Everything Is Possible part 23

4.1K 407 101
                                    

Ντυθηκα και κατεβηκα στην κουζινα οπου ειδα την Κλειω να καθετε στα ποδια του Ιασονα ΜΟΥ!!!

Η παλιο βρωμα...εγω φταιω που την παρηγορησα κιολας...Ενταξει δεν θα ειμαι τοσο επιεικης η σκυλα θα φαει τα εξτενσιον της τριχα τριχα...

-Ναντια δεν ειναι αυτο που νομιζεις...ειπε ο Ιασονας με το που με ειδε

-Μα καλα γιατι απολογησε σε αυτην???ρωτησε υποτιμητικα το τσουλακι...

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΥΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ...ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΠΑΛΙΟΒΡΩΜΑ...Ο ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ "ΚΟΛΛΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ" ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ "ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ:ΝΑΝΤΙΑ ΗΛΙΑΔΗ...

-Πουτανακι της κακιας ωρας καλυτερα να το βουλωσεις γιατι ηδη εισαι σε πολυ δυσκολη θεση...της φωναξα και πηρε αυτο το ψωνιστικο υφακι της ανωτεροτητας που μου τη σπαει τοσο πολυ...

-Μην τολμησεις να με ξαναβρισεις...ειπε κουνωντας το κεφαλι υποτιμητικα ενω σηκωθηκε απο πανω του...βλεπω το μαλλι της ηταν μπουκλες...πιθανον να ειχε παει κωμμωτηριο...τι κριμα...τζαμπα τα λεφτα😈😈😈

-Μα γλυκια μου δεν αρχισα ακομα να σε βριζω...ειπα και το βουλωσε...καιρος ηταν...καθε φορα που μιλουσε προκαλουσε ηχορυπανση...γιατι εκτος απο τσουλα ειναι και ηλιθια...ουτε να μιλαει δεν ξερει καλα καλα...

-Ποσο μαλακας παιζει να εισαι???

-Ναντια δεν ειναι αυτο που φαινετε...απλα ασε με να σου εξηγησω...

-Μπααα δεν χρειαζετε...ματια εχω και βλεπω...μια εικονα χιλιες λεξεις δεν λενε???

-Ακομα δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να απολογηθεις σε αυτο...ειπε δειχνωντας με υποτιμιτικα...

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Η ΣΚΥΛΑ ΘΑ ΦΑΕΙ ΧΩΜΑ!!!

-Γιατι ειμαι η κοπελα του αχρηστη εξευτελισμενη πορνη της δεκαρας...φωναξα εκεινη γελασε δυνατα...

-Μαλλον ηθελες να πεις "γιατι ειμαι η κοπελα του η αχρηστη εξευτελισμενη πορνη της δεκαρας"...ειπε και τα μαγουλα μου ειχαν γινει κατακοκκινα απο τα νευρα μου...Αν την σκοτωσω τωρα ποσα χρονια φυλακη θα φαω???

-ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ!!!!ουρλιαξα τοσο δυνατα που ο λαιμος μου πονεσε...

-Και ομως το...ειπε χαχανιζοντας και προσθεσε...

-Παντως Ιασονα κατι πρεπει να κανεις λαθος γιατι αυτη εχει πολλα νευρα...ισως δεν κανετε σεξ τοσο συχνα...παντως αν με χρειαστεις ξερεις που θα με βρεις...ειπε κλεινωντας του το ματι...εγω πηρα μια κουπα καφε απο το τραπεζι και με το πιο γλυκο μου χαμογελο την εχυσα ολη πανω της...ειχε παθει σοκ...με το που αφησα κατω την κουπα της ειπα...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now