναβαλει τετοιο στοιχημα...κριμα γιατι νομιζα πως ισως τελικα να μην ησουν τοσο κακος...ισως να μπορουσες να αλλαξεις...ισως να ηταν ολα πιθανα...αλλα τελικα δεν ειναι...καλο σου βραδυ και ευχομαι για το καλο σου να αλλαξεις μυαλα...αααα και χαρηκα που εμαθα πως το μονο που αξιζω για σενα ειναι τα κωλομαθηματα...ειπα και του εκλεισα την πορτα στα μουτρα ενω τον αφησα να με κοιταει σαστισμενος...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now