Everything Is Possible part 6

5.8K 492 27
                                    

Ναντιας Pov

Στη διαδρομη προς το κλαμπ ο Ιασονας δεν επερνε τα ματια του απο το δρομο...αυτο το ονειρο τον επηρεασε πολυ...το κινητο μου δονηθηκε...

Απο Στεφανο
Χιλια συγγνωμη αλλα τελικα δεν μπορω να ερθω κατι μου ετυχε...

Προς Στεφανο
Ενταξει δεν πειραζει ισως καποια αλλη φορα καληνυχτα...

Απο Στεφανο
Καληνυχτα πριγκιπισσα...

-Παιδια τελικα ο Στεφανος δεν θα ερθει, ειπα και προσεξα πως με το που το ειπα ο Ιασονας απεκτησε ενα πολυ πλατυ χαμογελο...

-Κριμα ρε γαμωτο...ειπε η Χριστινα

-Και γιατι δεν θα ερθει???ρωτησε ο Ιασονας και καλα αδιαφορα...

-Κατι του ετυχε μου ειπε...αλλα δεν με πολυνοιαζει κιολας...καποια αλλη φορα...ετσι και αλλιως δεν ηταν στα αρχικα σχεδια...ειπα και μετα ησυχια...κανεις δεν μιλουσε...

-Φτασαμε...ειπε ο Ιασονας και εγω πριν κοιταξω εξω του ειπα...

-Κανονισε να ειμαστε παλι σε καμμια ερημια...και γελασε...

-Αντε παμε...Ωρα για παρτυ!!!! Τσιριξε η Χριστινα και εγω με τον Ιασονα κοιταχτηκαμε και ειπαμε ταυτοχρονα...

-Που να μεθυσεις κιολας...

-Αντε ρε...απο ποτε εσεις οι δυο συμφωνητε???

-Απο τοτε που αρχισαμε να διαφωνουμε μαζι σου....

-Δεν μου αρεσει αυτο το συστημα να αλλαξει αμεσως...

-Καλα παμε μεσα τωρα και τα βρισκουμε αυτα...ειπα και κατευθυνθηκαμε προς το μπαρ...με το που μπηκαμε ο Ιασονας εκανε το κλασσικο και με επιασε απο τη μεση...

Η Χριστινα ετρεξε προς καποιον φωναξε "Μωρο μου" και πηδηξε πανω του ενω αρχισαν να φιλιουντε...

-Τι φαση??? Ρωτησα ενω την πλησιασα και ειχε σταματησει να φασωνετε με τον μυστηριωδη τυπο...

-Α ναι ξεχασα να σου πω οτι θα συναντουσαμε και το αγορι μου...τεσπα Μιχαλη απο εδω η Ναντια μια φιλη μου και μπορω να πω πως ο τροπος γνωριμιας μας ηταν λιγο περιεργος...

-Τι εννοεις???

-Κατσε να σου πω...του τα ειπε λοιπον ολα η Χριστινα και αυτος να εχει πεθανει στο γελιο...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCADonde viven las historias. Descúbrelo ahora