Chapter 10

2.8K 248 28
                                    


Člověk by čekal, že aspoň za bílého dne nikdo nebude tak hloupý, aby vykrádal a vandalčil. Nikdy jsem nic podobného nezažila. Nezažila jsem, aby někdo přišel za bílého dne vykrást obchod. Ano, v New Yorku se to dělo a taktéž se to dělo v Manhattanu, ale nikdy jsem nebyla přímo při tom. Většinou šlo o chlapy. Měli na sobě kukly, aby jim nebyly vidět tváře, aby je nikdo nepoznal. Přece žádný zločinec nechce být identifikovaný.

Avšak, jak můžu ostatně vidět, zřejmě se toto pravidlo netýká Bronxu. Slečny jsou nezahalené. Dokonce mám pocit, že se tím pyšní. Co je však pro mě ještě větší překvapení, jsou to ženy. Pokud šlo o lupiče, nikdy jsem si nepředstavovala ženy. Vždycky to byli chlapi. V televizi jsem viděla chlapy jak mají na rukách pouta. Harry je taky chlap, který nedávno vykradl klenotnictví. Zdá se, že tady to doopravdy není pravidlo. Popravdě už jenom čekám, kdy se některá z nich pohne, chytne mě a další přejdou ke kase. Stan se tu ani neukazuje. Slyšel to vůbec?

Nic z toho se však neděje. Jedna z nich neustále míří na Harryho, Fynn jen šokovaně čumí před sebe a já nejsem schopná pohybu. V místnosti je takové ticho. Je slyšet pouze bzučení mouchy, která se tu ukrývá před zimou. Popravdě vůbec nevím, jak reagovat, protože něco takového jsem ještě nezažila. Oni sice mají zbraň, ale já tu mám zase dva chlapy. Jsem v šoku, protože ani jeden z nich nic nedělá, dokonce ani Harry. Myslela jsem si, že je na něco takového zvyknutý.

Ve chvíli, kdy se chci pohnout, se všechny tři dají do smíchu. Prostřední, která míří na Harryho, složí zbraň a chytí se za hlavu. Ještě víc se napnu, protože jsem toto ani v nejmenším nečekala. Můj bratr vedle mě na nich překvapeně zamrká víčkami a potom mi věnuje pohled.

„Bože, to co se tak tváříte?" zeptá se kučeravá skrz smích a baseballovou pálku si složí z ramen.

„Šťastné a veselé!" vykřikne prostřední, která si přitom odkládá zbraň za opasek a pobaveně se usmívá.

„K čeru, Leah, vy nemáte co dělat?!" optá se jich pobaveně Harry. Oni se znají?

„Ne. Je to zábava děsit lidi těsně před Vánocemi," odvětí mu hnědovláska, která bude pravděpodobně Leah. Dedukujem taktéž z přívěsku na jejím krku, který hovoří o tom, jak se jmenuje. Takže to je ta Leah?

„Já jsem se nebál," ozve se okamžitě Fynn a děvčata mu věnují pohled s nadzvednutým obočím.

„To je nějaký zvyk? Chodíte naoko přepadávat obchody?" vyletí ze mě.

Pokud by se něco takového stalo na Manhattanu, bylo by to považováno za trestný čin. Leah mířila na Harryho zbraní a sama svůj čin nazvala přepadením. Sice své chování poté označila za srandu, ale nemyslím si, že by se muži zákona na tomto pobavili. Navíc – pochybuju, že je daná zbraň registrovaná. Slyšela jsem, že si za menší příplatek může v Bronxu pořídit pistoli doopravdy kdokoliv. Sama jsem byla v Payne Nonstop Baru svědkem toho, jak si dívka přebírala a schovávala pod bundu malou ale výkonnou pistolku.

„Ale no tak, nemusíš být nakvašená, puso," zareaguje na mě dívka snědé pleti.

„Ta je tu nová, však?" ozve se dívka s kučeravými vlasy.

„Je. Její specialitou je prudit ostatní," odpoví Styles a založí si ruce na hrudníku. Ruku okamžitě položím bratrovi na paži, protože vidím, že se napíná a chce se ozvat. Netuším, co je to za holky, ale nechci je provokovat. Už ne kvůli tomu, že jedna z nich má v pouzdře zbraň a další dvě drží v ruce baseballové pálky. S holýma rukama bychom toho s Fynnem moc nesvedli, ještě když mají na své straně Harryho.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat