Everything Is Possible part 13

5.2K 498 32
                                    


Μολις εφυγε η Αριαδνη και εγω ειμαι ρακος...βαριεμε να μαγειρεψω και απο την αλλη δεν εχω ορεξη να φαω...το κουδουνι ξαναχτυπησε...κατι θα ξεχασε...παω να ανοιξω και προς εκπληξη μου ειναι ο Ιασονας ο οποιος μπαινει μεσα κλεινει την πορτα και καθετε...

-Πρεπει να μιλησουμε

-Δεν εχω ορεξη αυτη τη στιγμη πραγματικα...του ειπα και ενιωθα κουρασμενη απο αυτη την κατασταση...

-Πρεπει να μαθεις καποια πραγματα και ή θα γινει τωρα ή ποτε...

-Πολυ καλα λοιπον σε ακουω, ειπα και εκατσα διπλα του στον καναπε

-Οπως ηδη ξερεις εγω και η Λυδια βαλαμε ενα στοιχημα και πραγματικα το εχω μετανοιωσει...ποτε δεν ηθελα να σε πληγωσω ή να νιωσεις μιονεκτικα για τον εαυτο σου...φερθηκα σαν μαλακας και αξιζω την οποια σμπεριφορα σου απεναντι μου...ομως το στοιχημα δεν ηταν μονο για το παιχνιδι οπως ισως πιστευεις...πραγματικα ενδιαφερομουν για εσενα και ενδιαφερομαι για εσενα...αν ηταν καποια αλλη δεν θα το δεχομουν...δεν ξερω τι μου συμβαινει ή γιατι νιωθω ετσι...αυτο το συναισθημα ειναι καινουριο για μενα...το μονο που ξερω ειναι οτι χθες το βραδυ που χορευες και τραγουδουσες με ολα τα λιγουρια να σε κοιτανε ηθελα απλα να ερθω κοντα σου και να σε φιλησω...οταν ο dj σου εδωσε το κινητο του ειχα γινει κατακοκκινος απο την ζηλια και τα νευρα μου...ηθελα απλα να παρω το κεφαλι του και να το κοπανησω στην κονσολα του...ειπε και δεν συγκρατησα ενα χαμογελο...κατι που παρατηρησε και ανταπεδωσε...

-Το θεμα ειναι πως δεν μου αρεσει το οτι ειμαστε ετσι...μισω το γεγονος πως αν με δεις το πρωι τα ματια σου δεν θα λαμψουν αλλα θα σκοτινιασουν...μισω το γεγονος πως αδιαφορεις για εμενα...μισω το γεγονος πως εξετειας μου εφυγες απο το σπιτι και μισω το γεγονος πως οντας μαλακας σου εδωσα πατημα για να χασεις την εμπιστοσυνη σου σε μενα και να με μισησεις...ελεικρινα θελω να με συγχωρησεις και θα κανω τα παντα για να ξαναχτισω την σχεση μας και να σου αποδειξω ποσο λειπαμε...ξεκινωντας απο τωρα...σου εφτιαξα κατι...δεν ειναι τοσο καλο ή φαντασμαγορικο απλα κατι για το οποιο ποσπαθησα πολυ...πιστεψε με...να το...ειπε και μου εδωσε το κινητο του...

ειπε και μου εδωσε το κινητο του

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now