Everything Is Possible part 15

4.6K 463 52
                                    

-Ναντια...ξυπνα...ακουσα μια πολυ απαλη φωνη στο αυτι μου...

-Δεν θελω...

-Ναι αλλα πρεπει για να βαλεις θερμομετρο και να φας κατι

-Καλα...ειπα και ανοιξα τα ματια μου...

-Καλημερα πριγκιπισσα...μου ειπε χαμογελοντας

-Καλημερα βατραχε

-Ει γιατι με λες βατραχο??? Με ρωτησε κατσουφιασμενα...

-Εσυ γιατι με λες πριγκιπισσα???

-Δεν ξερω...απλα νομιζω πως σου ταιριαζει...δεν υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος...σειρα σου τωρα

-Απλα εσυ με λες πριγκιπισσα και μου θυμισε το "Η πριγκιπισσα και ο βατραχος" για αυτο θα σε λεω ετσι

-Μα βατραχο??? Δεν μπορουσες κατι πιο πριγκιπικο ή ιπποτικο???

-Μην ξεχνας ο βατραχος παντα ηταν πριγκιπας και απλα ηθελε μια πριγκιπισσα για να του δειξει τον πραγματικο του εαυτο και να τον βγαλει απο τη δυστυχια του...ειπα μου χαμογελασε και πλησιασε τα χειλη του στα δικα μου οταν...

-Καλημερα κοσμε...φωναξε η Χριστινα που μολις μπηκε στο δωματιο...

-Πρεπει να το κοψεις αυτο το συνηθειο του να μπαινεις στα δωματια των ανθρωπων πρωι πρωι και να φωναζεις καλημερα...ειπα σοβαρα ενω μεσα μου γελουσα με την εκφραση του Ιασονα που την ειχε σκοτωσει αρκετες φορες στο κεφαλι του...

-Σορρυ γκαιζ που διεκοψα...ειπε γελωντας και ο Ιασονας την κοιταξε δολοφονικα...τοτε αρχισα και εγω να γελαω...

-Και εσυ τεκνοβρουτε???

Εγνεψα χαμογελοντας και εκεινος αρχισε να με γαργαλαει...

-Ο-οχι α-ασε μ-με σε παρα-καλω...ειπα αναμεσα στα γελια μου...

-Μα θα το κανω...μολις πεις "χιλια συγγνωμη μωρο μου δεν προκειτε να ξαναγελασω εις βαρος σου"

-Δ-εν το λε-ω...

-Κριμα τοτε...ειπε και συνεχισε να με γαργαλαει...

-Ενταξει ενταξει ...χι-χιλια συγγ-νωμη μ-ωρο μου δεν θα ξανα-γελασω ε-εις βαρος σου"

-Μπραβο η πριγκιπισσα μου...ειπε σαν να μιλαει σε σκυλακι...

Του εριξα το πιο ψευτικο μου χαμογελο...τον πλησιασα και του εριξα μια σφαλιαρα(οχι δυνατη) ολ η δικη του...η Χριστινα πεθανε στα γελια και ο αλλος ειχε παθει σοκ...

-Εισαι και αγρια εκτος των αλλων ειπε και μου χαμογελασε πονηρα...εγω σηκωθηκα χωρις να πω κατι και πηγα στο μπανιο να πλυθω λιγακι...αφου το εκανα και αυτο γυρισα στο δωματιο και μαζι με τους αλλους δυο κατεβηκαμε στην κουζινα...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu