Everything Is Possible part 10

5.5K 481 48
                                    

-Παμε να φυγουμε ΤΩΡΑ...ψυθιρισα στην κολλητη μου

-Ναι ναι, ειπε και σηκωθηκαμε...

-Φευγετε τοσο συντομα??? Με ειρωνευτικε το τσουλακι...

-Ναι εχουνε μαζευτει πολλες βρωμες εδω γυρω και δεν αντεχετε η ατμοσφαιρα...ειπα και της χαμογελασα με το πιο ψευτικο χαμογελο μου

-Σε μενα αναφερεσε???

-Εγω δεν ειπα κατι τετοιο αλλα οποιος εχει τη μυγα μυγιαζετε

-Εεεε???

-Αστο κοπελα μου μην το παλευεις...προφανως δεν ειναι η μορφωση το ατου σου σε αυτη τη ζωη

-Ιασονα με βριζει???ρωταει κιολας η ηλιθια...

Πριν προλαβει να της απαντησει αρχισα να γελαω υστερικα...

-Τι βρισκεις αστειο εσυ???

-Εννοεις εκτος απο τη φατσα σου???ρωτησα δηθεν αθωα

-Ιασονα κανε κατι...

-Κουκλιτσα μου αμα περιμενεις στη ζωη σου τον καθε μαλακα να σε υπερασπιστει τη στιγμη που δεν μπορεις να το κανεις μονη σου εισαι χαμενη...

-Τουλαχιστον εγω εχω καποιον ο δικος σου που ειναι???

-Εγω για την ωρα τουλαχιστον τους μαλακες τους αποφευγω παση θυσια...για αυτο ειναι η ωρα μου να φευγω γιατι σαν πολλοι να μαζευτηκανε εδω μεσα απο αυτους και ξενερωσα...καλο βραδυ...και θυμισου αυτο που μας διδαξε η μπαρμπι..."Αν το μονο προσων σου ειναι η ομορφια θα ερθει η μερα που θα μεινεις μονη, γυμνη και ξεμαλλιασμενη..."

-Ναι ενω εσυ που εισαι ο κουασιμοδο σε θηλυκο-λεμε τωρα- θα πετυχεις καλυτερα νομιζεις...

-Εγω δεν βασιζω τη ζωη μου σε πραγματα που φευγουν οπως η ομορφια...ή τα αγορια...εγω στηριζομαι στο μυαλο μου...αλλα τι να κανουμε υπαρχουν και καποια ατομα καλη ωρα σαν και σενα που δυστυχως και για αυτους αλλα και για τον υπολοιπο πλανητη δεν διαθετουν...

- Ιασονα μου την ειπε τωρα???ρωτησε καπως ναζιαρικα και κολλησε ακομα πιο πολυ πανω της...

-Ιασονα μου την ειπε τωρα??? Εκανα κοροιδευτικα τη φωνη της...ειπα και οι αλλη πισω μου γελουσαν

-Εμενα μην μου πας κοντρα γιατι δεν θα σου βγει σε καλο...

-Ναι γιατι τι θα μου κανεις???

-Θα σε πιασω απο το μαλλι και θα σε φερω δυο σβουρες να χασεις το φως σου...

-Και ηλιθια και βιαιη...ελπιζω να ειναι καλη στο κρεβατι γιατι αλλιως δεν βρισκω λογο να συνεχισεις να συναναστρεφεσε μαζι της...ειπα στον Ιασονα κοιτωντας τον αδιαφορα...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now