Ηρθε με κοπελα??? Με ρωτησε και τα ματια της ηταν θολα...
-Σσστ...ειπα και την αγκαλιασα...
-Δεν θα το αφησω ετσι αυτο...φωναξε και βγηκε εξω απο το δωματιο μου...
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
-Ιασονα...φωναξε η Κλειω και τους πλησιασε
-Παλι εσυ???ρωτησε με αδιαφορια και συνεχισε να φασωνετε με την αλλη...ελεος θα γλιστρισουμε απο τα σαλια σας...
-Κλειω ελα παμε...της ειπα και αρχισα να την τραβαω
-Οχι δεν φευγω, ειπε αποφασιστηκα
-Καλυτερα να ακουσεις την νταντα σου και να μαζευτεις...μπορει να ειναι ηλιθια αλλα ξερει ποτε να μαζευετε...ειπε κοιτωντας με... Εεεε αυτο ηταν...
-ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ????ρωτησα και τον πλησιασα...εκεινος αφου ειδε τα νευρα που ειχα απομακρυνε το τσουλακι απο πανω του και ηρθε ακριβως μπροστα μου...πραγμα εκνευριστικο αφου ειμαι πιο κοντη απο εκεινον
-Ηλιθια...γιατι τι θα μου κανεις???ειπε ειρωνικα και ο θυμος εβραζε μεσα μου
-Σε εχω ανεχτει αρκετα...και εχω ειλικρινα βαρεθει την συμπεριφορα σου...οποτε το καλο που σου θελω να προσεχεις πως μου μιλας γιατι εγω δεν ειμαι ενα απο τα τσουλακια που συναναστρεφεσε...κατανοητο???φωναξα και εκεινος γελασε μες τα μουτρα μου...θα του ειχα επιτεθει αλλα ενα χερι με τραβηξε...ηταν ο Μιχαλης...
-Ηρεμησε...μου ειπε απαλα...πως να το πω στοργικα...πραγματικα τον λατρευω αυτον τον ανθρωπο...
-Ναντια ευχαριστω πολυ...με εκανες και γελασα...δεν προκειτε εγω να αλλαξω το ποιος ειμαι για εσενα...νομιζεις πως εισαι καλυτερη απο τα κοριτσια που συναναστρεφομαι??? Λοιπον δεν εισαι...εισαι κλασης κατωτερη και απλα ζηλευεις γιατι ποτε μα ΠΟΤΕ δεν θα με εχεις...ειπε και το προσωπο του απειχε χιλιοστα απο το δικο μου...με μια κινηση του εχωσα μια κουτουλια και κολλησε στον απεναντι τοιχο...μπορει να γαμησα το κεφαλι μου και να ποναω αρκετα αλλα το ευχαριστηθηκα...
-Εισαι ηλιθια γαμω το φελεκι σου???
-Αχχχ σε πονεσα...επιτηδες το εκανα...ειπα και χαμογελασα...τωρα εδειχνε πραγματικα πολυ νευριασμενος...στην τελικη να μου...ξυδι μαλακοπιτουρα
-Κοιτα κοριτσακι ξερω πως τραβας πολυ μεγαλι ζορι με το να με βλεπεις με αλλες αλλα συνηθισε το γιατι με σενα δεν θα πηγαινα ουτε να πληρωνανε...ειπε και τοτε με χτυπισε η συνειδητοποιηση...το στοιχημα...