Μετα απο πολυ ψαξιμο εξετειας του Ιασονα στον οποιο δεν αρεσε τιποτα καταληξαμε σε αυτο...Οταν επιτελους γυρισαμε σπιτι η ωρα ηταν ηδη 7:30 και τα πιτσουνακια αποφασισαν να δουν ταινια και να παραγκειλουν πιτσα...
-Ναντια θελεις να κατσεις μαζι μας??? Με ρωτησε η Κλειω και κερδισε ενα απειλιτικο βλεμμα απο τον Ιασονα...
-Μπαααα προφανως θελετε να μεινετε τα δυο σας, ειπα ακρως ειρωνικα...
-Βλακειες...απλα κατσε μαζι μας...ειπε και μου χαμογελασε
-Οκ...ειπα και εκατσα μαζι τους...ειχε περασει λιγη και ειχε ερθει και η πιτσα...καποια στιγμη λοιπον παει η Κλειω στο μπανιο και μενω μονη μου με τον Ιασονα...περιττο να πω πως σε ολη τη διαρκεια της ταινιας φασωνονταν και χουφτωνονταν και εγω βεβαια κρατουσα το φαναρι...
-Αντε τζασε τωρα...μου ειπε με το που ακουσε την πορτα του μπανιου να κλεινει
-Συγγνωμη??? ειπα δηθεν αθωα
-Λεω αντε φυγε και ασε μας ησυχους πρεπει να παιξω μπαλα...εκτος βεβαια αν θες να μεινεις και να παρεις ματι...ειπε και με κοιταξε ειρωνικα
-Οχι ευχαριστω...ειπα και σηκωθηκα...καθως προχωρουσα επεσα πανω στην Κλειω...
-Που πας???με ρωτησε χαμογελοντας...
-Πανω...πρεπει να μεινετε μονοι σας...ειπα και την κοιταξα πονηρα...
-Μπαααα δεν χρειαζετε να το κανουμε και καθε μερα...δεν ειμαστε κουνελια...ειπε χαρωπα και ο Ιασονας γουρλωσε τα ματια του
-Τι εννοεις??? Δεν θα μου κατσεις???ρωτησε αγχωμενα
Εγω εκεινη τη στιγμη γελαγα απο μεσα μου...
-Οχι δεν εχω ορεξη σημερα...
-Τοτε για ποιο λογο εισαι ακομα εδω και σπαταλας τη βραδυα μου??? Θα μπορουσα αυτη τη στιγμη να ειμαι σε μπαρ και να βρω καποια...ελεος πια!!! Ειπε αγανακτησμενα και σηκωθηκε...το παιδι ειναι ΜΑΛΑΚΑΣ!!! Η Κλειω προσπαθουσε πολυ σκληρα να μην κλαψει...