Κοιμηθηκα μεχρι τις 12:00...θα κοιμομουν και αλλο αλλα με ξυπνησε η Χριστινα για να παμε για ψωνια...οποτε κατεβηκα εγω με τομαλλι τζιβα και τις χνουδωτες μου μπιτζαμες να φαω πρωινο...μπαινω στην κουζινα και τι να δω...
Τον Ιασονα να εχει βαλει τη Σκυλα στον παγκο να ειναι αναμεσα στα ποδια της και να την φιλαει στο λαιμο...αυτη ειχε κλειστα τα ματια...
-Αχχχχ Ιασονα...
-Ναι μωρο μου...
-Με αναβεις τοσο πολυ...
-Το ξερω...
-Αχχχ...ειπε ξανα...ενταξει αρκετα ακουσα...
-Οχι παλι...ειπα και γυρισαν και οι δυο να με κοιταξουν...αυτος συνηθισμενα και εκεινη θυμωμενα...ΞΥΔΙ μωρη ξινη...
-Παλι εσυ??? Τι πρεπει να κανουμε για να σε ξεφορτοθουμε???
-Ισως απλα μην ξαναρθεις...
-Δεν σφαξανε...επειδη εσυ ζηλευεις...ειπε και εγω πνιγηκα με το χυμο μου...οταν ξαναβρηκα την ανασα μου...
-Τι κανω λεει??? Ζηλευω???Απο που το εβγαλες αυτο συμπερασμα???
-Απο το γεγονος οτι χθες και σημερα μας εκανες χαλαστρα...προφανως εχω αττο που θες και δεν μπορεις να εχεις...
-Εισαι βλαμμενη κοπελα μου??? Απλα και μονο επειδη στις 6:00 το πρωι θελω να κοιμηθω και οχι να συνεχισω να ακουω ηχους απο τσοντα σημαινει πως ζηλευω??? Και οσο για σημερα με συγχωρεις κιολας που ηθελα να φαω το πρωι...
-Ακου να σου πω...μου ειπε ενω εγω ακαθεκτη ετρωγα μια φρυγανια με μαρμελαδα...
-Ντολι πρεπει να φυγεις...ειπε ο Ιασονας και εγω πνιγηκα απο τα γελια...
-Με λενε Σιση!!! Φωναξε εκεινη νευριασμενα...
-Το ιδιο κανει...της ειπε εκεινος χαλαρα...και εγω συνεχισα να γελαω...
-Εσυ γιατι γελας??? Βλεπεις κατι αστειο???
-Ναι τι φατσα σου...
-Καθρευτη δεν εχεις???
-Αμε εχω...ελα να σε βαλω μπροστα να γελασεις και εσυ...εκεινη με κοιταξε οργισμενη πηρε την τσαντα της και εφυγε και εγω με τον Ιασονα μειναμε να γελαμε...μεχρι που μπηκε μεσα η Χριστινα...
-Ναντια παντως σου βγαζω το καπελο...τις διωχνεις πιο γρηγορα και απο εμενα...
-Τι εννοεις???
-Να...καθε φορα που το παλικαρι απο εδω φερνει γκομενα κανει οτι κανει και μετα οταν τη βαριετε την φερνει ή στην κουζινα ή στο σαλονι και την εκνευριζουμε ωστε να ξεκουβαλησει...και σημερα αυτο θα γινοταν αλλα με προλαβες...θα κανουμε τελειο δυδιμο εμεις οι δυο ειπε και με αγκαλιασε...της χαμογελασα και μετα το επεξεργαστηκα καλυτερα...