Μπηκαμε στην ταξη και σημερα ηταν κλασσικα η μερα που ολοι οι υπολοιποι θα παρουσιαζαν τις εργασιες τους...μεσα σε ολα αυτα το ειχα ξεχασει και δεν εχουμε κανει απολυτως ΤΙΠΟΤΑ
Η δικη μας παρουσιαση θα γινει την Παρασκευη δηλαδη εχουμε 5 μερες για να το οργανωσουμε...σκατα...θα πρεπει να μιλησω στην καθηγητρια...μολις τελειωσε το μαθημα πηρα τον Ιασονα και πηγαμε στην καθηγητρια.
Της εξηγησα ολα αυτα που μας συμβαινουν αυτη την περιοδο και εκεινη δεχθηκε να μας βοηθησει. Ολη μερα σημερα και αυριο θα ασχοληθουμε με αυτην την παρουσιαση...
Θα βρουμε σεναρια, κομπαρσους, τα παντα ολα...
Οταν της ειπα πως βρηκαμε "νυφικο" ζητησε να το δει οποτε πηρα τηλεφωνο την Χριστινα να το φερει...
Εννοειτε την ξυπνησα...
Μουα χαχα χαχα χαχα...εκδικηση😈😈
Να δει τι ωραια που ειναι να σε ξυπνανε...
Αφου ρε βουρλο εσυ δεν κοιμοσουν...
Αλλο αυτο...
Το εφερε αρκετα γρηγορα και ξαναπηγε σπιτι να κοιμηθει...εμεις πηγαμε στο αμφιθεατρο οπου συναντησαμε την καθηγητρια του θεατρου, την καθηγητρια της ιστοριας και την Κλειω...οπως βεβαια και αρκετα παιδια απο την τριτη ταξη...μαλλον για κομπαρσους και ετσι...
-Λοιπον...καταρχας Ναντια πηγαινε να βαλεις το φορεμα σου για να μπουμε στο κλιμα...ειπε και εγω αρχισα να περπατω προς τα "καμαρινια" μεχρι που...
-Καλε γιατι δεν το κανεις εδω??? Αλλωστε για τον Μεσαιωνα ειναι το θεμα και τοτε γινονταν πολλα τετοια...ετσι για να μπουμε στο κλιμα...ειπε ενα και καλα μαγκακι της τριτης και οι αλλοι αρχισαν να χαχανιζουν...
-Προσεξε πως της μιλας...γρυλισε ο Ιασονας...και εγω ακουμπησα το χερι μου το στηθος του...
-Αγνοησε τον...απλα ζηλευει...ειπα και τον φιλησα στα χειλη...πραγμα που εδειχνε να τον ηρεμει...ολοι αρχισαν τα κλασσικα "Ωωωω" και εγω του εκλεισα το ματι και πηγα στο καμαρινι μου για να αλλαξω...
Οταν επεστρεψα στην σκηνη οι περισσοτεροι με κοιτουσαν με το στομα ανοιχτο και τους ψιλοτρεχανε τα σαλια...καπως ετσι...