Chapter 17

2.8K 254 24
                                    


Už od začiatku som dobre vedela, že toto nebude mať dobré pokračovanie. Zayn vie moje tajomstvo a bude ho proti mne používať. Avšak ja viem to jeho. Neviem síce všetko, no viem, že robí niečo nezákonné a ešte poza otcov chrbát a hlavne poza chrbát vlády. Môj otec o mne aspoň vie, že som v Bronxe. Dokonca vie aj to, že tam nie som pod svojim vlastným menom. Lenže pán Malik o svojom synovi nevie. Prečo má Zayn potrebu liezť do otcovej kancelárie a kradnúť z nej niečo pre Harryho a Christiana? Niečo visí vo vzduchu a ja som si toho plne vedomá. Momentálne ustúpil, pretože som ho evidentne prekvapila. Vie, že niečo takisto viem. Možno budem ešte ľutovať, že som mu to dala najavo a nenechala si to pre seba na horšie časy. Tajná zbraň sa vždy zíde. Možno nájde spôsob ako sa pred tým uchrániť.

„Louisa čo to malo znamenať?" Kylie ma chytí za ruku a otočí si ma na seba. Pozriem jej do jej veľkých hnedých očí. Čierne zreničky má momentálne zúžené do úplne malej guľôčky. Jej inak svetlo hnedé očí nabrali tmavší odtieň. Je vykoľajená. Celine sa taktiež postaví a vloží si jednu ruku vbok.

„Netuším," zaklamem. Znovu. Zayn neprezradil mňa takže to znamená, že ja nemôžem prezradiť jeho. Nie som si istá čo všetko naša dohoda obnáša ale taktiež neviem ani to, čo by to urobilo keby o ňom povie Celine a Kylie. Niekedy je lepšie ako o tom vie čo najmenej ľudí.

„Akože nie? Niečo ti tu predsa vravel," pripojí sa Celine a zamračí sa na mňa. Neznášam keď som pod takýmto tlakom. Učím sa to za pochodu a to doslova. Za tieto herecké výkony budem raz veľmi pykať.

„Pozrite ja naozaj netuším o čom to rozprával. Pravdepodobne je na drogách a vypil toho viac než bolo nutné. Akoby ste ho nepoznali," povzdychnem si. Posadím sa späť na svoje miesto a vezmem si do rúk tanierik s chlebíkom. Nevidím na miestnosť keďže predo mnou stoja moje dve kamarátky s rukami vbok.

„Prečo potom hovoril, že si máme dávať pozor, aby sme neprišli k úrazu?" opýta sa ma Kylie. Prekliata zvedavosť. Už viem ako sa cíti Christian, keď sa ho ja na všetko vypytujem.

„Veď ti hovorím, že je na drogách. Čo by sa už len tu mohlo stať? Je to tu strážené veď sme v prezidentskom paláci. Jediné čo sa tu stane je, že sa Zayn s Kaiom pridajú ku Joshovi Sandersovi a úplne sa pred všetkými ešte viac strápnia," mávnem nad tým rukou. Snažím sa predstierať, že Zaynove slová vôbec nič neznamenali, aby to nebrali vážne a neriešili to. Popravde mi to samej vŕta v hlave ako to myslel. Zároveň mi to však vôbec nedáva zmysel. Sme na najstráženejšom mieste v štáte. Je to len jeden z ďalších nudných večierkov ktorých určite zažijeme ešte veľa.

Byť potomkom viceprezidenta má svoje značné výhody aj nevýhody. Benefity obsiahnuté s týmto postom však využíva viac môj brat Fynn. Zatiaľ čo ja sa snažím držať sa v ústraní, on je ten, kto behá za dievčatami z hereckého a modelingového priemyslu, ten, kto sa každú noc stará o rozruch medzi paparazzi, keď z nočných klubov odchádza ovešaný dievčatami a ten, kto organizuje divoké večierky pokojne na počesť sobotňajšieho večera. Vďaka tomu, že je synom tak významného človeka, obsahuje jeho bankové konto sumy, o ktorých sa ľuďom sníva v snoch. Dostáva sa tam, kam iní nie. Preto ma udivuje, že ho v Bronxe ešte nikto nepoznal.

Pre mňa táto pozícia má výhodu iba v tom, že za všetky tie peniaze môžem študovať. Všetko ostatné okolo toho by som s radosťou oželela, len aby som sa mohla vrátiť a dospievať ako ostatné dievčatá. Keby nebol otec tak prísny, keby mi nezakazoval chodiť von, neriadil môj život a neobmedzoval mojou slobodu, nemusela by som sa teraz na tomto večierku tak falošne usmievať. Bola by som šťastná, reprezentovala by som našu rodinu a snažila by som si tento nudný večierok užívať. Teraz ma však všetka tá smotánka na okolo rozčuľuje. Každý v Bronxe chce byť taký. Chcú byť ako ľudia z Manhattanu a za to bojujú, ničia a vandalčia. Keby vedeli, že ani bohatí to nemajú tak jednoduché a že peniaze nie sú všetko, možno by sa upokojili.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat