Ιασονας Pov
Μετα απο τη μαλακια μου γυρισα σπιτι...ηθελα να μιλησω στην Νάντια αλλα η Χριστινα δεν με αφησε...μου ειπε να την αφησω να παρει το χρονο της...ετσι αναγκαστηκα να παω για υπνο...την επομενη μερα ξυπνησα απο τις φωνες της Χριστινας και ακουγα κατι σαν χτυπημα πορτας...σηκωθηκα γρηγορα και ειδα την Χριστινα εξω απο το δωματιο της Ναντιας να φωναζει και να κοπαναει την πορτα της...
-Τι εγινε???ρωτησα μισοκοιμισμενος
-Δεν ξερω...εχει κλειδωθει εκει μεσα και δεν απανταει...ειπε ταραγμενα...
-Ναντια σε παρακαλω ανοιξε μου...ανησυχω...ειπε και αρχισε να βουρκωνει....
-Λες να...εκανε καμμια βλακεια???
-Δεν ξερω...
-Κανε ακρη...της ειπα και πηγα να σπρωξω την πορτα οταν θυμηθηκα...
-Δεν ειχαμε καπου αλλου κλειδια για αυτην την πορτα???ρωτησα..
-Ναι...παω να τα φερω...αν ειμαστε τυχεροι και δεν εχει αφησει το κλειδι στην κλειδαρια...ειπε και γυρισε μετα απο 2'
Εβαλα τα κλειδια στην πορτα και ευτυχως για εμενα ανοιξε...
Ηταν εκει στο κρεβατι της και κοιμοταν...διπλα της ηταν ενα κουτι με χαπια...Θεεε μου κανε να μην εχει παθει κατι...αρχισα να την ταρακουναω και εκεινη ξυπνησε...
-Πας καλα αγορι μου??? Τι με κουνας πρωι πρωι???ρωτησε εκνευρισμενη
-Εγω αν παω καλα??? Ξερεις ποσο μας ανησυχησες??? Νομιζαμε πως εκανες καποια βλακεια στον εαυτο σου...ειχες αφησει και αυτα τα χαπια...
-Πρωτον η Χριστινα ναι λογικα ανησυχησε αλλα εσυ αποκλειετε αφου το εχεις κανει ξεκαθαρο πως δεν δινεις δεκαρα για παρτι μου...Δευτερον ποιος νομιζεις πως εισαι που θα αυτοκτονησω για σενα??? Και τριτον τα χαπια ηλιθιε ειναι για τους πονους περιοδου...τωρα ξεκωλα απο πανω μου...ειπε και με εριξε διπλα της...
-Εγω φταιω που ενδιαφερθηκα κιολας...ειπα με νευρο...
-Νε εσυ φταις...τωρα αν εχεις την ευγενη καλοσυνη εξαφανισου για να ντυθω...
-Μαλιστα...ειπα εντελως νευριασμενα και βγηκα απο το δωματιο...οχι που θα με κανει εμενα μια γκομενα οτι θελει...την προσπερναω και παω στην επομενη σιγα μην το πολυ κουρασω κιολας....
Ναντιας Pov
Ποιος νομιζει πως ειναι??? Σιγα μην αυτοκτονουσα εγω για αυτο το μαλακισμενο...δεν μου παει στο διαολο λεω εγω καλυτερα...αντε...και μετα μου λεει πως δεν ειναι αγορακι...