„Toto sa mi vôbec nepáči," prenesiem, akonáhle taxikár otočí kľúčikom v zapaľovaní a naštartuje tak svoje vozidlo. New York je známy predovšetkým svojimi žltými taxíkmi. Bronx však predstavuje výnimku. Objednať si tu taxi službu je doslova umenie. Len za posledné dva roky sa tu stihlo stáť niekoľko prípadov, keď taxikári buď zmizli z povrchu zemského, alebo sa našli mŕtvi na brehu rieky. Tento taxík je uhľovo čierny. Nápis na jeho streche sotva svieti, aby nepriťahoval pozornosť. Sedím uprostred zadného sedadla, pričom vedľa mňa sedí Kylie so Celine. Predné sedadlo okupuje môj brat. Pod našimi nohami sa nachádzajú odpadky od sáčkov z nejakých lacných fastfoodov a vnútro smrdí rybinou. Takto som si odvoz na svoje narodeniny rozhodne nepredstavovala.
„Myslela som, že som sa vyjadrila jasne, keď som ti hovorila, že o tomto nemáš nikomu hovoriť, Fynn!" zavrčím smerom k svojmu bratovi.
„Nám sa zase nepáči, že si nás z toho chcela vynechať," povie urazene Kylie a založí si ruky na svojom hrudníku.
„Presne tak. Ešte že sme išli k vašim domov!" vloží sa do toho Celine a prestane sa hrať s končekmi svojich blonďavých vlasov.
„Ja som im to nechcel hovoriť!" ohradí sa Fynn a otočí svoju hlavu do boku tak, aby na mňa videl. Musí potiahnuť bezpečnostný pás od svojho tela, aby pustil jeho ramená kvôli natočeniu sa.
„Bol som slabý. Nakráčali k nám domov a dožadovali sa mojej pomoci na tvojej dnešnej narodeninovej oslave. Hneď ako som sa začal vykrúcať, bolo zle. "
„Ty si taký idiot!" zavrčím po ňom a odfrknem si. Toto je presne to, čo som nechcela. Nechcela som, aby obe moje najlepšie kamarátky išli so mnou na narodeninovú oslavu, ktorú organizuje Tianna. Absolútne sama netuším, čo mám od toho čakať, ale je mi jasné, že to nebude tak bohaté, ako mi to každoročne vystrojujú tieto dve. Navyše, priviesť Celine a Kylie na tú oslavu znamená priviesť ich do pazúrov Harryho Stylesa. Doteraz sa mi darilo, aby sa títo traja nestretli. Dokonca som mala aj to šťastie v škole, kedy ma Harry prenasledoval, že tie dve práve nemali skúšku. Kylie ani stále nevie, že to bol práve on, kto jej auto tak škaredo poškodil. Vnútorný pocit mi hovorí, že toto nemôže dopadnúť dobre.
„Čo ti na tom tak vadí?" spýta sa ma Kylie a pozrie sa na mňa. Dlhé čierne vlasy s modrými končekmi jej splývajú v obrovských vlnách cez hrudník dole. „Máme vymyslené vlastné identity a sme poučené. Nemôže sa vôbec nič stať. My ťa predsa neprezradíme!"
„Lenže Celine rada hovorí, keď je opitá!" bránim svoje obavy. Veľmi dobre svojou blonďavú kamarátku poznám. Akékoľvek tajomstvo je schopná komukoľvek vykecať, keď má nejaké to promile vo svojom obehovom systéme.
„Oh, Sklapni!" Vypadne z nej a svoje modré oči schované pod riasami pretočí. Je to po dlhej dobe, čo ju vidím bez umelých rias. Trepala som im do hlavy týždeň pred oslavou, že sa nesmú vyfintit. Tianna, Harry a iste aj ostatní by spoznali, že sú tieto dve z inej vrstvy, keby tam nakráčali vo svojich najdrahších šatách vymaľované tou najlepšou kozmetikou. „Ja si tentoraz budem dávať pozor. Nepokazím to." Snažia sa ma uistiť, no mme sa tomu veriť nechce. Môj vnútorný inštinkt je ku mne nekompromisný. Sťahuje a prevracia môj žalúdok. Zviera moje srdce. Núti ma lapať po dychu. Najradšej by som toho taxikára prehovorila, aby to otočil a zaviezol nás späť na ubytovňu.
„Vidíš, Louisa?" Osloví ma Fynn. Už sa na mňa nepozerá. Má hlavu natočenú pred seba a sleduje prázdnu ulicu vedúcu po Southern Boulevarde. „Nemôže sa vôbec nič stať."
„Istá si budem, až bude koniec toho všetkého, a skutočne sa nič nestane," odseknem a pery zomknem do tenkej línie. Zvyšok cesty celá naša skupinka mlčí. Napätie medzi nami visí vo vzduchu rovnako tak ako zápach skazených rýb. Neprestávam sa mračiť a vôbec sa neteším. Možno by som to dokázala prehryznúť, keby s nami nešli moje najlepšie kamarátky. Nielenže sa budem báť o to, čo môžu vypustiť z úst, no tiež si uvedomujem aké to tu môže byť pre nich nebezpečné.
ČTEŠ
Femme Fatale (Harry Styles, AU)
FanficNarodiť sa mi bolo dané.... Stretnúť ho mi bolo súdené.... Avšak stať sa výnimočným pojmom bolo moje prekliatie.... Byť výnimočnou v tomto meste sa mi nevyplatilo..... Boys are not famous in this story! Upozo...