Everything Is Possible part 35

3.8K 398 80
                                    

Κρατηστε με θα την σφαξω...του τριβετε η παλιοκατσικα...

Θα γινει σαματας...

Ενω πλησιαζα προς την σκηνη...ακουσα τον Ιασονα και αυτην να μιλανε...

Κατσικα:"Εκτος απο κουκλος εχεις και φωναρα...τελεια...να σου πε βρε Ιασονα παιδι μου θα ερθει μια βολτα μαζι μου μεχρι τις τουαλετες για να με βοηθησεις με κατι" ειπε νιαζαρικα και ο Ιασονας χαμογελασε...

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Μπουμπουνοκεφαλος:"Παλια ισως και να εκανα το ψυχικο να ερθω μαζι σου για τον λογο οτι εισαι υπερβολικα απελπισμενη...αλλα τωρα...τωρα εχω βρει κατι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο τα κοινα τσουλακια σαν και εσενα...οποτε θα σε συμβουλευα να βρεις καποιον αλλο γιατι με εμενα δεν θα συμβει Τ.Ι.Π.Ο.Τ.Α" ειπε και την αφησε στα κρυα του λουτρου...εγω οπως και η υπολοιπη παρεα μας διπλα μου ειχα μεινει καγκελο...

Με πλησιασε με επιασε απο τη μεση...με τραβηξε κοντα του και με φιλησε...εβαλα τα χερια μου στο σβερκο του και εκεινος τα εβαλε στη μεση μου...το ενιωσα να χαμογελαει στο φιλι...σε καποια φαση ανοιξα τα ματια μου και την ειδα ακομα στη σκηνη...ειχε γινει κατακοκκινη απο τα νευρα της...ετσι ειπα να την κανω πιο τουρμπο...οταν σταματησαμε να φιλιομαστε τον αγκαλιασα και πισω του εβλεπα την ξανθοψειρα...

-Ειναι δικος μου...της λεω με τα χειλη μου χωρις να ακουστω και με εδειξα...αυτη κατεβηκε απο τη σκηνη σαν ζεματισμενη και ειχε τα ΝΕΥΡΑ...

Αυτο ηταν...

Ναντια-Κατσικα, 1-0

-Σε αγαπαω ενταξει???ρωτησε και εγνεψα χαμογελαστη...

Τοτε κατι με επιασε και αρχισα να χασμουριεμε...

-Νυσταξε η πριγκιπισσα???ρωτησε γλυκα

-Μμμμ...ειπα και αφησε ενα γελακι...

-Ελα θα σε παω σπιτι...εσεις παιδια αν θελετε καθηστε και αλλο ετσι και αλλιως εχετε αμαξι να γυρισετε...

-Εννοια σου και εμεις θα αργησουμε πολυ...θα εχετε το σπιτι δικο σας για πολυ ωρα...ειπε η Χριστινα και μας εκλεισε το ματι...

-Τελεια...μονο κανονιστε να ρθειτε ξημερωματα και να κανετε φασαρια...μονο και με ξυπνησετε θα ακουσετε εξαψαλμο...σας προειδοποιω...ειπα σοβαρα...

-Εμ βεβαια γιατι θα τον χρειαζεσε τον υπνο αφου θα σε εχει ξεθεωσει πριν ο κυριος απο εδω...ειπε πονηρα δειχνωντας μου τον Ιασονα...

Everything Is Possible [BOOK 1] #READINT2017 #TYS17 #MBCAWhere stories live. Discover now