Chapter 53

2.7K 283 64
                                    


Louisa 's point of view.

„No." Hlas Frey preruší tóny dunivej pesničky hrajúcej z mojich reproduktorov. Zdvihnem hlavu od notebooku, na ktorom mám spustené jedno zo zvodných vystúpení ktoré absolvovali tanečnice z Little Mermaid. Presuniem sa z ležérnej pozície a jednu nohu spustím dolu z postele a druhú pokrčím pod seba. Video stopnem a natiahnem sa. Zvedavo niekoľkokrát zamrkám.

„Čo no?" spýtam sa.

Freya prestane roztvárať biele vrece, ktoré som dostala pred niekoľkými dňami. Je v ňom uložené jedno z kožených body, na ktoré som si mala zvyknúť. Aby som sa priznala, cvičila som naozaj poctivo. Len čo som sa doučila, obliekla som sa do toho z kože vyrobeného odevu, obula sa do nezmyselne vysokých podpätkov a na rôzne pesničky z oficiálnych stránok toho klubu som tancovala.

Robila som to všetko len pre to, aby som nezlyhala. Akákoľvek chyba by ma mohla stáť zlomený členok, pád a hlavne hanbu. Louis niekoľkokrát spomínal, že tento deň bude v klube naozaj veľa ľudí, navyše tam budú všetky moje kamarátky, kamaráti i brat. Červenám  sa zakaždým len čo si predstavím, že by som sa pred nimi všetkými padla na zem. To by pravdepodobne vyústilo v to, že by som pozbierala všetky svoje veci a odsťahovala sa niekam do iného vesmíru, len aby mi to nikto nemohol pripomínať.

„Ak budeš mať na sebe toto, tak neviem, či to Harry povolí ... videl ťa v tom?" opýta sa ma. Musím pretočiť očami a povzdychnúť si. Nikdy nepochopím, čo si to Freya vzala do hlavy. Snáď od prvej chvíle, čo ma uvidela, ma začala dávať dokopy s Harrym. Ani jeden jediný deň mi s ním nedá pokoj a stále ma podpichuje, napriek tomu, že som po nej už niekoľkokrát kvôli tejto záležitosti vybehla

„Nie, nevidel ma v tom a ani ma v tom neuvidí!" odseknem a následne sa usmejem. „A aj keby, môže mu to byť jedno. Harry Styles nemá absolútne žiadne právo rozhodovať o tom, čo si vezmem či nevezmem na seba a kam si to vezmem či nevezmem. Vyslovene som mu povedala, že ho tam nechcem. A dúfam, že to bude rešpektovať. "

„Ak si dobre spomínam, Louisa, bol to on, kto tvrdil, že ak ťa neuvidí on, tak nikto," pripomenie mi jeho jedovaté slová. Veľmi dobre si spomínam. Vyštekol to vtedy, keď sme s ním, Freyou a Chrisom pili u nich doma. Dala som dôraz na to, že si tam Harryho neprajem mať a on začal vyvádzať. Znova. Nemá na to absolútne žiadne právo a aj tak to robí. Začínam mať taký neblahý pocit, že toho chlapa nikdy nepochopím. A ani nemám žiadnu ďalšiu chuť to vôbec chcieť pochopiť.

„Keď niečo Harry chce, tak s vždy nájde cestu, na to si pamätaj, moja milá ..." povie moja kamarátka a niekoľkými ladnými krokmi sa presunie ku mne. Zozadu ma objíme okolo ramien a položí si hlavu na jedno z nich, aby videla na monitor. Spustím video opätovným kliknutím na medzerník a mierne zvraštím obočie. Som z toho celkom nervózna. Je to výstup pred toľkými ľuďmi. Stále mi nepríjemný pocit zviera žalúdok i srdce.

„Celá sa chveješ, Louisa," reaguje na mňa Freya a odtiahne sa odo mňa. „Nemala by si sa už na to pozerať. Poď, ja ťa namaľujem a učešem. "

„Vlastne ... Ariana hovorila, že to urobí," poviem nevinne a zdvihnem oči od monitora. „Vraj na niečo také potrebujem špeciálny makeup. Ale ... hlavne ma štve, že mi stále neukázali, čo budem mať na sebe. Čo keď to bude príliš odvážne? "

„Tak tým chlapom ukážeš zadok a prsia, no a čo? Ty na to máš postavu, môžeš si to dovoliť," žmurkne na mňa. „Aj keď to by nebol dobrý nápad. Harry by asi rozmlátil všetko okolo seba."

„Prestaň!" Vezmem do ruky vankúš a udriem ju po ruke. „Harry tam nebude! Bodka!"

Bez toho aby na to Freya čokoľvek hovorila, provokatívne sa usmeje. Tento jej pohľad znamená, že si myslí niečo úplne iné, než si myslím ja, čo ma privádza k šialenstvu. Mám ešte niekoľko minút a ochvíľu sa budem musieť prezliecť a vyraziť do klubu, no teraz si ešte skúšam rôzne druhy pohybov. Tanečnú choreografiu mám už dávno nacvičenú, no snažím sa doladiť všetky detaily, ktoré vidím na obrazovke. Snažím si ich zapamätať a  predvádzam ich Freya, ktorá mi tlieska. Po svojom výkone som mierne spotená, preto sa musím presunúť do sprchy, kde sa rýchlo opláchnem. Vyspevujem si, keď sa ozve silné búchanie na dvere, ktoré počujem aj cez tečúcu vodu. Zamračím sa a natiahnem sa za kohútikom, aby som vodu zastavila.

Femme Fatale (Harry Styles, AU)Kde žijí příběhy. Začni objevovat