„Harry," osloví ho Christian spoza mňa. Ani to Harolda neprinúti prestať sa tak arogantne sa usmievať. Nakloní hlavu do strany a nadvihne obočie. Neviem čo si mám myslieť o tomto jeho postoji. Nakráča si sem z ničoho nič a ešte sa tvári takto. Pritom si myslí bohviečo. Nechcem si priznať, že sa Christian pokúšal urobiť tú vec na ktorú myslím v mojom podvedomí. Možno je predsa len dobre, že tu Harry prišiel. Mala by som mu byť vďačná, pretože veľmi rýchlo sa z toho mohla stať trápna a nepríjemná situácia nebyť jeho. Nechcem sa viac Christianovi vyhýbať. Christian sa postaví vedľa mňa tak, že sa svojou rukou dotýka mojej.
„Tak čo to tu máme? Dvoch zaľúbencov, ktorým som práve prekazil prvý bozk? Alebo, už medzi vami azda niečo bolo?" opýta sa pobavene a s úsmevom. Pohne sa smerom dopredu avšak urobí iba pár krokov a znovu zastane.
„Ako si sa sem dostal Harry?" opýtam sa ho zamračene. Nepáči sa mi, že si sem iba tak vošiel.
„Bolo otvorené a ja...som ťa zatúžil vidieť..." povie s plnou dávkou arogancie. Jeho oči doslova vyhľadajú Chrisove a uvidím ako sa na neho hlboko zadíva. Pozriem sa na Christiana, ktorý sa vedľa mňa mračí a ucítim jeho napnuté svaly. Môj pohľad len nachvíľku zaletí k jeho zaťatým pästiam.
„Rozhadzuješ znovu siete braček?" opýta sa ho Harry tým svojim otravným hlasom a ja mu znovu venujem pohľad. Uvidel otvorené dvere a drzo vošiel dnu. Muselo mu byť jasné, že tu nie je vítaný ale samozrejme musel mi prísť robiť nervy, inak by dnešný deň neprežil. To by nebol Harry.
„A ty si prišiel provokovať? Čo tu chceš naozaj?" ozve sa tentoraz Christian pričom ja pozorujem raz jedného a raz druhého. Niečo mi hovorí, že toto nedopadne dobre.
„Už som to predsa povedal. Bolo otvorené a ja som zatúžil vidieť Louisu," odpovie s úsmevom.
„Môžeš prosím ťa prestať s tou tvojou arogantnosťou? Odíď! Ja ťa nechcem vo svojom byte Harry," vložím si ruky vbok a urobím krok vpred, aby bol Christian viac za mnou. Nechcem, aby tu vznikol nejaký väčší konflikt.
„Hej ja som sem neprišiel v zlom. Nemusíš ma hneď vyhadzovať Louisa. Nezabúdaj, že som to ja kto od teba vyhnal tých idiotov v tom obchode. Mala by si mi byť vďačná," pripomenie.
„Nebol si to len ty. Ale aj Christian, tak prestaň. Nechcem aby si tu bol už len preto, že ma večne niekde sleduješ," pripomeniem mu tentoraz ja. Prikazovať Harrymu, aby niečo nerobil je také zbytočné ako hádzať hrach o stenu. Nikdy by to nesplnil.
„Keď sme vlastne pritom prečo ju sleduješ Harry?" vloží sa do toho Christian a znovu sa zaradí ku mne. Nemám rada takéto situácie. Harry bude provokovať ktovie dokedy.
„Vidím, že sa tu o mne hovorilo," zasmeje sa Harry a odvráti od nás pohľad.
„To čo robím je moja vec braček. Síce sme rodina ale nemusím sa ti zodpovedať, však nie?" dodá a znovu spraví Harry krok.
„Prestaň to láskavo robiť? Nemáš právo ju sledovať!" zavrčí po ňom Chris a prekríži si ruky na hrudníku. Výborne. Už to začína. Teraz sa o mne začnú baviť akoby som tu nebola. To naozaj neznášam.
„A prečo by som nemal právo ju sledovať? Keď je taká tajnostkárka, tak ako inak sa mám dozvedieť kto to vlastne je čo?" rozhodí rukami a pozrie sa na mňa.
„Jej nohavičky už dôverne poznám. Je čas ísť ďalej," polohlasne povie a v tej chvíli počujem ako Christian zalapá po dychu. Vrhne sa dopredu ku Harrymu a schmatne ho za tričko. Avšak tým to nekončí. Pridá do kroku a prirazí ho na stenu.
ČTEŠ
Femme Fatale (Harry Styles, AU)
FanficNarodiť sa mi bolo dané.... Stretnúť ho mi bolo súdené.... Avšak stať sa výnimočným pojmom bolo moje prekliatie.... Byť výnimočnou v tomto meste sa mi nevyplatilo..... Boys are not famous in this story! Upozo...